Kennis word gescammedquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:51 schreef awiebo het volgende:
deze persoon, dit persoon, dat persoon? leg even duidelijk uit want jou uitleg is net zo warrig als het verhaal op zich
Maar door een kennis? want dan weet die toch wie op de foto staat?quote:
Nee niet door een kennis, maar door een onbekende die zich voordoet als persoon op de fotosquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar door een kennis? want dan weet die toch wie op de foto staat?
maar de aanvraag moet toch worden gedaan door een kennis? Of wat staat er precies in de OP? Waarom zou een vreemde dat verzoek kunnen doen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee niet door een kennis, maar door een onbekende die zich voordoet als persoon op de fotos
De oplichter vraagt de kennis van mij een verzoek te doen, vervolgens krijgt mijn kennis een mail terug dat er geld moet worden overgemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar de aanvraag moet toch worden gedaan door een kennis? Of wat staat er precies in de OP? Waarom zou een vreemde dat verzoek kunnen doen?
En jouw kennis overweegt serieus om dat ook te doen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
De oplichter vraagt de kennis van mij een verzoek te doen, vervolgens krijgt mijn kennis een mail terug dat er geld moet worden overgemaakt.
Inmiddels kennis wel overtuigt om er niet in te laten trappen. Echter de oplichter is nogal doortrapt te werk gegaan, heeft eerst weken lang mooie praatjes gehouden, dus niet even een simpel scam mailtje gestuurt, aangezien deze kennis uit een zeer zware periode komt ben ik nogal gebrand om de oplichter te achterhalen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:54 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En jouw kennis overweegt serieus om dat ook te doen?
Omdat een soldaat uit het Amerikaanse leger een Nederlandse burger vraagt of hij voor hem een overplaatsingsverzoek wil doen?
Of heeft die soldaat ergens het geheime goud van Saddam Hussein verstopt en mag jouw kennis daarin mee delen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |