Opkopers waren even offline blijkbaarquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lacazette weer terug naar 850k, wat een rare shit
Toen ze 400k waren durfde ik er al geen een meer te kopen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lacazette weer terug naar 850k, wat een rare shit
Had je 2.7M geinvesteerd in SIF lacazette tijdens TOTY had je ze zaterdag kunnen verkopen voor 12M+ had je 10 SIF pogbaas van kunnen kopenquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:28 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Toen ze 400k waren durfde ik er al geen een meer te kopen.
Dat is-ie meer dan waard. Briljante stats, goede weak foot en lekker veel skillies.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:33 schreef DePresident. het volgende:
Ik heb die MOTM Stead voor 600k gekocht. Kut, niet naar z'n prijsgrafiek gekeken.
Je hebt mazzel dat ik je nog geen pets op je achterhoofd kan geven vanaf hierquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voorspel dat DWDD dan begint.
Ik zag er 1'tje voor 1.6 miljoen staan en deze dan voor 599k. Ik dacht zeker te weten dat ik een prachtige deal had gemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is-ie meer dan waard. Briljante stats, goede weak foot en lekker veel skillies.
Bronzen Messiquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is-ie meer dan waard. Briljante stats, goede weak foot en lekker veel skillies.
Je hebt mazzel dat je daar inderdaad fysiek niet toe in staat bent, want mijn reactie zou niet mals zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik je nog geen pets op je achterhoofd kan geven vanaf hier
Ik heb inderdaad betere deals gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zag er 1'tje voor 1.6 miljoen staan en deze dan voor 599k. Ik dacht zeker te weten dat ik een prachtige deal had gemaakt.
Van 1m91 groot...wat wil een mens nog meerquote:
Met wat geluk kan ik er nog met een bescheiden winstje van af komen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad betere deals gezien.
[..]
Van 1m91 groot...wat wil een mens nog meer
Futfocus-trucjes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe komt het dat Silvio Romero (ST) van 71 opeens zoveel waard is ?
Vanochtend gekocht voor 600 en daarna verkocht voor 2k en nu is ie alweer 16k waard....
Als je daar kans toe ziet, zou ik dat zeker doen. Nu heb je nog een beetje zijn hype mee, maar over 2 weken is iedereen hem weer vergeten (en daalt hij in prijs, denk ik).quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:50 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Met wat geluk kan ik er nog met een bescheiden winstje van af komen.
Ik fitness 4x per week en mijn bovenarmen zijn waarschijnlijk net zo groot als jouw dijbenen, vraag maar aan Trapz gr grquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat je daar inderdaad fysiek niet toe in staat bent, want mijn reactie zou niet mals zijn.
Doe nou niet zo cool, Kiid. Ik heb mensen voor minder uitgenodigd bij de dichtstbijzijnde bushalte, en je weet hoe het daarmee afgelopen is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik fitness 4x per week en mijn bovenarmen zijn waarschijnlijk net zo groot als jouw dijbenen, vraag maar aan Trapz gr gr
R.I.P Litmanen 1989 - 2014quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet zo cool, Kiid. Ik heb mensen voor minder uitgenodigd bij de dichtstbijzijnde bushalte, en je weet hoe het daarmee afgelopen is.
Ik zag je laatst al discussieren in zo'n fitnesstopicquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik fitness 4x per week en mijn bovenarmen zijn waarschijnlijk net zo groot als jouw dijbenen, vraag maar aan Trapz gr gr
Je moet dequote:Op woensdag 28 januari 2015 12:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zag je laatst al discussieren in zo'n fitnesstopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |