Ik hoop dat de autobuyers ze allemaal pakken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was er ook al snel klaar mee. Heb wat biedingen voor over een uur of 4/5 staan mochten ze er niet uit komen en echt de boel plat gooien
Niet naar mij luisterenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh kaartje proberen te bestellen voor AS Roma en alle websites down. gelijk uitverkocht.____!
Ik hoop het ook voor ze. sommige spelers is trouwens wel overduidelijk dat er AB's op draaien. allemaal dezelfde biedingen er opquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat de autobuyers ze allemaal pakken.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1x opstartmenu's wegklikken en hij doet weer normaal, alleen niet op discover drukken
edit. o wacht, bij stories staan nu ook alleen nog maar de actieve stories
bohhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer zien wie de beste vrienden van wie zijn![]()
Beelden van de Snowpocalypse vanuit New York en Bostonquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef RijstbaI het volgende:
Wat is er trouwens nieuw aan snapchat?
Down met die handel. en een beetje wat snel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA dit kan echt niet haal snel die servers voor 40 minuten offline!
Als je naar rechts swiped zie je alleen nog de lijst van mensen met een verhaal, niet al je contactenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef RijstbaI het volgende:
Wat is er trouwens nieuw aan snapchat?
Ach maakt me toch niet uit, had mijne voor 180k en hou hem toch in mijn teamquote:
Wat is deze?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |