Ik snap echt geen fuck van jouw studie. Je ging toch afstudeerstage doen bij een vastgoedinvesteerder? Of is dat dit?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga ergens op een stoffig kantoortje mijn stukje afstudeerproza schrijven de komende 20 weken.
Scriptiestage dus alleen is het geen scriptiequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga ergens op een stoffig kantoortje mijn stukje afstudeerproza schrijven de komende 20 weken.
Dat is dit ja. Had nog geen contract getekendquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt geen fuck van jouw studie. Je ging toch afstudeerstage doen bij een vastgoedinvesteerder? Of is dat dit?
En is dat voor je hbo of voor fiscaal?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is dit ja. Had nog geen contract getekend
hbo. Kan wel eens kijken of er voor fiscaal nog wat te halen is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
En is dat voor je hbo of voor fiscaal?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
hbo. Kan wel eens kijken of er voor fiscaal nog wat te halen is.
omdat in juli mijn diploma ga hebben?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom kap je niet gewoon met dat hbo en focus je op fiscaal? je bent al jaren aan het kloten en je schiet er niks mee op.
En wanneer voor fiscaal?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat in juli mijn diploma ga hebben?
ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wanneer voor fiscaal?
Als alles meezit...
Maar je zei laatst dat je een 3 ofzo had voor strafproces en pas volgend jaar weer kon halen ofzoquote:
Nooit een saai moment met Yquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je zei laatst dat je een 3 ofzo had voor strafproces en pas volgend jaar weer kon halen ofzo
Je bent echt altijd heel onduidelijk. Vervelend wel.
Strafproces is niet verplicht voor fiscaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je zei laatst dat je een 3 ofzo had voor strafproces en pas volgend jaar weer kon halen ofzo
Je bent echt altijd heel onduidelijk. Vervelend wel.
Dan snap ik niet waarom je het toch volgt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Strafproces is niet verplicht voor fiscaal.
Twee letters..quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je het toch volgt.
Nouja, civiel effect enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je het toch volgt.
Laat Y maar eerst z'n propedeuse en/of z'n bachelor halen, hij is al 5 jaar bezig (?) en nu gaat die ook nog stage lopenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat Y maar eerst z'n propedeuse en/of z'n bachelor halen, hij is al 5 jaar bezig (?) en nu gaat die ook nog stage lopen
Nee, ik snap het gewoon niet.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nouja, civiel effect enzo.
Dit is mijn 4de jaar joh, klarpharkquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat Y maar eerst z'n propedeuse en/of z'n bachelor halen, hij is al 5 jaar bezig (?) en nu gaat die ook nog stage lopen
Nee, ik snap het gewoon niet.
Hmm, oké.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit is mijn 4de jaar joh, klarphark
Ik dacht 3. HBO, fiscaal en rechtsgeleerdheid (??).quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
En de bedoeling is 2 bachelors. En nu al voor de 2de keer uitgeschakeld tijdens tentamens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |