Ik zit er gewoon nog in, paar seconden geleden nog relist all gemacht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mobiele servers nu ook down voor onderhoud
Al je spelerts er op voor 150c open bidquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon nog in, paar seconden geleden nog relist all gemacht.
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al je spelerts er op voor 150c open bideven bieden
gr gr
Sukkelaar, toch niet met je main account he?quote:
Even voor de goede orde: het is niet EA's schuld dat er AB's bestaan. Dat ze er (te) weinig tegen doen (weet niet of het niet kunnen is, of niet willen), is een feit. Met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:33 schreef Kiid het volgende:
''Thank you for your understanding''___!
Ik vind het echt triest om mensen te bannen terwijl ze zelf de oorzaak zijn waarom mensen coins kopen. Kijk godverdomme die prijzen dan, daar is niet tegenop te traden of te spelen. Dan is het logisch dat mensen coins kopen.
Als ze niet die glitches hadden voor coins en AB's zouden niet bestaan dan zou ook niemand coins kopen. Of in ieder geval heel weinig want dan zijn de coins duur per 100k
Waarom kan jij wel een mail sturen naar accountdisputes@ea.com??quote:
Dat vind ik een stukje nalatigheid aangezien die AB's en glitches er al heel wat jaren in zit zo langzamerhand en ze doen er niets tegen. Of in ieder geval te weinig. Ja, een beetje lukraak mensen bannen die zo nu en dan coins kopen. Zijn gvd accounts bovenaan met meer dan 200 miljoen per week en die blijven in eider geval lang genoeg open om die coins bij elkaar te sprokkelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: het is niet EA's schuld dat er AB's bestaan. Dat ze er (te) weinig tegen doen (weet niet of het niet kunnen is, of niet willen), is een feit. Met alle gevolgen van dien.
Niks natuurlijkquote:
Sjon en een eigengemaakte Engelse tekst zonder spelfouten? No can do...quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom kan jij wel een mail sturen naar accountdisputes@ea.com??____! Of zit je te trollen?
Van Trapz zou het mij niets verbazen iigquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:37 schreef DeWesp het volgende:
Volgens mij zitten jullie allemaal te trollen.
HEquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon en een eigengemaakte Engelse tekst zonder spelfouten? No can do...
Ja wat? Ik heb je er dan wel niet steeds op gewezen, maar je maakte nogal eens een tikfoutje ja. Zeker als je je in het Engels probeert uit te drukken. Het is slechts een constatering, don't shoot the messinger.quote:
Volgens mij is dit echt zo..ik kom 3vd4 keer tegen de ronaldo s messis en/of toty spelers sinds ik een paar duurdere ifs in mn team heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sinds ik TOTY silva er in heb staan kom ik iedere wedstrijd een speler van buitencategorie tegendie matchmaking van EA is ook om te huilen lijkt het.
Don't shoot the Missingnoquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Ik heb je er dan wel niet steeds op gewezen, maar je maakte nogal eens een tikfoutje ja. Zeker als je je in het Engels probeert uit te drukken. Het is slechts een constatering, don't shoot the messinger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |