• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
grapje HIHHIIHHI had ik je toch mooi even te pakkenquote:
Heb je de vraag wel gelezen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Nespresso-cup van dichtbij gezien? En eentje van de AH? Het enige wat overeenkomt is dat er heet water door gemalen koffiebonen wordt geperst en dat kun je niet patenteren.
Moet zo werken en ga ook niet alleenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
Ey ties als je toch niks te doen hebt kun je net zo goed naar Grunn Vites
Fungeren als klapvee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
Ey ties als je toch niks te doen hebt kun je net zo goed naar Grunn Vites
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je gaf een geweldige voorzet en ik was er als de kippen bij om hem in te koppen.
[..]
Je gaf een geweldige voorzet en ik was er als de klappen bij om hem in te klappen.
Europees recht; gaat over gebruik van publieke middelen door burgers die legaal op het grondgebied van een andere lidstaat verblijven. De vraag was zulke inwoners recht hebben op een uitkering voor schoolverlaters voor de eerste baan gevonden is. HvJ oordeelde dat dat afhangt van of de studie voltooid is en van de secundaire cyclus in de woonstaat.quote:
Thanks. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Europees recht; gaat over gebruik van publieke middelen door burgers die legaal op het grondgebied van een andere lidstaat verblijven. De vraag was zulke inwoners recht hebben op een uitkering voor schoolverlaters voor de eerste baan gevonden is. HvJ oordeelde dat dat afhangt van of de studie voltooid is en van de secundaire cyclus in de woonstaat.
Sukkelquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel goed, keihard op je bek gaan en dan doen alsof het een troll was.
Oké Geegee-emem.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sukkel
We hadden het er echt nog twee dagen geleden over hoe een l net een I lijkt, pijnlijk dat je niet kan toegeven dat je getrolld bent door mr. Ties.
[..]
Je gaf een geweldige voorzet en ik was er als de kippen bij om hem in te koppen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wens niet vergeleken te worden met dat soort figuren
WGR / Vanaf wanneer is een betalingsachterstand ergquote:Ik ben extreem strict met mijn financiën. Ik woon nu al meer dan 3 jaar op mezelf, en heb nog nooit een betaling gemist. (..) Ik ben heel afhankelijk van geleend geld. Ik leef voor een groot deel van een studielening, max eigenlijk iedere maand mijn creditcard, en sta ook iedere maand minimaal een paar honderd euro rood.
Je kan z'n naam wel weghalen nu, maar nu krijgt die alsnog een quote-melding.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die dit raar vindt?
[..]
Begin bij het begin: wat precies uit dat citaat vind je raar?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
WGR / Vanaf wanneer is een betalingsachterstand erg
Jij moet niet zeuren over vervelende mensen lokken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan z'n naam wel weghalen nu, maar nu krijgt die alsnog een quote-melding.
En het is een vieze zuigtroll van KLB. Gaat ook met grote schulden op vakantie enzo. Negeren dus.
ik moest ook lachenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
WGR / Vanaf wanneer is een betalingsachterstand erg
Ik zeur niet, ik constateer een feit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren over vervelende mensen lokken.
Iemand die beweert "extreem strikt met financiën te zijn" maakt in mijn optiek niet snel schulden. Iemand die snel schulden maakt is niet strikt met financiën. Toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Begin bij het begin: wat precies uit dat citaat vind je raar?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Etsu het volgende:
ik weet niet wat jullie probleem met GGMM is hoor, maar ik vind hem wel aardig
maarja, jullie vinden Ties ook aardig en ik niet en jullie zijn raar dus dit verbaast me niet
Ok etsuquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou vaak vind ik je wel aardig en grappig
strikt met financiën, credit cards maxen, rood staan en leven van stuffi leningen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Begin bij het begin: wat precies uit dat citaat vind je raar?
Oh die contradictio in terminis, ja das wel raar ja. Dacht meer dat je het raar vond dat ie alles maxxed qua roodstaan, cc en zo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die beweert "extreem strikt met financiën te zijn" maakt in mijn optiek niet snel schulden. Iemand die snel schulden maakt is niet strikt met financiën. Toch?
Pias inter pares.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Etsu het volgende:
ik weet niet wat jullie probleem met GGMM is hoor, maar ik vind hem wel aardig
maarja, jullie vinden Ties ook aardig en ik niet en jullie zijn raar dus dit verbaast me niet
Ik ga ergens op een stoffig kantoortje mijn stukje afstudeerproza schrijven de komende 20 weken.quote:
Ik snap echt geen fuck van jouw studie. Je ging toch afstudeerstage doen bij een vastgoedinvesteerder? Of is dat dit?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga ergens op een stoffig kantoortje mijn stukje afstudeerproza schrijven de komende 20 weken.
Scriptiestage dus alleen is het geen scriptiequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga ergens op een stoffig kantoortje mijn stukje afstudeerproza schrijven de komende 20 weken.
Dat is dit ja. Had nog geen contract getekendquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt geen fuck van jouw studie. Je ging toch afstudeerstage doen bij een vastgoedinvesteerder? Of is dat dit?
En is dat voor je hbo of voor fiscaal?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is dit ja. Had nog geen contract getekend
hbo. Kan wel eens kijken of er voor fiscaal nog wat te halen is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
En is dat voor je hbo of voor fiscaal?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
hbo. Kan wel eens kijken of er voor fiscaal nog wat te halen is.
omdat in juli mijn diploma ga hebben?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom kap je niet gewoon met dat hbo en focus je op fiscaal? je bent al jaren aan het kloten en je schiet er niks mee op.
En wanneer voor fiscaal?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat in juli mijn diploma ga hebben?
ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wanneer voor fiscaal?
Als alles meezit...
Maar je zei laatst dat je een 3 ofzo had voor strafproces en pas volgend jaar weer kon halen ofzoquote:
Nooit een saai moment met Yquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je zei laatst dat je een 3 ofzo had voor strafproces en pas volgend jaar weer kon halen ofzo
Je bent echt altijd heel onduidelijk. Vervelend wel.
Strafproces is niet verplicht voor fiscaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je zei laatst dat je een 3 ofzo had voor strafproces en pas volgend jaar weer kon halen ofzo
Je bent echt altijd heel onduidelijk. Vervelend wel.
Dan snap ik niet waarom je het toch volgt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Strafproces is niet verplicht voor fiscaal.
Twee letters..quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je het toch volgt.
Nouja, civiel effect enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je het toch volgt.
Laat Y maar eerst z'n propedeuse en/of z'n bachelor halen, hij is al 5 jaar bezig (?) en nu gaat die ook nog stage lopenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat Y maar eerst z'n propedeuse en/of z'n bachelor halen, hij is al 5 jaar bezig (?) en nu gaat die ook nog stage lopen
Nee, ik snap het gewoon niet.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nouja, civiel effect enzo.
Dit is mijn 4de jaar joh, klarpharkquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat Y maar eerst z'n propedeuse en/of z'n bachelor halen, hij is al 5 jaar bezig (?) en nu gaat die ook nog stage lopen
Nee, ik snap het gewoon niet.
Hmm, oké.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit is mijn 4de jaar joh, klarphark
Ik dacht 3. HBO, fiscaal en rechtsgeleerdheid (??).quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
En de bedoeling is 2 bachelors. En nu al voor de 2de keer uitgeschakeld tijdens tentamens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |