Ik zit er gewoon nog in, paar seconden geleden nog relist all gemacht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mobiele servers nu ook down voor onderhoud
Al je spelerts er op voor 150c open bidquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon nog in, paar seconden geleden nog relist all gemacht.
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al je spelerts er op voor 150c open bideven bieden
gr gr
Sukkelaar, toch niet met je main account he?quote:
Even voor de goede orde: het is niet EA's schuld dat er AB's bestaan. Dat ze er (te) weinig tegen doen (weet niet of het niet kunnen is, of niet willen), is een feit. Met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:33 schreef Kiid het volgende:
''Thank you for your understanding''___!
Ik vind het echt triest om mensen te bannen terwijl ze zelf de oorzaak zijn waarom mensen coins kopen. Kijk godverdomme die prijzen dan, daar is niet tegenop te traden of te spelen. Dan is het logisch dat mensen coins kopen.
Als ze niet die glitches hadden voor coins en AB's zouden niet bestaan dan zou ook niemand coins kopen. Of in ieder geval heel weinig want dan zijn de coins duur per 100k
Waarom kan jij wel een mail sturen naar accountdisputes@ea.com??quote:
Dat vind ik een stukje nalatigheid aangezien die AB's en glitches er al heel wat jaren in zit zo langzamerhand en ze doen er niets tegen. Of in ieder geval te weinig. Ja, een beetje lukraak mensen bannen die zo nu en dan coins kopen. Zijn gvd accounts bovenaan met meer dan 200 miljoen per week en die blijven in eider geval lang genoeg open om die coins bij elkaar te sprokkelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: het is niet EA's schuld dat er AB's bestaan. Dat ze er (te) weinig tegen doen (weet niet of het niet kunnen is, of niet willen), is een feit. Met alle gevolgen van dien.
Niks natuurlijkquote:
Sjon en een eigengemaakte Engelse tekst zonder spelfouten? No can do...quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom kan jij wel een mail sturen naar accountdisputes@ea.com??____! Of zit je te trollen?
Van Trapz zou het mij niets verbazen iigquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:37 schreef DeWesp het volgende:
Volgens mij zitten jullie allemaal te trollen.
HEquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon en een eigengemaakte Engelse tekst zonder spelfouten? No can do...
Ja wat? Ik heb je er dan wel niet steeds op gewezen, maar je maakte nogal eens een tikfoutje ja. Zeker als je je in het Engels probeert uit te drukken. Het is slechts een constatering, don't shoot the messinger.quote:
Volgens mij is dit echt zo..ik kom 3vd4 keer tegen de ronaldo s messis en/of toty spelers sinds ik een paar duurdere ifs in mn team heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sinds ik TOTY silva er in heb staan kom ik iedere wedstrijd een speler van buitencategorie tegendie matchmaking van EA is ook om te huilen lijkt het.
Don't shoot the Missingnoquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Ik heb je er dan wel niet steeds op gewezen, maar je maakte nogal eens een tikfoutje ja. Zeker als je je in het Engels probeert uit te drukken. Het is slechts een constatering, don't shoot the messinger.
Tja...het is een sterk staaltje symptoombestrijding, dat ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik een stukje nalatigheid aangezien die AB's en glitches er al heel wat jaren in zit zo langzamerhand en ze doen er niets tegen. Of in ieder geval te weinig. Ja, een beetje lukraak mensen bannen die zo nu en dan coins kopen. Zijn gvd accounts bovenaan met meer dan 200 miljoen per week en die blijven in eider geval lang genoeg open om die coins bij elkaar te sprokkelen.
u fo real dude?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Ik heb je er dan wel niet steeds op gewezen, maar je maakte nogal eens een tikfoutje ja. Zeker als je je in het Engels probeert uit te drukken. Het is slechts een constatering, don't shoot the messinger.
Wat denk je zelf?quote:
nou vind de fout dan he he he....quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
I watch the cat out of the tree nog bij deze berichtenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
faggotquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA DAAR HAD IK JULLIE ALLEMAAL TUKKIE
Heal all komt al niet eens boven de 1K uit. Veel te veel packs geopend tijden TOTYquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leg healing levert niet zoveel meer op hoor.
Helaas een keer niet opgelet met DSL'en toen waren ze weg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
PffHelaas maar één gekocht (voor 10k).
Opkopers waren even offline blijkbaarquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lacazette weer terug naar 850k, wat een rare shit
Toen ze 400k waren durfde ik er al geen een meer te kopen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lacazette weer terug naar 850k, wat een rare shit
Had je 2.7M geinvesteerd in SIF lacazette tijdens TOTY had je ze zaterdag kunnen verkopen voor 12M+ had je 10 SIF pogbaas van kunnen kopenquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:28 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Toen ze 400k waren durfde ik er al geen een meer te kopen.
Dat is-ie meer dan waard. Briljante stats, goede weak foot en lekker veel skillies.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:33 schreef DePresident. het volgende:
Ik heb die MOTM Stead voor 600k gekocht. Kut, niet naar z'n prijsgrafiek gekeken.
Je hebt mazzel dat ik je nog geen pets op je achterhoofd kan geven vanaf hierquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voorspel dat DWDD dan begint.
Ik zag er 1'tje voor 1.6 miljoen staan en deze dan voor 599k. Ik dacht zeker te weten dat ik een prachtige deal had gemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is-ie meer dan waard. Briljante stats, goede weak foot en lekker veel skillies.
Bronzen Messiquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is-ie meer dan waard. Briljante stats, goede weak foot en lekker veel skillies.
Je hebt mazzel dat je daar inderdaad fysiek niet toe in staat bent, want mijn reactie zou niet mals zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik je nog geen pets op je achterhoofd kan geven vanaf hier
Ik heb inderdaad betere deals gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zag er 1'tje voor 1.6 miljoen staan en deze dan voor 599k. Ik dacht zeker te weten dat ik een prachtige deal had gemaakt.
Van 1m91 groot...wat wil een mens nog meerquote:
Met wat geluk kan ik er nog met een bescheiden winstje van af komen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad betere deals gezien.
[..]
Van 1m91 groot...wat wil een mens nog meer
Futfocus-trucjes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe komt het dat Silvio Romero (ST) van 71 opeens zoveel waard is ?
Vanochtend gekocht voor 600 en daarna verkocht voor 2k en nu is ie alweer 16k waard....
Als je daar kans toe ziet, zou ik dat zeker doen. Nu heb je nog een beetje zijn hype mee, maar over 2 weken is iedereen hem weer vergeten (en daalt hij in prijs, denk ik).quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:50 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Met wat geluk kan ik er nog met een bescheiden winstje van af komen.
Ik fitness 4x per week en mijn bovenarmen zijn waarschijnlijk net zo groot als jouw dijbenen, vraag maar aan Trapz gr grquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat je daar inderdaad fysiek niet toe in staat bent, want mijn reactie zou niet mals zijn.
Doe nou niet zo cool, Kiid. Ik heb mensen voor minder uitgenodigd bij de dichtstbijzijnde bushalte, en je weet hoe het daarmee afgelopen is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik fitness 4x per week en mijn bovenarmen zijn waarschijnlijk net zo groot als jouw dijbenen, vraag maar aan Trapz gr gr
R.I.P Litmanen 1989 - 2014quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet zo cool, Kiid. Ik heb mensen voor minder uitgenodigd bij de dichtstbijzijnde bushalte, en je weet hoe het daarmee afgelopen is.
Ik zag je laatst al discussieren in zo'n fitnesstopicquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik fitness 4x per week en mijn bovenarmen zijn waarschijnlijk net zo groot als jouw dijbenen, vraag maar aan Trapz gr gr
Je moet dequote:Op woensdag 28 januari 2015 12:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zag je laatst al discussieren in zo'n fitnesstopic
Heb je nog tips voor me? Ik ga vanmiddag weer. 8 of 12 reps?quote:
fitnessboys horen alleen dequote:
Ligt er wel aan waarvoor je het doet, maar die boys die alleen maar ripped willen worden voor de zomer en dus standaard leg day skippen verdienen idd eenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fitnessboys horen alleen desmiley te krijgen
12 repsquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:03 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor me? Ik ga vanmiddag weer. 8 of 12 reps?
?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Stap 2 naar een oorlog met Rusland
Als het moet, nodig ik die ook uit voor een meeting bij de bushalte. Stuk voor stuk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Stap 2 naar een oorlog met Rusland
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
12 reps
Trek je dan ook wel je bh aan en een strakke legging?
Rusland heeft gezegd dat als Griekenland de EU een rug toekeert dat ze belastingvrije import van landbouwproducten vanuit Griekenland toestaan.quote:
Ik zie niet in waarom je anders de sportschool in zou gaan en niet gewoon een normale sport zou beoefenen. Tenzij je er natuurlijk zit om te herstellen van een blessure.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ligt er wel aan waarvoor je het doet, maar die boys die alleen maar ripped willen worden voor de zomer en dus standaard leg day skippen verdienen idd een
En waarom zou er dan oorlog komen met rusland?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rusland heeft gezegd dat als Griekenland de EU een rug toekeert dat ze belastingvrije import van landbouwproducten vanuit Griekenland toestaan.
Griekenland heeft de nieuwe sancties voor Rusland ook niet gesteund.
Omdat Rusland Griekenland "aanmoedigt" om de EU de rug toe te keren misschien?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En waarom zou er dan oorlog komen met rusland?
Stats op de grote 4 ?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
http://www.ftm.nl/exclusi(...)politiek-schaakbord/quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En waarom zou er dan oorlog komen met rusland?
Ja dus. Net of ze daarom maar even oorlog gaan maken met rusland. Dat mogen ze toch best zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat Rusland Griekenland "aanmoedigt" om de EU de rug toe te keren misschien?
http://www.dumpert.nl/med(...)otterdamse_joop.html dit gekeken?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.ftm.nl/exclusi(...)politiek-schaakbord/
Leuk stukje om te lezen.
eens ff lezen dan maar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.ftm.nl/exclusi(...)politiek-schaakbord/
Leuk stukje om te lezen.
Net of de EU gaat pikken dat Griekenland die miljarden niet gaat terug betalen. Russische inmenging in Europa gaan de VS en Europa ook niet echt leuk vinden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dus. Net of ze daarom maar even oorlog gaan maken met rusland. Dat mogen ze toch best zeggen.
Misschien moet je het een en ander eens proberen in een grotere context te plaatsen. Dit is niet een op zichzelf staand incidentje.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dus. Net of ze daarom maar even oorlog gaan maken met rusland. Dat mogen ze toch best zeggen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk dat de EU best veel pikt. Ze zullen hard roepen van niet maar er wat doen doen ze toch niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of de EU gaat pikken dat Griekenland die miljarden niet gaat terug betalen. Russische inmenging in Europa gaan de VS en Europa ook niet echt leuk vinden.
Komt nog bij de gespannen sfeer van Oekraine en de mogelijke Westerse troepen die in Oekraine zijn gespot.
quote:
Gewoon echt een domme opmerking, verder wat Pots zeiquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk dat de EU best veel pikt. Ze zullen hard roepen van niet maar er wat doen doen ze toch niet.
zo ging het bij de ww2 ook. Allemaal heel hard roepen dan het niet mag en dat het tegen het vedrag van verdrag van versailles was en beetje economische sancties nemen. Maar ondertussen viel duitsland wel gewoon polen etc binnen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |