SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag
Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NieuwslinksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews / getuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De nachtfoto's zijn dan ook niet in die middle of fucking nowhere gemaakt.![]()
Een kleine docu van die meiden die samen met Pino de trail hebben gedaan.
http://www.soclosetothesky.com/#about
staan ook nog wat foto's![]()
Vroeger bij Scouting deden wij een tamelijk ruig spel in de bossen. Het heette "Vlag veroveren".
We stelden twee teams samen, rood en blauw. En deelden kleurenlinten uit, om boven om de arm te binden. Beide teamleiders kregen een Nederlandse vlag. De opdracht en spelregels:
- neem je team mee
- verstop je vlag ergens
- stel een ring met verdedigers op, eromheen
- ga met de rest van je team op zoek naar de vlag van de tegenstanders
- kom je een tegenstander tegen, val deze aan
- slaag je er in deze fysiek met twee voeten van de vloer te 'tillen', dan is die tegenstander uitgeschakeld
en moet zich melden op de centrale open plek
- het team dat als eerste de vlag vh. andere team vindt (of alle tegenstanders uitschakelt) wint
- klaar..... ? ...start.. en de teams stoven uit elkaar
en dus druppelde de bont en blauwe mennekes van beide teams met schitterende ogen en rode konen de open plek op, hier en daar een bloedneus, mocht de pret niet drukken.... enz enz
En waren wel teamcaptains die hun vlag na een omtrekkende beweging vlak bij het punt van vertrek verborgen...en zo succesvol wonnen... waarom??? .omdat niemand ze vlak bij t punt van vertrek verwachtte
dat is ook een beetje mijn gevoel bij deze verdwijning van L en K:
niemand verwachtte dat ze waarschijnlijk maar tot op 1,5 uur van de mirador zijn gekomen...
... en zocht voor de mirador, en pas na een tijd na de mirador, mijlen en mijlen ver,
totaal andere (verkeerde) kanten op...
[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 28-01-2015 07:42:10 ]![]()
ja, hij heeft er foto's van op zijn FB, ze vertrokken iets van 19 april, voor 2 weken Pianista Duran Coffea Trail Bocas to Boquetequote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:12 schreef ToniB het volgende:
Ik zat die uitzichtfoto's van de meiden van Pinote bekijken en vroeg me af hoe ver geluid eigenlijk draagt in zo'n grote kom. Een goede schreeuw moet toch zeker een paar kilometer verder nog gehoord kunnen worden.
![]()
Zo te zien loopt de trail constant langs de rivier Changuinola.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:12 schreef ToniB het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:09 schreef Poekje01 het volgende:
Vroeger bij Scouting deden wij een tamelijk ruig spel in de bossen. Het heette "Hollandse Leeuwen".
En waren wel teamcaptains die hun vlag na een omtrekkende beweging vlak bij het punt van vertrek verborgen...en zo succesvol wonnen... waarom??? .omdat niemand ze vlak bij t punt van vertrek verwachtte
dat is ook een beetje mijn gevoel bij deze verdwijning van L en K:
niemand verwachtte dat ze waarschijnlijk maar tot op 1,5 uur van de mirador zijn gekomen...
... en zocht voor de mirador, en pas na een tijd na de mirador, mijlen en mijlen ver,
totaal andere (verkeerde) kanten op...![]()
ja Poekje dat denk ik ook.
Waren die honden maar meteen ingezet.
hier nog even hoe het toen ging er staat alleen niets over de nacht van 7 op 8 april. Waar sliep Sinaproc, geen antwoord gekregen op mijn mail helaas.
http://www.elinformedavid(...)oc-realiza-busqueda/![]()
Staat Fabian Alvaredo vermist vanaf 15 juni in ALto Boquete bij de vermissingen?
Er werd een abrigo azul uit de boom gevist. In een artikel wordt genoemd dat hij dat droeg in een ander artikel wordt gezegd dat hij een abrigo nero had. Voor ons niet van belang; hij is van later vermist.![]()
Hi allemaal. Morgen bel ik met Nikki, daarna geef ik vrij mijn scenario. Ook wil ik vragen of er enige kans is op het inzien van de originele foto's: degene die vrijgegeven zijn en/of enkelen van die 80.
Daar is toch heel veel uit op te maken: nl. of er iemand liep of van alle kanten uit dezelfde plek de foto's heeft geschoten.
Mijn scenario's is een combinatie van verdwalen en betrokken derden gecombineerd met ongelukken (met een zekere uitkomst).![]()
Wil iemand voor mij de coördinaten van het Park Ranger Station - vd Quetzal trail op een kaartje markeren: Latitude: 8°50'47.26"
Longitude: -82°29'19.24"![]()
goeie Doorgaan!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:09 schreef doorgaan het volgende:
Staat Fabian Alvaredo vermist vanaf 15 juni in ALto Boquete bij de vermissingen?
Er werd een abrigo azul uit de boom gevist. In een artikel wordt genoemd dat hij dat droeg in een ander artikel wordt gezegd dat hij een abrigo nero had. Voor ons niet van belang; hij is van later vermist.
hier nog een lijstje vermissingen, waar Fabian tussen staat:
http://www.elinformedavid.com/16836/
is ie alweer terecht, of wat?
[ Bericht 2% gewijzigd door Poekje01 op 27-01-2015 22:28:17 ]![]()
Dank je wel! ja, gelezen. Maar waar blijven ze. Hoop dat ze die Ngöbe jongen gauw vinden.
Wie ook gaan: we moeten op alles alert zijn: deze was van 12 januari
http://www.midiario.com/u(...)rto-de-chiriqu%C3%AD![]()
inderdaad, daarom zou ik zo graag weten waar Sinaproc 7 op 8 april sliep. Die plek/kruisingquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:57 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Zo te zien loopt de trail constant langs de rivier Changuinola.
in de buurt van de rivier. Ook ga ik gevoelsmatig naar de plek waar die rivieren samen komen.
Is het mogelijk de Quetzal trail in te kleuren?![]()
Die staat zowat droog op de foto. Wanneer is die gemaakt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:57 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Zo te zien loopt de trail constant langs de rivier Changuinola.![]()
Van Boquete naar Bocas met F en H: 80 km én
de gidsen gingen nogal lacherig om met de cable bridges. Kijk maar wat jullie ervan vinden, toen ik hem opsloeg kwam de datum 8 april naar voren. Maar hij kan van een jaar terug zijn, ben ik nog niet achter:
http://www.highonadventure.com/Hoa08apr/Panama/Panama.htm
[ Bericht 1% gewijzigd door doorgaan op 27-01-2015 23:09:31 ]![]()
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
sorry, naam van het spel was trouwens "Vlag veroveren" .... niet "Hollandse Leeuwen" , rest klopt wel..
ti....s ook al weer meer als 30 jaar geleden..![]()
De theorie dat de donkere foto's zijn gemaakt om hulpverleners te waarschuwen, is daar ooit officieel onderzoek naar gedaan? Of er toen mensen/blaffende honden/helicopter in de buurt waren?
Overal lees je nl. in berichten dat ze waarschijnlijk hun omgeving wilden verlichten.
En is het dan mogelijk om zoveel "foto's" te maken waar helemaal niets op staat?Wie dit leest is gek![]()
In de uitzending van 2 vandaag (zie op) is de verklaring van de Nederlandse recherche dat de foto's waarschijnlijk van onder naar boven genomen zijn. En er wordt nog meer gezegd wat wijst op een locatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
De theorie dat de donkere foto's zijn gemaakt om hulpverleners te waarschuwen, is daar ooit officieel onderzoek naar gedaan? Of er toen mensen/blaffende honden/helicopter in de buurt waren?
Overal lees je nl. in berichten dat ze waarschijnlijk hun omgeving wilden verlichten.
En is het dan mogelijk om zoveel "foto's" te maken waar helemaal niets op staat?
Op de bij ons bekende foto's zijn struiken en stenen te zien. Goed mogelijk dat op de overige foto's alleen de lucht dus zwart te zien is zonder struiken en bomen.
Daarnaast wilden ze toch op een specifieke plek gaan zoeken, iets met ale... nog wat, omdat daar de vegetatie hetzelfde zou zijn als op de nachtfoto's?![]()
Die kwamen pas na een week, dus in welke geestelijke en lichamelijke staat waren de dames toen? Misschien konden ze ze horen maar of je dan überhaupt nog kan reageren, geen idee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
En is het dan mogelijk om zoveel "foto's" te maken waar helemaal niets op staat?
Ik begreep wel dat er daardoor getuigen geroep is gehoord maar welke bron dat nu weer was... Je post wat en ik denk, dat is hier al eens voorbij gekomen. Ik weet even niet meer wanneer.
edit: ze konden nog wel het toestel pakken en terug stoppen in de rugzak en met je laatste adem zou ik indien mogelijk (bij vermoeden van hulptroepen/honden geblaf) het wel ff op een schreeuwen zetten.![]()
Maar naar boven gericht wijst op iets vliegend. Dat is op radar na te gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de uitzending van 2 vandaag (zie op) is de verklaring van de Nederlandse recherche dat de foto's waarschijnlijk van onder naar boven genomen zijn. En er wordt nog meer gezegd wat wijst op een locatie.
Op de bij ons bekende foto's zijn struiken en stenen te zien. Goed mogelijk dat op de overige foto's alleen de lucht dus zwart te zien is zonder struiken en bomen.
Daarnaast wilden ze toch op een specifieke plek gaan zoeken, iets met ale... nog wat, omdat daar de vegetatie hetzelfde zou zijn als op de nachtfoto's?
Als er rond de foto tijden wat over vliegt dan heb je een lijn waar ze ongeveer onder hebben gezeten.
En als het niet naar boven was zou er al gauw wat vaags op moeten staan. Ligt er natuurlijk aan hoe begroeid het was.Wie dit leest is gek
Forum Opties Forumhop: Hop naar: