fitnessboys horen alleen dequote:
Ligt er wel aan waarvoor je het doet, maar die boys die alleen maar ripped willen worden voor de zomer en dus standaard leg day skippen verdienen idd eenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fitnessboys horen alleen desmiley te krijgen
12 repsquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:03 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor me? Ik ga vanmiddag weer. 8 of 12 reps?
?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Stap 2 naar een oorlog met Rusland
Als het moet, nodig ik die ook uit voor een meeting bij de bushalte. Stuk voor stuk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Stap 2 naar een oorlog met Rusland
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
12 reps
Trek je dan ook wel je bh aan en een strakke legging?
Rusland heeft gezegd dat als Griekenland de EU een rug toekeert dat ze belastingvrije import van landbouwproducten vanuit Griekenland toestaan.quote:
Ik zie niet in waarom je anders de sportschool in zou gaan en niet gewoon een normale sport zou beoefenen. Tenzij je er natuurlijk zit om te herstellen van een blessure.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ligt er wel aan waarvoor je het doet, maar die boys die alleen maar ripped willen worden voor de zomer en dus standaard leg day skippen verdienen idd een
En waarom zou er dan oorlog komen met rusland?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rusland heeft gezegd dat als Griekenland de EU een rug toekeert dat ze belastingvrije import van landbouwproducten vanuit Griekenland toestaan.
Griekenland heeft de nieuwe sancties voor Rusland ook niet gesteund.
Omdat Rusland Griekenland "aanmoedigt" om de EU de rug toe te keren misschien?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En waarom zou er dan oorlog komen met rusland?
Stats op de grote 4 ?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik fitness 4x per week en mijn bovenarmen zijn waarschijnlijk net zo groot als jouw dijbenen, vraag maar aan Trapz gr gr
http://www.ftm.nl/exclusi(...)politiek-schaakbord/quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En waarom zou er dan oorlog komen met rusland?
Ja dus. Net of ze daarom maar even oorlog gaan maken met rusland. Dat mogen ze toch best zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat Rusland Griekenland "aanmoedigt" om de EU de rug toe te keren misschien?
http://www.dumpert.nl/med(...)otterdamse_joop.html dit gekeken?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.ftm.nl/exclusi(...)politiek-schaakbord/
Leuk stukje om te lezen.
eens ff lezen dan maar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.ftm.nl/exclusi(...)politiek-schaakbord/
Leuk stukje om te lezen.
Net of de EU gaat pikken dat Griekenland die miljarden niet gaat terug betalen. Russische inmenging in Europa gaan de VS en Europa ook niet echt leuk vinden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dus. Net of ze daarom maar even oorlog gaan maken met rusland. Dat mogen ze toch best zeggen.
Misschien moet je het een en ander eens proberen in een grotere context te plaatsen. Dit is niet een op zichzelf staand incidentje.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dus. Net of ze daarom maar even oorlog gaan maken met rusland. Dat mogen ze toch best zeggen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk dat de EU best veel pikt. Ze zullen hard roepen van niet maar er wat doen doen ze toch niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of de EU gaat pikken dat Griekenland die miljarden niet gaat terug betalen. Russische inmenging in Europa gaan de VS en Europa ook niet echt leuk vinden.
Komt nog bij de gespannen sfeer van Oekraine en de mogelijke Westerse troepen die in Oekraine zijn gespot.
quote:
Gewoon echt een domme opmerking, verder wat Pots zeiquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk dat de EU best veel pikt. Ze zullen hard roepen van niet maar er wat doen doen ze toch niet.
zo ging het bij de ww2 ook. Allemaal heel hard roepen dan het niet mag en dat het tegen het vedrag van verdrag van versailles was en beetje economische sancties nemen. Maar ondertussen viel duitsland wel gewoon polen etc binnen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |