Tja...het is een sterk staaltje symptoombestrijding, dat ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik een stukje nalatigheid aangezien die AB's en glitches er al heel wat jaren in zit zo langzamerhand en ze doen er niets tegen. Of in ieder geval te weinig. Ja, een beetje lukraak mensen bannen die zo nu en dan coins kopen. Zijn gvd accounts bovenaan met meer dan 200 miljoen per week en die blijven in eider geval lang genoeg open om die coins bij elkaar te sprokkelen.
u fo real dude?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Ik heb je er dan wel niet steeds op gewezen, maar je maakte nogal eens een tikfoutje ja. Zeker als je je in het Engels probeert uit te drukken. Het is slechts een constatering, don't shoot the messinger.
Wat denk je zelf?quote:
nou vind de fout dan he he he....quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Ik heb je er dan wel niet steeds op gewezen, maar je maakte nogal eens een tikfoutje ja. Zeker als je je in het Engels probeert uit te drukken. Het is slechts een constatering, don't shoot the messinger.
I watch the cat out of the tree nog bij deze berichtenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
faggotquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA DAAR HAD IK JULLIE ALLEMAAL TUKKIE
Heal all komt al niet eens boven de 1K uit. Veel te veel packs geopend tijden TOTYquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leg healing levert niet zoveel meer op hoor.
Helaas een keer niet opgelet met DSL'en toen waren ze weg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
PffHelaas maar één gekocht (voor 10k).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |