quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wens niet vergeleken te worden met dat soort figuren
WGR / Vanaf wanneer is een betalingsachterstand ergquote:Ik ben extreem strict met mijn financiën. Ik woon nu al meer dan 3 jaar op mezelf, en heb nog nooit een betaling gemist. (..) Ik ben heel afhankelijk van geleend geld. Ik leef voor een groot deel van een studielening, max eigenlijk iedere maand mijn creditcard, en sta ook iedere maand minimaal een paar honderd euro rood.
Je kan z'n naam wel weghalen nu, maar nu krijgt die alsnog een quote-melding.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die dit raar vindt?
[..]
Begin bij het begin: wat precies uit dat citaat vind je raar?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
WGR / Vanaf wanneer is een betalingsachterstand erg
Jij moet niet zeuren over vervelende mensen lokken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan z'n naam wel weghalen nu, maar nu krijgt die alsnog een quote-melding.
En het is een vieze zuigtroll van KLB. Gaat ook met grote schulden op vakantie enzo. Negeren dus.
ik moest ook lachenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
WGR / Vanaf wanneer is een betalingsachterstand erg
Ik zeur niet, ik constateer een feit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren over vervelende mensen lokken.
Iemand die beweert "extreem strikt met financiën te zijn" maakt in mijn optiek niet snel schulden. Iemand die snel schulden maakt is niet strikt met financiën. Toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Begin bij het begin: wat precies uit dat citaat vind je raar?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Etsu het volgende:
ik weet niet wat jullie probleem met GGMM is hoor, maar ik vind hem wel aardig
maarja, jullie vinden Ties ook aardig en ik niet en jullie zijn raar dus dit verbaast me niet
Ok etsuquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou vaak vind ik je wel aardig en grappig
strikt met financiën, credit cards maxen, rood staan en leven van stuffi leningen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Begin bij het begin: wat precies uit dat citaat vind je raar?
Oh die contradictio in terminis, ja das wel raar ja. Dacht meer dat je het raar vond dat ie alles maxxed qua roodstaan, cc en zo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die beweert "extreem strikt met financiën te zijn" maakt in mijn optiek niet snel schulden. Iemand die snel schulden maakt is niet strikt met financiën. Toch?
Pias inter pares.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Etsu het volgende:
ik weet niet wat jullie probleem met GGMM is hoor, maar ik vind hem wel aardig
maarja, jullie vinden Ties ook aardig en ik niet en jullie zijn raar dus dit verbaast me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |