quote:
Apenbola?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:26 schreef Uccie het volgende:
1. De muziek bij DWDD was weer razende apenbola, vooral die toondove neger.
2. Waar zit ik in godsnaam naar te kijken #sbs6.
Apenaids nieuwe stijl.quote:
Morgen zit ze naast me op de bank.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:18 schreef Specularium het volgende:
Yoki zit ook al te gluren, ouwe viezerik.
Moet je maar niet tegelijk posten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:25 schreef Uccie het volgende:
Weer over me heen kijken, je verwacht het niet.
Smoesjes!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar niet tegelijk posten.
Vindt de vriendin van LTKDV dat wel goed?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Morgen zit ze naast me op de bank.
Het is LTVDK. En ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt de vriendin van LTKDV dat wel goed?
Daar heeft Henk 2 uur aan gewerkt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat? je UI? wat is die gare vuilnisbak waar je smiley in in ligt
De U van uccie...een grote U, heeft Efteling gemaakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat? je UI? wat is die gare vuilnisbak waar je smiley in in ligt
Lekker freubelen met de rest van de plattelandsvrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
De U van uccie...een grote U, heeft Efteling gemaakt.
De U komt van de Action.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker freubelen met de rest van de plattelandsvrouwen.
Is toch vrolijk.quote:
Magenta-rozequote:
Nee hoor, het is prima zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is te veranderen hoor... zeg het maar.
Nog veel meer van dergelijk gefreubel vind je hier: Topicreeks: De UI-politie!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:34 schreef Tem het volgende:
Lekker freubelen met de rest van de plattelandsvrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |