Nu ga ik bedenken waarom ik ooit in Flensburg ben geweest.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zijn van die plekken waar een toerist nooit komt.
[ afbeelding ]
Ik ga een oude Holstein merrie halen met de bloedvoering die ik wilquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:10 schreef chufi het volgende:
Maar je hebt een merrie gekocht? En die ga je straks halen?
Ondertussen ben ik er achter dat ik nooit in Flensburg ben geweest. Was Puttgarden en dan met de boot oversteken. In Flensburg hebben ze volgens mij dat bureau waar ze bijhouden hoeveel strafpunten je hebt op je rijbewijs. Of zoiets.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga er ook alleen maar heen omdat ze er goede knollen fokken.
Ik krijg nooit strafpunten want rijbewijs is verlopen volgens mij maar heb dan wel weer een geldige Taxipas met code.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik er achter dat ik nooit in Flensburg ben geweest. Was Puttgarden en dan met de boot oversteken. In Flensburg hebben ze volgens mij dat bureau waar ze bijhouden hoeveel strafpunten je hebt op je rijbewijs. Of zoiets.
Volgens mij zijn hier ook wel mensen die het zouden willen proberen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke dwaas gaat er nu paarse spruitjes eten?
Goeiemorgen Chocoquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier ook wel mensen die het zouden willen proberen.
Toch?
Paarse spruitjes lijken me juist lekker want ze schijnen zoeter te zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ldwijde-opmars.dhtml
Goedemorgen 40+
Die ziet er wel gevaarlijk uit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:40 schreef Kingstown het volgende:
Spannend detectiveje spelen. Nice![]()
GC / [serieus]Wie kent deze persoon
als de boot niet gaat komt er écht harde woeiquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik vermoedde al zoiets maar ik lees niets over code Oranje ..... Sterkte dan maar weer.
De bomen hier gaan al aardig op en neer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:10 schreef sacha het volgende:
[..]
als de boot niet gaat komt er écht harde woei
je zet 'm een paar uur buiten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ben ik al aan het afharden.
Ja, buiten spelen is gezond voor kinderen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je zet 'm een paar uur buiten?
helemaal mee eens. In Scandinavië en Dld hebben ze het fenomeen Waldkindergarten, vind ik een geweldig iets.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, buiten spelen is gezond voor kinderen.
Hee daar ben ik een keer op vakantie geweest!quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zijn van die plekken waar een toerist nooit komt.
[ afbeelding ]
Waar in Denemarken ben je heen geweest?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:23 schreef drakin het volgende:
2e keer kwam ik in Flensburg met de trein onderweg naar Denemarken, toen niet in dit deel blijven hangen maar doorgegaan naar het noorden.
Die treinreis ging naar Aarhus, daarna de bus gepakt en ergens in de buurt van Ebeltoft een weekje gebleven. Ook nog even langs Jelling geweest toen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar in Denemarken ben je heen geweest?
Mijn vader gaat elk jaar vissen in de buurt van Aarhus en die is ook laaiend enthousiast.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:46 schreef drakin het volgende:
Die treinreis ging naar Aarhus, daarna de bus gepakt en ergens in de buurt van Ebeltoft een weekje gebleven. Ook nog even langs Jelling geweest toen.
totaal 4 keer in Denemarken geweest en ik wil graag weer.
1e keer natuurlijk legoland, maar daarna wilde ik alleen maar terug. wil nu ook weer, maar eerst maar zien of Zweden dit jaar gaat lukken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn vader gaat elk jaar vissen in de buurt van Aarhus en die is ook laaiend enthousiast.
Ben zelf meermaals in de buurt van Naestved geweest. Werd er niet echt warm van.
Ik doe het nog omstebeurten per land, Alleen nog maar Zweden en Denemarken, maar Ijsland en Noorwegen komen ook als ik groot ben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit als ik groot ben ga ik een hele zomer door Scandinavië reizen
Dat klinkt helemaal niet als een hysterisch parkjequote:Op woensdag 28 januari 2015 12:23 schreef drakin het volgende:
Geweldig mooi histerisch parkje bezocht daar, mooie wandelingen met onderweg van die grafheuvels waar paardjes(of pony's) op staan te grazen en dan lekker uit eten met vingerbakjes om te spoelen. En Helgoland!!! Vergeet vooral niet dat prachtige kleine eiland, mooiste eiland van de waddenzee, wil er zo weer naartoe![]()
2e keer kwam ik in Flensburg met de trein onderweg naar Denemarken, toen niet in dit deel blijven hangen maar doorgegaan naar het noorden.
Het had een histerisch labyrinth en wat van die oude huisjes en een put en watermolen enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet als een hysterisch parkje
Ik heb een zoon.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat moet je in Legoland? Of was je 12 toen je daar heenging?
Mooi genoeg voor op een bingokaartquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Het had een histerisch labyrinth en wat van die oude huisjes en een put en watermolen enzo.
In Denemarken ook veel van die dingen bezocht maar dan oude Vikingplaatsen.
Aarhus heeft ook een oud deel, Den Gammle By heet dat dacht ik, ook erg mooi.
En in de heuvels van Aalborg is de grootste Vikingbegraafplaats van Scandinavie waar ik leerde dat ze aan recycling deden.
Ik haat Noren, vervelende zeikballen zijn dat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit als ik groot ben ga ik een hele zomer door Scandinavië reizen
kleinkind heeft nieuwe hobby: ze probeert mijn ogen eruit te peuteren en mijn wangen open te krabbelenquote:
Buiten zetten dat kind en zelf veilig binnen op de bank. Onder een dekentje.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:30 schreef just me het volgende:
kleinkind heeft nieuwe hobby: ze probeert mijn ogen eruit te peuteren en mijn wangen open te krabbelen
de fase van je haar vastgrijpen en niet meer loslaten is ze al voorbij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:30 schreef just me het volgende:
[..]
kleinkind heeft nieuwe hobby: ze probeert mijn ogen eruit te peuteren en mijn wangen open te krabbelen
Zweden is al stuk beter en voor het echte werk maar dat hoort er eigenlijk niet bij. Finland.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop ergens eind mei, begin juni voor het eerst naar Scandinavië te gaan, Stockholm staat op de planning.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik haat Noren, vervelende zeikballen zijn dat.
Ik moet ze niet die Noren, stug kutvolk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 keer door ze uitgenodigd om daar te komen, 1 kennis uit Oslo en een kennis net daarbuiten. En nog ben ik niet geweest helaas, zijn zulke geweldige mensen juist.
Zijn niet goed in contact houden, maar als je ze na jaren weer ziet is het gewoon weer helemaal goed.
Door de mensen die ik in Zweden ken ben ik niet eens uitgenodigdquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zweden is al stuk beter en voor het echte werk maar dat hoort er eigenlijk niet bij. Finland.
Heb je net de verkeerde getroffen denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet ze niet die Noren, stug kutvolk.
Een heel bedrijf vol ermee?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je net de verkeerde getroffen denk ik.
Ik heb ook liever ijshockeyschaatsen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik haat Noren, vervelende zeikballen zijn dat.
We kunnen ook een crowdfunding actie voor je opstarten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil nog naar zoveel plekken reizen, maar dan moet ik eerst de loterij winnen.
Als het een heel bedrijf betreft heb je te maken gehad met een groep, mensen in groepen zijn boeken vol over geschreven hoe dat werkt op in de psychologie. Maar ik heb daarom toch maar besloten om geen psychologie te gaan studeren omdat ik niet zo'n groepspersoon ben en ben lekker alleen verder gegaan.quote:
Maar jij gaat al naar Zweden dit jaar, ik wil heel graag maar heb er denk ik niet genoeg voor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil nog naar zoveel plekken reizen, maar dan moet ik eerst de loterij winnen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet ze niet die Noren, stug kutvolk.
Kind ligt nu lekker te slapen onder 'n dekentjequote:Op woensdag 28 januari 2015 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Buiten zetten dat kind en zelf veilig binnen op de bank. Onder een dekentje.
mijn haar is niet zo lang dus voor haar niet echt aantrekkelijk!quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de fase van je haar vastgrijpen en niet meer loslaten is ze al voorbij?
Heb je je pakketje nog ontvangen?quote:
Je ken niemand meer vertrouwen tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:01 schreef sigme het volgende:
Op weg naar Noorwegen heeft een Zweed onze auto opengebroken en de sneeuwkettingen, laarzen, muts en handschoenen en de achteruitkijkspiegel gestolen.
En toen was het Fin?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:01 schreef sigme het volgende:
Op weg naar Noorwegen heeft een Zweed onze auto opengebroken en de sneeuwkettingen, laarzen, muts en handschoenen en de achteruitkijkspiegel gestolen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ken niemand meer vertrouwen tegenwoordig.
Ziet ernaar uit dat jij dat al in de gaten houdtquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef je even een seintje als je je 200k post gaat maken?
Dan kunnen we je komen feliciteren.
Doe ik vannacht dan slapen julliequote:Op woensdag 28 januari 2015 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef je even een seintje als je je 200k post gaat maken?
Dan kunnen we je komen feliciteren.
Later in Noorwegen reden we ergens waar het vreselijk bleek te ijzelen, dat was wel klote zonder sneeuwkettingen. In de bosjes stond een ambulance alvast verdekt opgesteld. In Nederland zou daar vast een mobiele flitser hebben gestaan.quote:
Dambord in je hol.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
Ziet ernaar uit dat jij dat al in de gaten houdt
o hee oquote:
Kweetniet wat je beter kan hebben...quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Later in Noorwegen reden we ergens waar het vreselijk bleek te ijzelen, dat was wel klote zonder sneeuwkettingen. In de bosjes stond een ambulance alvast verdekt opgesteld. In Nederland zou daar vast een mobiele flitser hebben gestaan.
Maak je keuzequote:Op woensdag 28 januari 2015 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kweetniet wat je beter kan hebben...
Ik vind dat zo'n vermakelijke website, mijn dochter en ik gaan er regelmatig voor zitten om even te lachen om de "ellende" van anderen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je pakketje nog ontvangen?
Indien niet, maak dan ajb een klacht bij klacht.nl. Voor mijn dagelijkse portie lachsalvo's.
Same here. Alleen dan zonder dochter.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat zo'n vermakelijke website, mijn dochter en ik gaan er regelmatig voor zitten om even te lachen om de "ellende" van anderen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Zij deed het toch een tijdje met bendebielzen?
Ik heb me altijd afgevraagd hoe ik die naam moest lezen, Ben de Bielzen, Ben Debiel-zen, Bende Biel Zen?
Als een officiële instantie dat doet, dan maakt het vaak wat meer indruk en/of willen bedrijven nog wel eens beter hun best doen. Beetje het idee dat als kassa of Radar een bedrijf benadert er opeens wel actie ondernomen kan worden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:40 schreef drakin het volgende:
Ik kijk nu eens rond op dat klacht.nl, maar wat een oplossingen, een mail sturen of een bericht plaatsen op twitter?
Dat kunnen de klagers toch ook zelf?
Bij de meesten hebben ze zelf nog niet eens iets ondernomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als een officiële instantie dat doet, dan maakt het vaak wat meer indruk en/of willen bedrijven nog wel eens beter hun best doen. Beetje het idee dat als kassa of Radar een bedrijf benadert er opeens wel actie ondernomen kan worden.
Het grappige van klacht.nl is de ongelooflijke dommigheid die mensen daar neerzetten.
Welk strandje is dat? Dat stukje Denemarken ben ik nog niet geweest.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:12 schreef drakin het volgende:
O Mon zie ik nu staan, ik ga maar eens wat anders doen dan beeldscherm staren, zie het kennelijk niet goed meer.
Mijn dochter is dan via Fok! op klant.nl terecht gekomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here. Alleen dan zonder dochter.Er is op FOK! trouwens ook een topic over klacht.nl
On a different note: ik zag iemand reageren in het bingotopic en moest meteen aan jouw reactie denken:
[..]
ik heb ooit met een auto en een tentje de hele kust van Denemarken afgestruind, daarna naar Mon en Kopenhagenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:12 schreef drakin het volgende:
O Mon zie ik nu staan, ik ga maar eens wat anders doen dan beeldscherm staren, zie het kennelijk niet goed meer.
Af en toe gaan pa en moe,quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is dan via Fok! op klant.nl terecht gekomen.
Misschien kunnen we het de volgende keer aan Ben vragen hoe het zit
Ja, die dus, ik zat hem daar ook al te zingen!quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Af en toe gaan pa en moe,
Met ons naar de speeltuin toe!
Lalalalalaaaaaa!
Ben jij de dochter?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Af en toe gaan pa en moe,
Met ons naar de speeltuin toe!
Lalalalalaaaaaa!
Het is dus echt een plaatsje, ik dacht ook even dat Drakin een onafgemaakte mon dieu postte.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb ooit met een auto en een tentje de hele kust van Denemarken afgestruind, daarna naar Mon en Kopenhagen
Een eiland zelfs, je kan wel merken dat ik nog nooit in Denemarken ben geweest.quote:
nee tochquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Wij zijn vanavond bij de Mediamarkt geweest voor een Bose Soundtouch, lekker voordelig met de 21% actie. Wat een gekkenhuis, ze zijn dus wel gek!
Is er weer BTW korting...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Wij zijn vanavond bij de Mediamarkt geweest voor een Bose Soundtouch, lekker voordelig met de 21% actie. Wat een gekkenhuis, ze zijn dus wel gek!
Ja. Dus we reden vanavond die parkeergarage in en vonden het al zo druk, voor de kassa stond het vijf rijen dik tot achterin de winkelquote:
En doet ie het al?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja. Dus we reden vanavond die parkeergarage in en vonden het al zo druk, voor de kassa stond het vijf rijen dik tot achterin de winkel
Maar wel een mooi apparaat!
Natuurlijk, dat moet meteen werken, mooi geluid in zo'n klein apparaat.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat moet meteen werken, mooi geluid in zo'n klein apparaat.
We hadden ook nog een NAS gekocht en bij de kassa ging het niet helemaal goed, waardoor we de Soundtouch gratis hebben. We hebben wel drie keer gezegd dat dit niet klopte, maar het meisje reageerde vooral geirriteerd "Dit klopt hoor, als ik scan kan ik niets aan de prijs veranderen", toen hebben we het opgegeven en alleen de NAS en het flesje water betaald.
Dus in plaats van 70 euro btw korting kregen we 399 euro kortingquote:
Toe maar !! Dat zijn pas goede acties...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat moet meteen werken, mooi geluid in zo'n klein apparaat.
We hadden ook nog een NAS gekocht en bij de kassa ging het niet helemaal goed, waardoor we de Soundtouch gratis hebben. We hebben wel drie keer gezegd dat dit niet klopte, maar het meisje reageerde vooral geirriteerd "Dit klopt hoor, als ik scan kan ik niets aan de prijs veranderen", toen hebben we het opgegeven en alleen de NAS en het flesje water betaald.
Kost zo'n Bose ding zo veel voor één speakertje?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus in plaats van 70 euro btw korting kregen we 399 euro korting
699 adviesprijs zag ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kost zo'n Bose ding zo veel voor één speakertje?
Zo'n opmerking kon ik van jou verwachtenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op...quote:
Vind je het niet duur dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n opmerking kon ik van jou verwachten
De beste wat mij betreft, mijn man wilde het nog voor een vierde keer uit gaan leggen, maar toen zei ik snel tegen het meisje dat ik wilde pinnen en het wel best vond.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar !! Dat zijn pas goede acties...
Dat is de 30, wij hebben de 20, arme sloebers hèquote:
Je hebt gelijk, als ze niet willen luisteren dan mogen ze het kassaverschil zelf uit hun zak betalen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De beste wat mij betreft, mijn man wilde het nog voor een vierde keer uit gaan leggen, maar toen zei ik snel tegen het meisje dat ik wilde pinnen en het wel best vond.
Er zit heel wat research achter, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast, het zijn net medicijnen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zit heel wat research achter, vergeet dat niet.
Moet je ze wel dagelijks innemen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast, het zijn net medicijnen...
Ja, maar...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor kwaliteit moet je nou eenmaal betalen.
Ik zal me verder niet uitlaten over de kwaliteit van Bose.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor kwaliteit moet je nou eenmaal betalen.
Dit was mijn hoogte van de dag, dus ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar...
Als jij er happy mee bent, dan is het goed.
Ben je nog steeds niet van je verkoudheid af?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net Strepeils gekocht...
Moet je toch in het midden gaan zitten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zal me verder niet uitlaten over de kwaliteit van Bose.
Nee, laatste loodjes, bijna...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet van je verkoudheid af?
Gaat het weer sneeuwen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Mijn tripje morgen naar olietown staat trouwens op de tocht, de NS denkt dat ze weer eens niet moeten rijden...
Rotterdam, je krijgt het echt je strot niet uit hèquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Mijn tripje morgen naar olietown staat trouwens op de tocht, de NS denkt dat ze weer eens niet moeten rijden...
Nee, waarschijnlijk niet, maar daar trekt de NS zich niets van aan.quote:
Nee, en niet eens sorry...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotterdam, je krijgt het echt je strot niet uit hè
Er schijnen een paar sneeuwvlokjes te gaan vallen morgen, dat is toch een heel groot probleem voor de NS.
Sinds die chipkaart ben ik niet meer in de trein geweest.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, maar daar trekt de NS zich niets van aan.
Elk excuus om niet te rijden is meegenomen voor ze...
Heb een mooie NS business card 'van de zaak'...quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds die chipkaart ben ik niet meer in de trein geweest.
En dan wel met een Rotterdamse een bakkie koffie willen doenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, en niet eens sorry...
Wordt gezellig morgen, hoop dat die gasten niet zo'n accent hebben...
Tsja van de zaak moet ik zelf betalen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een mooie NS business card 'van de zaak'...
Ik verwacht van jou als dame toch wel vlekkeloos ABN...quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan wel met een Rotterdamse een bakkie koffie willen doen
Dan moet je naar Haarlem gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou als dame toch wel vlekkeloos ABN...
Zelf vind ik dat Rotterdamse accent niet echt een visitekaartje, dus probeer ik dat zoveel mogelijk te verbloemen, maar het is niet helemaal weg te krijgen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou als dame toch wel vlekkeloos ABN...
Ik kan ook niet verbloemen dat ik uit Amsterdam kom.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat Rotterdamse accent niet echt een visitekaartje, dus probeer ik dat zoveel mogelijk te verbloemen, maar het is niet helemaal weg te krijgen.
Ook daar niet meer, melting pot overal...quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je naar Haarlem gaan.
Ik vind mannen met een zachte G altijd wel heel opwindendquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan ook niet verbloemen dat ik uit Amsterdam kom.
Van vrouwen kan ik trouwens beter accenten verdragen dan van mannen.
A Fish Called Wanda begrijp ik dan ook erg goed...
Mijn G is erg zacht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind mannen met een zachte G altijd wel heel opwindend
NEE!quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, mijn G is keihard...quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Bose Sounddinges is gratis deze dagen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar ben ik weer. Collega voelde zich niet goed, dus ik heb haar lange dienst overgenome en zij mocht vroeg naar huis. Extra geld voor mij
soms moet je idd niet verder in discussie met kassapersoneelquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Bose Sounddinges is gratis deze dagen...
Vandaar dat ik dequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Let je wel op, ik zei 'Sorry,'...
Ik schrok er zelf van.
Ik geloof dat meteen, met die zware stem met Limburgs accentquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb 'm wel eens mogen ontmoeten, charmante man
Doe alsnog maar dan...quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dein plaats van de reactie die ik eerst wilde tikken.
veel lol mee gehad, ik werkte op een beurs in de stand tegenover hem, hij gaf elk uur ofzo een presentatie en wij speelden nog wel eens proefpersoon daarbij. Ik in mijn witte verpleegstersuniform, stond er voor een bedrijf in medische kleding.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat meteen, met die zware stem met Limburgs accent
Wat had je eronder?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
. Ik in mijn witte verpleegstersuniform, stond er voor een bedrijf in medische kleding.
onderjurken die ik van mijn oma had geleend en bh's die ik van mijn moeder had geleend. Man, ik had helemaal geen wit of huidskleurig ondergoed toen, alles was zwart.quote:
Met kant?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
onderjurken die ik van mijn oma had geleend en bh's die ik van mijn moeder had geleend. Man, ik had helemaal geen wit of huidskleurig ondergoed toen, alles was zwart.
Is dit een raadsel?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
Zit ik te zoeken naar een koelkast ,,, Beginnen de dames hier bijna te koken rood vanwege een zachte G...
Waar ging die over?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Die oorspronkelijke post van Deisyy komt er niet meer, dus ik wacht er niet meer op...
Rum in die warme choco met slagroom.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou eigenlijk mijn bed moeten gaan opzoeken, maar heb zin in warme choco met slagroom, of een glas wijn
scheutje drank erin is wel lekker ja. Geen rum in huis, wel miniflesje licor 43 en nog iets wat me nu niet te binnen schiet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rum in die warme choco met slagroom.
Grand Marnier of Tia Maria kan ook.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
scheutje drank erin is wel lekker ja. Geen rum in huis, wel miniflesje licor 43 en nog iets wat me nu niet te binnen schiet.
Wait whut. Zit jouw dochter ook op FOK! of lurkt/kijkt ze met jou mee?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter is dan via Fok! op klant.nl terecht gekomen.
Heeft ze volgens mij al een keer eerder verteld... Ze volgen elkaar niet actief begreep ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wait whut. Zit jouw dochter ook op FOK! of lurkt/kijkt ze met jou mee?
Alle vogeltjes lusten toch wel wormen? Ja dusquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een zwarte die graag wormen eet?
Succes met je 100+ postings vannacht. Ik zal ze morgen allemaal nalezen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
Alle vogeltjes lusten toch wel wormen? Ja dus
Zoveel zijn het allang niet meer ....quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Succes met je 100+ postings vannacht. Ik zal ze morgen allemaal nalezen.
ik heb jarenlang nesten in de klimop en blauwe regen in mijn vorige tuin gehad. Mooi om te zien hoe hard er dan gewerkt wordtquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
De vrouwtjes zijn niet zwart lees ik net
Bouwen ze die dan elk jaar weer opnieuw?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb jarenlang nesten in de klimop en blauwe regen in mijn vorige tuin gehad. Mooi om te zien hoe hard er dan gewerkt wordt
yupquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Bouwen ze die dan elk jaar weer opnieuw?
ik haalde geen nestjes weg, eens in de zoveel jaar met rigoureus snoeien kwamen de buuf en ik er een paar tegen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat dan andere stelletjes of haalde jij de nestjes weg?
Smaakt de Warme Choco?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik haalde geen nestjes weg, eens in de zoveel jaar met rigoureus snoeien kwamen de buuf en ik er een paar tegen.
Ih ja dan is het weer even winter ...quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben verstandig geweest en mijn bed in gekropen. Warme choco is voor morgen.
vanmiddag ook, we konden niet gaan wandelen met de kinderen, onweer, regen die overging in een vette hagelbui,het hele terrein was wit, keiharde wind.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ih ja dan is het weer even winter ...
Die 100m naar de super lukt me nog wel ...quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet morgen werken, de dagen erna kan ik me wel ingraven in mijn huis, genoeg te eten op voorraad.
Ik pak altijd de auto, kan ik rondje aanbiedingen doenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die 100m naar de super lukt me nog wel ...
Neem je de winkelwagen mee naar huis?quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe eigenlijk alle boodschappen lopend
ik deed ook vol verwachting mijn gordijn open....quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:31 schreef chufi het volgende:
Een goedemorgen allemaal.... Hier ligt weer niets ....
Derde wereld land hier. Niet uitstappen in Rotterdam, maar doorrijden net zo lang tot je in België bent en asiel aan gaan vragen. Dat zal ze leren om een winterregeling in te zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:11 schreef MadMaster het volgende:
In Zwitserland kunnen ze wel met sneeuw omgaan, ligt het er ook echt en kan je je horloge gelijkzetten op de aankomsttijd van de trein. Prutsers hier!
Moet ie Rotterdam wel halen natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Derde wereld land hier. Niet uitstappen in Rotterdam, maar doorrijden net zo lang tot je in België bent en asiel aan gaan vragen. Dat zal ze leren om een winterregeling in te zetten.
Ik verdenk MM ervan gisteren een vuilniszak met camera te hebben opgehangen in Leiden. Puur om de NS te pesten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:52 schreef chufi het volgende:
Moet ie Rotterdam wel halen natuurlijk
dat is hem dan wel geluktquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik verdenk MM ervan gisteren een vuilniszak met camera te hebben opgehangen in Leiden. Puur om de NS te pesten.
Hier werd het ook even donker en ik vreesde het ergste, maar niets . Volgens buienrader heeft het midden van het land er meer last vanquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, nu is het donker en het hagelt
Want de zon schijnt nu weer?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:45 schreef just me het volgende:
Ik baal dat ik mijn zonnebril niet bij me heb
Deze sla ik over.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef Kingstown het volgende:
Prijzen te winnen! Voor de filmliefhebbers.
TV / [WIN] Prijzen van de film 'Wildcard'
a) neequote:Op donderdag 29 januari 2015 12:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je sneeuwschuiver vandaag nog moeten gebruiken?
Een t-shirt dan misschien? SEX / [WIN] Sexy prijzen winnen? (Fifty Shades of Grey)quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze sla ik over.
Ik hoef geen pokerspel
Waar schuif je de sneeuw dan mee weg?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:13 schreef Treehut362 het volgende:
a) nee
b) een sneeuwschuiver heb ik niet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:11 schreef Treehut362 het volgende:
De hele middag sneeuw staan te schuiven...
bezemquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar schuif je de sneeuw dan mee weg?
[..]
Als je wint kun je het altijd als cadeau gebruiken om aan iemand anders te geven als je er zelf niets mee doet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Een t-shirt dan misschien? SEX / [WIN] Sexy prijzen winnen? (Fifty Shades of Grey)
Die trekt mij nou ook helemaal niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een t-shirt dan misschien? SEX / [WIN] Sexy prijzen winnen? (Fifty Shades of Grey)
Ik doe zo mee!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:17 schreef Treehut362 het volgende:
Pijn in mijn rug (tochtig gelegen)
Lage rugpijn kan verschillende geleidelijke en plotselinge oorzaken hebben:
Geleidelijke oorzaken
een verkeerde houding (bij zitten, staan of liggen)
te weinig lichaamsbeweging
veel tillen of bukken
langdurige spanning
overgewicht
zwangerschap
ouderdom
aangeboren factoren (zoals een ongelijke beenlengte)
Plotselinge oorzaken
vertillen, vallen, een ongeluk of een verkeerde beweging
tocht of kou
quote:Tochtig
bronstig, loops
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/tochtig
Tochtig
Een koe die op haar vruchtbare moment is.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10947
Tochtig
1) Bronstig 2) Bollig 3) Bokkig 4) Berig 5) De stier wil graag in een hok met gaten en kieren (crypt.) 6) Hengstig 7) Hitsig 8) Heeft voelbaar trek in een ander dier (crypt.) 9) Krols 10) Loops 11) Luchtig en bronstig (crypt.) 12) Paarlustige koe 13) Paarderig 14) Ruizig 15) Rammig (van schapen) 16) Reislustig (crypt.) 17) Speels 18) Trekachtig 19)
Leuk! een jong Treehutje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:17 schreef Treehut362 het volgende:
Lage rugpijn kan verschillende geleidelijke en plotselinge oorzaken hebben:
zwangerschap
Mooie reacties wel in dat topic, de meeste doen mee voor hun vriendin/thuisfront of gebruiken een andere smoes.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je wint kun je het altijd als cadeau gebruiken om aan iemand anders te geven als je er zelf niets mee doet.
Ik ben alleen te lui om mee te doen. En ik wil alleen persoonlijke cadeaus.
Ze hebben vast niet het boek gelezen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie reacties wel in dat topic, de meeste doen mee voor hun vriendin/thuisfront of gebruiken een andere smoes.
Topic niet gelezen. Voor dat soort smoezen ben ik toch echt wel een beetje te oud.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Mooie reacties wel in dat topic, de meeste doen mee voor hun vriendin/thuisfront of gebruiken een andere smoes.
Van huis meegebrachte smileys mogen niet op dit forum gebruikt worden. Het zijn ook debiele smileys.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
FOK! is trouwens bezig die debiele Haaibaaike-smileys onmogelijk te maken.
Ik denk dat er wat mensen zijn die de film wel willen zien, maar daar niet voor uit willen komen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben vast niet het boek gelezen?
Heb jij hem dan gelezen Dees?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat mensen zijn die de film wel willen zien, maar daar niet voor uit willen komen.
Ik heb ze alle drie gelezen, er werd in die tijd zoveel over gesproken dat ik ze gelezen wilde hebben. Literair is het geen hoogstandje, meer dan een uit de kluiten gegroeide bouguet reeks is het niet en op een gegeven moment wist je het allemaal wel en was het een herhaling van stappen naar de rode kamer, maar vermakelijk was het wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb jij hem dan gelezen Dees?
Ik niet, heb net een andere leuke serie uit en wacht met spanning op het volgende boek(geen idee hoeveel jaar dat zal duren)
Rode kamer zegt me al niks, maar je komt er tenminste voor uit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze alle drie gelezen, er werd in die tijd zoveel over gesproken dat ik ze gelezen wilde hebben. Literair is het geen hoogstandje, meer dan een uit de kluiten gegroeide bouguet reeks is het niet en op een gegeven moment wist je het allemaal wel en was het een herhaling van stappen naar de rode kamer, maar vermakelijk was het wel.
Welke serie heb je gelezen?
Hier ook gelukkig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat winterweer zal wel elders zijn, hier een blauwe lucht
Bouquet reeks is totaal niet mijn smaak, maar fantasy ook niet, ik lees meestal literaire en psychologische thrillers van bijvoorbeeld Nora Robert en Jilliane Hoffman, het liefst wel van vrouwelijke auteurs.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Rode kamer zegt me al niks, maar je komt er tenminste voor uit.
Een bouquet reeksachtig dus, ook niet mijn soort boeken.
Ik heb net de 5 boeken van George RR Martin gelezen, van die bekende tv serie Game of Thrones.
En hij is nog steeds aan deel 6 bezig om te schrijven, de uitgever wil sowieso al dit jaar niks uitgeven van hem dus wachten maar.
Vanwaar de voorkeur voor vrouwelijke auteurs?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Bouquet reeks is totaal niet mijn smaak, maar fantasy ook niet, ik lees meestal literaire en psychologische thrillers van bijvoorbeeld Nora Robert en Jilliane Hoffman, het liefst wel van vrouwelijke auteurs.
Alle drie gelezen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze alle drie gelezen, er werd in die tijd zoveel over gesproken dat ik ze gelezen wilde hebben. Literair is het geen hoogstandje, meer dan een uit de kluiten gegroeide bouguet reeks is het niet en op een gegeven moment wist je het allemaal wel en was het een herhaling van stappen naar de rode kamer, maar vermakelijk was het wel.
Welke serie heb je gelezen?
Mijn dochter heeft denk ik sinds een jaar of 6 een account op Fok! met totaal 3 posts volgens mij, dus ze lurkt alleen, maar volgens mij weet ze mijn nick niet...of wel, maar zoveel heb ik niet te verbergen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wait whut. Zit jouw dochter ook op FOK! of lurkt/kijkt ze met jou mee?
Omdat ik het idee heb dat vrouwen net iets 'zachter' schrijven, maar dat kan natuurlijk onzin zijn. De millenium-trilogie van Stieg Larsson heb ik dan wel weer gelezen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanwaar de voorkeur voor vrouwelijke auteurs?
Overigens ben ik al tig jaar bezig om me door "Das Kapital" heen te worstelen, maar ik kan me er maar niet toe zetten om er verder in te lezen. Zelfs voor mij is dat wel hele taaie kost.
Omdat ik er één uitgelezen had wilde ik de andere twee ook lezen, het zal mij ook bijna niet gebeuren dat ik een boek niet uit lees, ook al boeit het me niet of kom ik er lastig doorheen, ik zal het altijd uitlezen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Alle drie gelezen?Ik kwam al niet door het eerste boek
![]()
De kennismaking vond ik wel spannend en en stukje daarna, maar toen ze met dat
contract op de proppen kwamen dacht ik neh... toen heb ik hem weggegooid ik wilde
hem ook niet in mijn boekenkast hebben staan![]()
Ik lees nu De Pijnvogel van Peter Pollet, maar dat boek heb ik al vanaf 1993, want dat staat
er in, maar ik ben toch weer alles vergeten![]()
He was de uitslag van je zus Dees?
Ik vraag me altijd af of dat nou echt zo is of dat het een eigen leven is gaan leiden en we er daarom ook in zijn gaan "geloven". Net zoiets als porno en porna, waarbij de porna dan anders en "zachter" zou zijn. Lees best wel veel, maar als ik zonder nadenken een boek pak en niet op de sekse van de auteur let, dan valt het me niet echt op tbh. Mss dat het per genre verschilt. Zou ook nog kunnen. Nijntje zou wmb ook door een vrouw gemaakt kunnen zijn om maar eens een heel simpel voorbeeld te nemen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:59 schreef Deisyy het volgende:
Omdat ik het idee heb dat vrouwen net iets 'zachter' schrijven, maar dat kan natuurlijk onzin zijn. De millenium-trilogie van Stieg Larsson heb ik dan wel weer gelezen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:04 schreef Deisyy het volgende:
De uitslag was niet goed Fann, de tumor was gegroeid, dus volgende week moet ze weer beginnen met een nieuwe chemokuur beginnen. Ze hebben het ook over een operatie gehad, maar vooralsnog denken de artsen dat een operatie teveel risico's met zich meebrengt, dat is geen optie meer.
Fantasy vind ik erg mooi, in het Engels leest dan prettig vind ik. Maar ook veel histerische boeken of histerische romans. Na mijn opleiding wil ik aan een Fries boek eens beginnen, lag al jaren in de planning maar omdat het best pittig Fries is moest ik eerst wat meer van die taal leren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bouquet reeks is totaal niet mijn smaak, maar fantasy ook niet, ik lees meestal literaire en psychologische thrillers van bijvoorbeeld Nora Robert en Jilliane Hoffman, het liefst wel van vrouwelijke auteurs.
O w wat erg, heel veel sterkte Dees. Hoe heeft ze zelf op de uitslag gereageerd?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik er één uitgelezen had wilde ik de andere twee ook lezen, het zal mij ook bijna niet gebeuren dat ik een boek niet uit lees, ook al boeit het me niet of kom ik er lastig doorheen, ik zal het altijd uitlezen.
Dat boek van jou ken ik niet, ik zal het eens googlen, want soms is iets heel anders wel leuk.
De uitslag was niet goed Fann, de tumor was gegroeid, dus volgende week moet ze weer beginnen met een nieuwe chemokuur. Ze hebben het ook over een operatie gehad, maar vooralsnog denken de artsen dat een operatie teveel risico's met zich meebrengt, dat is geen optie meer.
Lief dat je ernaar vraagt.
Misschien moet ik mijn grenzen ook wat meer gaan verleggen en af en toe eens een man doen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dat nou echt zo is of dat het een eigen leven is gaan leiden en we er daarom ook in zijn gaan "geloven". Net zoiets als porno en porna, waarbij de porna dan anders en "zachter" zou zijn. Lees best wel veel, maar als ik zonder nadenken een boek pak en niet op de sekse van de auteur let, dan valt het me niet echt op tbh. Mss dat het per genre verschilt. Zou ook nog kunnen. Nijntje zou wmb ook door een vrouw gemaakt kunnen zijn om maar eens een heel simpel voorbeeld te nemen.
[..]
Bedankt. Jij ook chufi.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
O w wat erg, heel veel sterkte Dees. Hoe heeft ze zelf op de uitslag gereageerd?
aantal posts: 199.999 (gemiddeld 72 per dag) + 1 = 200K Joepiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
aantal posts: 199.999 (gemiddeld 72 per dag) + 1 = 200K Joepi![]()
![]()
Een nieuw leven staat voor me ....quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt. Verstandig. Bedankt voor alle mooie jaren samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Een nieuw leven staat voor me ....Gefeliciteerd met de kleine!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
[..]
Een nieuw leven staat voor me ....Kingstown heeft binnen de kortste keren jouw nieuwe account achterhaald, vermoed ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
daar gaan we gewoon van uitquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kingstown heeft binnen de kortste keren jouw nieuwe account achterhaald, vermoed ik.
[..]
Een nieuw leven staat voor me ....Wat een rare maand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Tja, ik denk dat hij geen andere keus had als hij vandaag zijn leven schoon wilde beginnenquote:
ben blond ik zie niets vreemdsquote:
dank, na 4x zie ik het pasquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, nog één keer goed lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |