SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Die is als kind zeker te vaak in het Land van Ooit geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:12 schreef k_man het volgende:
Best een aardig appartement, maar het trappenhuis... béétje over the top.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ohh, wát een sfeervol huis zegquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:22 schreef Ireth het volgende:
Wereldkampioenschap 500 meter trampoline zwemmen in Rhenen
[ afbeelding ]Eén keer goed springen en de verf is van het doek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ye Gods..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Nu in elk geval wel. Grote rode.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:59 schreef d.k. het volgende:
In dat schitterende Rietveld huis hangt geen enkel gordijn oid. Of zijn die er voor de foto's afgehaald?
Zou het nog een houten huis zijn? Ik herinner me iets over verplaatsbare panelen en erg gehorig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:01 schreef NedKelly het volgende:
Uh die brandblusser hangt wel erg prominent in de keuken van dat Rietveld huis.![]()
[ afbeelding ]
Dingen als deurbeslag verraden een beetje het bouwjaar, anders zou je zo zeggen dat het '95 ergens is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:09 schreef Bosbomen het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat een echte Rietveld te koopDit huis komt uit 1963, toch oogt het nog steeds modern. Het heeft alleen wel een opknapbeurt nodig.
Staat inderdaad in de lijst van Rietveld gebouwen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:22 schreef Ireth het volgende:
Wereldkampioenschap 500 meter trampoline zwemmen in Rhenen
[ afbeelding ]Alle stoelen lijken daar in paren gekocht. En de biljarttafel is ook als salontafels in te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
Volgens mij koop je het huis exclusief gebakken eieren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:36 schreef flipsen het volgende:
(die gebakken eieren op de keukentafel gaven me overigens al eerder die indruk)
Nou wil ik hem niet meerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij koop je het huis exclusief gebakken eieren.
Er staat nog een Rietveld te koop:quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:12 schreef LXIV het volgende:
Ik vind dat Rietveldhuis helemaal niet zo slecht onderhouden. Alle originele elementen zijn juist bewaard. En de inriching past ook goed bij het huis. Ook niet overdreven duur voor zo'n huis met die Rietveld-status op die locatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |