bohhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer zien wie de beste vrienden van wie zijn![]()
Beelden van de Snowpocalypse vanuit New York en Bostonquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef RijstbaI het volgende:
Wat is er trouwens nieuw aan snapchat?
Down met die handel. en een beetje wat snel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA dit kan echt niet haal snel die servers voor 40 minuten offline!
Als je naar rechts swiped zie je alleen nog de lijst van mensen met een verhaal, niet al je contactenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef RijstbaI het volgende:
Wat is er trouwens nieuw aan snapchat?
Ach maakt me toch niet uit, had mijne voor 180k en hou hem toch in mijn teamquote:
Wat is deze?quote:
Ik zit er gewoon nog in, paar seconden geleden nog relist all gemacht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mobiele servers nu ook down voor onderhoud
Al je spelerts er op voor 150c open bidquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon nog in, paar seconden geleden nog relist all gemacht.
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al je spelerts er op voor 150c open bideven bieden
gr gr
Sukkelaar, toch niet met je main account he?quote:
Even voor de goede orde: het is niet EA's schuld dat er AB's bestaan. Dat ze er (te) weinig tegen doen (weet niet of het niet kunnen is, of niet willen), is een feit. Met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:33 schreef Kiid het volgende:
''Thank you for your understanding''___!
Ik vind het echt triest om mensen te bannen terwijl ze zelf de oorzaak zijn waarom mensen coins kopen. Kijk godverdomme die prijzen dan, daar is niet tegenop te traden of te spelen. Dan is het logisch dat mensen coins kopen.
Als ze niet die glitches hadden voor coins en AB's zouden niet bestaan dan zou ook niemand coins kopen. Of in ieder geval heel weinig want dan zijn de coins duur per 100k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |