Nu ga ik bedenken waarom ik ooit in Flensburg ben geweest.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zijn van die plekken waar een toerist nooit komt.
[ afbeelding ]
Ik ga een oude Holstein merrie halen met de bloedvoering die ik wilquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:10 schreef chufi het volgende:
Maar je hebt een merrie gekocht? En die ga je straks halen?
Ondertussen ben ik er achter dat ik nooit in Flensburg ben geweest. Was Puttgarden en dan met de boot oversteken. In Flensburg hebben ze volgens mij dat bureau waar ze bijhouden hoeveel strafpunten je hebt op je rijbewijs. Of zoiets.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga er ook alleen maar heen omdat ze er goede knollen fokken.
Ik krijg nooit strafpunten want rijbewijs is verlopen volgens mij maar heb dan wel weer een geldige Taxipas met code.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik er achter dat ik nooit in Flensburg ben geweest. Was Puttgarden en dan met de boot oversteken. In Flensburg hebben ze volgens mij dat bureau waar ze bijhouden hoeveel strafpunten je hebt op je rijbewijs. Of zoiets.
Volgens mij zijn hier ook wel mensen die het zouden willen proberen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke dwaas gaat er nu paarse spruitjes eten?
Goeiemorgen Chocoquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier ook wel mensen die het zouden willen proberen.
Toch?
Paarse spruitjes lijken me juist lekker want ze schijnen zoeter te zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ldwijde-opmars.dhtml
Goedemorgen 40+
Die ziet er wel gevaarlijk uit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:40 schreef Kingstown het volgende:
Spannend detectiveje spelen. Nice![]()
GC / [serieus]Wie kent deze persoon
als de boot niet gaat komt er écht harde woeiquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik vermoedde al zoiets maar ik lees niets over code Oranje ..... Sterkte dan maar weer.
De bomen hier gaan al aardig op en neer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:10 schreef sacha het volgende:
[..]
als de boot niet gaat komt er écht harde woei
je zet 'm een paar uur buiten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ben ik al aan het afharden.
Ja, buiten spelen is gezond voor kinderen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je zet 'm een paar uur buiten?
helemaal mee eens. In Scandinavië en Dld hebben ze het fenomeen Waldkindergarten, vind ik een geweldig iets.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, buiten spelen is gezond voor kinderen.
Hee daar ben ik een keer op vakantie geweest!quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zijn van die plekken waar een toerist nooit komt.
[ afbeelding ]
Waar in Denemarken ben je heen geweest?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:23 schreef drakin het volgende:
2e keer kwam ik in Flensburg met de trein onderweg naar Denemarken, toen niet in dit deel blijven hangen maar doorgegaan naar het noorden.
Die treinreis ging naar Aarhus, daarna de bus gepakt en ergens in de buurt van Ebeltoft een weekje gebleven. Ook nog even langs Jelling geweest toen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar in Denemarken ben je heen geweest?
Mijn vader gaat elk jaar vissen in de buurt van Aarhus en die is ook laaiend enthousiast.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:46 schreef drakin het volgende:
Die treinreis ging naar Aarhus, daarna de bus gepakt en ergens in de buurt van Ebeltoft een weekje gebleven. Ook nog even langs Jelling geweest toen.
totaal 4 keer in Denemarken geweest en ik wil graag weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |