Sommige mensen zien er jonger uit toch.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan nog denken dat ik oeroud ben
Dan kun je hier ook niet met mij praten...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan niet, want jij moet nog verwekt worden.
Hou je giechel dan johquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan kun je hier ook niet met mij praten...
Ik mis niks. Ik probeer gewoon even te begrijpen waar het gesprek over gaat. Dat ik dingen niet te letterlijk opvat, zeg maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dit moet jij allemaal missen.
Jij bent gewoon een collectief waanbeeld, een Fatimagana...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan kun je hier ook niet met mij praten...
Geniaalquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een collectief waanbeeld, een Fatimagana...
Naar hoe oud je bent. Maar ik wist niet dat je je zo voor jezelf schaamdequote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat doe jij in mijn fotoboek? Opzoek naar -2 jarige meisjes zeker?
Wat een viespeuk zegquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo schamen trouwens?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Naar hoe oud je bent. Maar ik wist niet dat je je zo voor jezelf schaamde
Goed dat mijn post er nog staat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een animated gif, hoe verrassend....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed dat mijn post er nog staat.
Vind het zelf helemaal niet verrassend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een animated gif, hoe verrassend....
Als mensen hun leeftijd proberen te verbergen zijn ze meestal 97 ofzo.quote:
quote:
Apenbola?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:26 schreef Uccie het volgende:
1. De muziek bij DWDD was weer razende apenbola, vooral die toondove neger.
2. Waar zit ik in godsnaam naar te kijken #sbs6.
Apenaids nieuwe stijl.quote:
Morgen zit ze naast me op de bank.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:18 schreef Specularium het volgende:
Yoki zit ook al te gluren, ouwe viezerik.
Moet je maar niet tegelijk posten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:25 schreef Uccie het volgende:
Weer over me heen kijken, je verwacht het niet.
Smoesjes!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar niet tegelijk posten.
Vindt de vriendin van LTKDV dat wel goed?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Morgen zit ze naast me op de bank.
Het is LTVDK. En ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt de vriendin van LTKDV dat wel goed?
Daar heeft Henk 2 uur aan gewerkt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat? je UI? wat is die gare vuilnisbak waar je smiley in in ligt
De U van uccie...een grote U, heeft Efteling gemaakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat? je UI? wat is die gare vuilnisbak waar je smiley in in ligt
Lekker freubelen met de rest van de plattelandsvrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
De U van uccie...een grote U, heeft Efteling gemaakt.
De U komt van de Action.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker freubelen met de rest van de plattelandsvrouwen.
Is toch vrolijk.quote:
Magenta-rozequote:
Nee hoor, het is prima zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is te veranderen hoor... zeg het maar.
Nog veel meer van dergelijk gefreubel vind je hier: Topicreeks: De UI-politie!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:34 schreef Tem het volgende:
Lekker freubelen met de rest van de plattelandsvrouwen.
Nee hoor, moet je zelf weten. Sommige (zoals die tweede) waren als grap bedoeld. Die laatste vond ik eigenlijk wél mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:39 schreef Specularium het volgende:
Henk is ook een beetje teleurgesteld dat ik geen van zijn 5 UI's heb gebruikt.
Met die gigantische S in het midden?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, moet je zelf weten. Sommige (zoals die tweede) waren als grap bedoeld. Die laatste vond ik eigenlijk wél mooi
Maak even een foto straks hoe lekker het eruit ziet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog vreselijke trek, ik denk dat ik maar even gehaktballen ga maken.
Klöptquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met die gigantische S in het midden?
Klopt. Ik heb laatste deze voorgesteld:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Chef van de UI-politie; Xa1pt heeft nog geen UI.
Oh ja das klopt ja:Pquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb laatste deze voorgesteld:
[ afbeelding ]
Multifunctioneel. Is meteen een waarschuwing voor iedere FOK!-user. Pas op, een post van Xa1pt.
Dan moet je van het uitroepteken een 1 maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Multifunctioneel. Is meteen een waarschuwing voor iedere FOK!-user. Pas op, een post van Xa1pt.
Ik denk dat het toch maar een baquette met boerenomelet gaat worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak even een foto straks hoe lekker het eruit ziet.
Nee hoor. Daar hebben we gewoon Photoshop voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor 4,50 wil ik hem wel een dagje instellen.
Waar spelen ze voor?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Spanning... slotfase verlenging Cambuur-PEC. Stand 2-3. Blessuretijd.
Die ging sporten. Sindsdien is er nooit meer iets van hem vernomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar is pimp Annomoussie of hoe je die ook schrijft...
Jij weet best wel hoe je dat schrijft.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier noemen we hem gewoon Arnie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben benieuwd of hij al weet dat hij pimp is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die ging sporten. Sindsdien is er nooit meer iets van hem vernomen.
Pfff weet het dus echt niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet best wel hoe je dat schrijft.
Niet zo gaan doen.
Voor iemand van -2 vind ik haar typvaardigheden best aardig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet best wel hoe je dat schrijft.
Niet zo gaan doen.
Bedankt voor de steun Elf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor iemand van -2 vind ik haar typvaardigheden best aardig.
Dit staat hem beter denk ik:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zien niks.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit staat hem beter denk ik:
[ afbeelding ]
Ik wel hoor.quote:
Bij sommige users past zo'n nikszeggend, grijs plaatje eigenlijk prima.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit staat hem beter denk ik:
[ afbeelding ]
Bedankt Ans.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zag hem pas toen ik op afbeelding drukte.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij sommige users past zo'n nikszeggend, grijs plaatje eigenlijk prima.
Wat wel jammer is, is dat de UI-politie een aantal gave UI's heeft gemaakt die niet in gebruik zijn genomen. Best zonde.
Hey Wonderwoman!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
Dankjewel Elf, geen idee waar ik dit aan verdiend heb.
Hey Pimpquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey Wonderwoman!
Je komt ons verwennen met 1 gierige post.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor het geval je toch nog naar magenta wilt, nu of ooit:
[ afbeelding ]
Mooi. Toch is -ie niet helemaal lekker. Er stond een compressie-instelling niet helemaal goed in mijn programma. Kwaliteit van het plaatje zou nog een slag beter kunnen.quote:
Wattuh?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi. Toch is -ie niet helemaal lekker. Er stond een compressie-instelling niet helemaal goed in mijn programma. Kwaliteit van het plaatje zou nog een slag beter kunnen.
Technisch geneuzel... - bij het opslaan van het plaatje (op mijn computer) is een klein beetje kwaliteit verloren gegaan. Het kan nog iets scherper. Moment.quote:
Je verwacht het niet...quote:
Dat hij niet met Photoshop om kan gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |