Nee hoor, moet je zelf weten. Sommige (zoals die tweede) waren als grap bedoeld. Die laatste vond ik eigenlijk wél mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:39 schreef Specularium het volgende:
Henk is ook een beetje teleurgesteld dat ik geen van zijn 5 UI's heb gebruikt.
Met die gigantische S in het midden?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, moet je zelf weten. Sommige (zoals die tweede) waren als grap bedoeld. Die laatste vond ik eigenlijk wél mooi
Maak even een foto straks hoe lekker het eruit ziet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog vreselijke trek, ik denk dat ik maar even gehaktballen ga maken.
Klöptquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met die gigantische S in het midden?
Klopt. Ik heb laatste deze voorgesteld:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Chef van de UI-politie; Xa1pt heeft nog geen UI.
Oh ja das klopt ja:Pquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb laatste deze voorgesteld:
[ afbeelding ]
Multifunctioneel. Is meteen een waarschuwing voor iedere FOK!-user. Pas op, een post van Xa1pt.
Dan moet je van het uitroepteken een 1 maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb laatste deze voorgesteld:
[ afbeelding ]
Multifunctioneel. Is meteen een waarschuwing voor iedere FOK!-user. Pas op, een post van Xa1pt.
Ik denk dat het toch maar een baquette met boerenomelet gaat worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak even een foto straks hoe lekker het eruit ziet.
Nee hoor. Daar hebben we gewoon Photoshop voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor 4,50 wil ik hem wel een dagje instellen.
Waar spelen ze voor?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Spanning... slotfase verlenging Cambuur-PEC. Stand 2-3. Blessuretijd.
Die ging sporten. Sindsdien is er nooit meer iets van hem vernomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar is pimp Annomoussie of hoe je die ook schrijft...
Jij weet best wel hoe je dat schrijft.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier noemen we hem gewoon Arnie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben benieuwd of hij al weet dat hij pimp is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die ging sporten. Sindsdien is er nooit meer iets van hem vernomen.
Pfff weet het dus echt niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet best wel hoe je dat schrijft.
Niet zo gaan doen.
Voor iemand van -2 vind ik haar typvaardigheden best aardig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet best wel hoe je dat schrijft.
Niet zo gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |