Nouuu Daui!quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:01 schreef Daui het volgende:
10 dpo en bloed![]()
Ach nu kan ik in iedergeval de kattenbak schoonmaken
Lieve Joyciee, het is begrijpelijk dat je onzeker bent, maar probeer er toch een beetje van te genieten! Heel veel plezier in Z&G en hopelijk sluiten we snel aan!quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Dames ik kom afscheid nemen hier... Tuurlijk spiek ik nog mee voor de streepjes, alle ups en downs.. En kan het vast en zeker niet laten om af en toe hier te posten.
Maar ik merk dat ik mezelf een beetje in niemandsland houd, omdat ik nog vrij onzeker ben over alles. Terwijl ik toch echt streepjes plas.
Met deze crosspost uit Z&G sluit ik af... En hoop ik dat ik hier niet meer terug hoef te komen schrijven.
[..]
Lieve dames, ik wens jullie heel veel geluk. Hopelijk mogen jullie allemaal snel volgen! Dat zou ik heel fijn vinden![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:01 schreef Daui het volgende:
10 dpo en bloed![]()
Ach nu kan ik in iedergeval de kattenbak schoonmaken
Nog steeds wel wat last maar gaat al stukken beter gelukkig, lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:21 schreef Daui het volgende:
MaJo hoe gaat het met je niergruis? Ik had de eerste ronde nierstenen en dat was best onplezierig
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:43 schreef MaJo het volgende:
Skoap zelfs ik zie een streep en dat zegt toch wel wat Hopelijk heb je nu een plakker
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik op mobiel niks zagquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:46 schreef Skoap het volgende:
[..]![]()
je maakte me even heel hard aan het lachen
Maar het zijn lekker wel strepen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:48 schreef Skoap het volgende:
Nou die van mij zijn ook zeker geen duidelijke knalstrepen
Dankjewel allemaal!quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:06 schreef Limone het volgende:
Van harte sproetjes!!Ga je nog met vakantie oid?
Hier ook, een vrij korte menstruatie, maar 2x in 1 keer raak 😊quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:30 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind womanlog nog steeds fantastisch.. maar ik heb dan ook een vrij stabiele cyclus van 30-31-32 dagen..
En een menstruatie van 3 dagen..volgens Google hoeft dat geen invloed te hebben op de vruchtbaarheid. . Maar toch.. hmmm. .
De volgende ovulatie is in Oostenrijk. . Dat wordt een sneeuw baby bouwen. .
Ik slik al jaren geen pil, ik had een mirena. Sinds die erin ging heb geen menstruatie meer gehadquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:53 schreef JantinaGr het volgende:
Woooeeehhaa.. Skoap, het is een duidelijk licht streepje hoor!![]()
En doei, doei Joycie! Hopelijk tot snel.![]()
@Silliegirl: Had je de eerste menstruatie na de pilstop nu al gehad, of...? Ben het helemaal kwijt.
Tnx!quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:19 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Hier ook, een vrij korte menstruatie, maar 2x in 1 keer raak 😊
Een korte menstruatie is volgens mij ook helemaal niet raar, mijn moeder heeft dat ook en volgens mij best wel wat meer vrouwen! Daar zou ik me geen zorgen over maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
ik neem aan dat je lam hier moet lezen in de zin van verlamd, niet kunnen bewegen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:37 schreef Limone het volgende:
Hoe moet ik 'lam' vertalen? Ik ken het alleen als woord voor klein schaap en als woord voor knetter dronken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |