Bedankt voor de steun Elf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor iemand van -2 vind ik haar typvaardigheden best aardig.
Dit staat hem beter denk ik:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb laatste deze voorgesteld:
[ afbeelding ]
Multifunctioneel. Is meteen een waarschuwing voor iedere FOK!-user. Pas op, een post van Xa1pt.
We zien niks.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit staat hem beter denk ik:
[ afbeelding ]
Ik wel hoor.quote:
Bij sommige users past zo'n nikszeggend, grijs plaatje eigenlijk prima.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit staat hem beter denk ik:
[ afbeelding ]
Bedankt Ans.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zag hem pas toen ik op afbeelding drukte.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij sommige users past zo'n nikszeggend, grijs plaatje eigenlijk prima.
Wat wel jammer is, is dat de UI-politie een aantal gave UI's heeft gemaakt die niet in gebruik zijn genomen. Best zonde.
Hey Wonderwoman!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
Dankjewel Elf, geen idee waar ik dit aan verdiend heb.
Hey Pimpquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey Wonderwoman!
Je komt ons verwennen met 1 gierige post.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor het geval je toch nog naar magenta wilt, nu of ooit:
[ afbeelding ]
Mooi. Toch is -ie niet helemaal lekker. Er stond een compressie-instelling niet helemaal goed in mijn programma. Kwaliteit van het plaatje zou nog een slag beter kunnen.quote:
Wattuh?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi. Toch is -ie niet helemaal lekker. Er stond een compressie-instelling niet helemaal goed in mijn programma. Kwaliteit van het plaatje zou nog een slag beter kunnen.
Technisch geneuzel... - bij het opslaan van het plaatje (op mijn computer) is een klein beetje kwaliteit verloren gegaan. Het kan nog iets scherper. Moment.quote:
Je verwacht het niet...quote:
Dat hij niet met Photoshop om kan gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |