Zeker coins gekocht. balletje is gaan rollen nadat ze DS2 hadden gepakt op de xbox denk.quote:
Die krijgen straks dus 3 mailtjes achter elkaarquote:
popup.error.serverdown zegt iequote:Op woensdag 28 januari 2015 10:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kan ook niet op de app van de telefoonban
Nou you are welcome hetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 28-01-2015 om 10:25:54Our team is working to resolve the connectivity issues currently affecting #FUT on multiple platforms. Thanks for your patience. reageer retweet
Ik ben benieuwd of ik een ban krijgquote:
Nee natuurlijk niet, of wat heb je uitgespooktquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik een ban krijg
gr grquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, of wat heb je uitgespooktHij is down voor iedereen
Nou bedankt he collegialiteit dit datquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:40 schreef FCsuarez het volgende:
laat hem maar een tijdje down blijven
hij mag wel weer up, word toch nog steeds overboden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou bedankt he collegialiteit dit dat
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En wat voor team ga je nu maken?
Nicequote:Op woensdag 28 januari 2015 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij mag wel weer up, word toch nog steeds overboden.
E: zat op het account met nog 6Kkom er op die ander niet meer in. hopen op een paar kompany's en een toure dan maar
1x opstartmenu's wegklikken en hij doet weer normaal, alleen niet op discover drukkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:46 schreef el-blanchito het volgende:
Snapchat is veranderd, mijn autisme kan dit niet aan
Telefoon app doet het wel, even op wat lage Kompany's geboden gr grquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij mag wel weer up, word toch nog steeds overboden.
E: zat op het account met nog 6Kkom er op die ander niet meer in. hopen op een paar kompany's en een toure dan maar
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Telefoon app doet het wel, even op wat lage Kompany's geboden gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]Ik heb niet eens geboden johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.autobuyers werken gewoon nog op volle toeren, valt niet mee te concurreren en die paar dozijn k potentiele winst boeit me ook niet meer.
was er ook al snel klaar mee. Heb wat biedingen voor over een uur of 4/5 staan mochten ze er niet uit komen en echt de boel plat gooienquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geboden johautobuyers werken gewoon nog op volle toeren, valt niet mee te concurreren en die paar dozijn k potentiele winst boeit me ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |