abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149150570
Jawel, ik loop al bij de gyn. Alles wijst op PCOS, dus al zouden ze dan een menstruatie opwekken, dan vindt er daarna hoogstwaarschijnlijk geen eisprong plaats. Behandeling wordt waarschijnlijk eerst een kuur om de menstruatie op te wekken en daarna aan de clomid voor een eisprong.
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 20:56:19 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149151237
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Fien10 het volgende:
Jawel, ik loop al bij de gyn. Alles wijst op PCOS, dus al zouden ze dan een menstruatie opwekken, dan vindt er daarna hoogstwaarschijnlijk geen eisprong plaats. Behandeling wordt waarschijnlijk eerst een kuur om de menstruatie op te wekken en daarna aan de clomid voor een eisprong.
Ik weet nooit zo goed wat PCOS is. Heb je dan dus geen natuurlijke eisprong? Zou sowieso fijn zijn als je meer zekerheid hebt, dan kan er wat aan gedaan worden :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149151357
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Fien10 het volgende:
Ik wil je hier absoluut niet weg jagen ;)

Maar je weet dat er een topic is waar meer vrouwen zitten met PCOS en andere vervelende dingen waardoor zwanger worden niet vanzelf gaat?

OUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #143
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149151492
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:55 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

zorg dan wel dat je nu ook goed batst. De zaadsoldaten moeten er al kunnen zijn als je ei vrij komt ;)

veel plezier ;)
Jup, komt goed. Ik denk aan een ruk door vanaf morgen maar aan de slag. Vriendlief is alvast geīnformeerd, haha. :P Eisprong is denk ik 1 februari.
pi_149151579
Ik snap het tellen niet meer! Hoeveel dagen na je eisprong volgt gemiddeld gezien je menstruatie?
pi_149151596
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:04 schreef silliegirl het volgende:
Ik snap het tellen niet meer! Hoeveel dagen na je eisprong volgt gemiddeld gezien je menstruatie?
zo'n 14 dagen ongeveer... Kan ook 12 of 16 zijn....
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 21:04:53 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149151606
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:01 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Jup, komt goed. Ik denk aan een ruk door vanaf morgen maar aan de slag. Vriendlief is geīnformeerd, haha. :P Eisprong is denk ik 1 februari.
Ah ik dacht de 30ste, maar je bedoelt de 30ste dag van je cyclus? Dan zit je met dit weekend wel goed lijkt me :Y Al geeft mijn app aan dat de 4 dagen voor de eisprong het meest vruchtbaar zijn. Een dagje extra kan dus nooit kwaad denk ik ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149151630
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:04 schreef silliegirl het volgende:
Gemiddeld duren zowel de eerste als de tweede fase ongeveer 14 dagen. Maar in de praktijk blijkt dat allebei de fasen kunnen variëren van een week tot drie weken. Vaak duren ze wel allebei ongeveer even lang.

http://www.gezondheidsple(...)atiecyclus/item68076
pi_149151713
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ik dacht de 30ste, maar je bedoelt de 30ste dag van je cyclus? Dan zit je met dit weekend wel goed lijkt me :Y Al geeft mijn app aan dat de 4 dagen voor de eisprong het meest vruchtbaar zijn. Een dagje extra kan dus nooit kwaad denk ik ;)
Nee, ik bedoel 30 januari een donkere streep op de ovulatietest. Dan zal binnen 48 uur erna de eisprong plaats vinden. :) En tot nu toe was mijn ovulatietest steeds 2 dagen donker. Ik denk 30 en 31 januari een donkere test. :) En zodra de LH afneemt, is de eisprong geweest, als het goed heb begrepen tenminste.

[ Bericht 11% gewijzigd door JantinaGr op 28-01-2015 21:12:41 ]
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 21:18:14 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149152111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:05 schreef Skoap het volgende:

[..]

Gemiddeld duren zowel de eerste als de tweede fase ongeveer 14 dagen. Maar in de praktijk blijkt dat allebei de fasen kunnen variëren van een week tot drie weken. Vaak duren ze wel allebei ongeveer even lang.

Dat lijkt me nogal sterk, als je cyclus langer is dan 30 dagen gaat die vlieger al niet op. Mijn cyclus was nu 60 dagen, dan zouden allebei de fasen 30 dagen hebben geduurd. Volgens mij is de luteale fase toch juist altijd rond de 2 weken?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:07 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel 30 januari een donkere streep op de ovulatietest. Dan zal binnen 48 uur erna de eisprong plaats vinden. :) En tot nu toe was mijn ovulatietest steeds 2 dagen donker. Ik denk 30 en 31 januari een donkere test. :) En zodra de LH afneemt, is de eisprong geweest, als het goed heb begrepen tenminste.
Ah op die manier ^O^
pi_149152168
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:18 schreef MaJo het volgende:
Dat lijkt me nogal sterk, als je cyclus langer is dan 30 dagen gaat die vlieger al niet op. Mijn cyclus was nu 60 dagen, dan zouden allebei de fasen 30 dagen hebben geduurd. Volgens mij is de luteale fase toch juist altijd rond de 2 weken?
Voor mij is dat wel zo... mijn cyclus is vaak 28 dagen.
14 dagen & 14 dagen.
pi_149152193
quote:

[..]

ik dacht dat de tweede fase eigenlijk vrij standaard rond de 14 dagen is, want anders heeft het eventueel bevruchte ei niet de tijd om zich richting baarmoeder te bewegen en alles te doen wat het moet doen. Mijn cyclus was bijvoorbeeld 24 dagen, dus 10 dagen voor eisprong ongeveer, en 14 dagen daarna..
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 21:21:48 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149152231
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:20 schreef Skoap het volgende:

[..]

Voor mij is dat wel zo... mijn cyclus is vaak 28 dagen.
14 dagen & 14 dagen.
Gemiddeld genomen zal het ook wel kloppen :Y Maar bij langere cycli niet :P
pi_149152300
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Ah op die manier ^O^
Klopt. Als je cyclus langer is, dan gaat het niet op. Maar gemiddeld gezien klopt het wel. Als je uitgaat van die 28 dagen...

Hier is het 20 dagen voor de eisprong en 13 dagen ná de eisprong.
De afgelopen maanden in elk geval. :)
pi_149152568
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik dacht dat de tweede fase eigenlijk vrij standaard rond de 14 dagen is, want anders heeft het eventueel bevruchte ei niet de tijd om zich richting baarmoeder te bewegen en alles te doen wat het moet doen. Mijn cyclus was bijvoorbeeld 24 dagen, dus 10 dagen voor eisprong ongeveer, en 14 dagen daarna..
Snel lichaam heb je . :o
pi_149152579
quote:

[..]

Thanks!
en mag ik nu ook nog vragen wat lf is? Ik zie jullie dat noemen als te kort of lang, maar ik snap dat ook niet... :@
pi_149152603
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Thanks!
en mag ik nu ook nog vragen wat lf is? Ik zie jullie dat noemen als te kort of lang, maar ik snap dat ook niet... :@
Luteale fase. De fase na de eisprong tot je NOD. Die dus gemiddeld 14 dagen is.
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 21:32:23 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149152657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:23 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Klopt. Als je cyclus langer is, dan gaat het niet op. Maar gemiddeld gezien klopt het wel. Als je uitgaat van die 28 dagen...

Hier is het 20 dagen voor de eisprong en 13 dagen ná de eisprong.
De afgelopen maanden in elk geval. :)
Maar als ik hier zo kijk zijn er best veel meiden met veel langere cycli, daarom vind ik die zin wat krom.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:30 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Snel lichaam heb je . :o
Inderdaad, Jagar's cyclus past bijna 3x in mijn laatste _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Thanks!
De luteale fase :) Die duurt van je eisprong tot je menstruatie.
pi_149152780
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar als ik hier zo kijk zijn er best veel meiden met veel langere cycli, daarom vind ik die zin wat krom.

Toch schijnt 't het gemiddelde te zijn, niet zo zeer bij 1 persoon, maar het gemiddelde gezien over alle vrouwen die menstrueren.
pi_149153060
quote:

[..]

Meh, die van mij is 30 om 13, dus gaat niet altijd op I guess.... :{

Sproetjes, gefeliciteerd met je afstuderen!

En Majo, hehe, eindelijk! Fijn!

Hier op 7 dpo. Boejoej, wat duurt het weer gezellig lang deze keer. Vandaag schreeuwt het duiveltje op mijn schouder de hele dag in mijn oor dat het lekker weer niet is gelukt. Jammer, had er zo'n goed gevoel over. Zo is de rest van de week niet meer leuk. Gebaseerd op absoluut niets of course. Stom hoofd!

o|O o|O o|O o|O
pi_149153300
quote:
Ik weet nooit zo goed wat PCOS is. Heb je dan dus geen natuurlijke eisprong? Zou sowieso fijn zijn als je meer zekerheid hebt, dan kan er wat aan gedaan worden :*
Ja het is een syndroom van verminderde vruchtbaarheid. Bijvoorbeeld een lange cyclus waarbij je dus minder vaak een eisprong hebt of helemaal geen een. Vaak vormen in je eierstokken een soort cystes, kralenslingers noemden ze het van allemaal eiblaasjes die niet goed rijpen. Weet niet of ik t allemaal helemaal goed uitleg, maar zo heb ik het een beetje begrepen. Meestal zijn er een hoop hormoonwaardes niet goed en is dat de oorzaak. Het komt vaak voor bij overgewicht en dan geven ze je eerst het advies mee af te vallen voor je medicijnen krijgt, maar ik heb geen overgewicht en een normaal BMI van 20,5. Daaraan zal het dus niet liggen.

Ja ik weet het Skoap, voelt alleen nog zo vroeg om me daar al te melden. We zijn pas sinds dit jaar actief bezig voor een kindje. Wie weet als ik medicijnen krijg slaan ze goed aan en krijg ik en nomale cyclus, dan heb ik ook gewoon een NOD waar ik op kan wachten en kan ik ook aan de slag met de ovulatie testjes enzo. Als het allemaal heel erg medisch gaat worden met meerdere ziekenhuis bezoeken per week enzo dan stap ik denk ik wel over ja.
pi_149154529
Fien, ik heb 2 jaar geleden clomid gebruikt vanwege pcos en de eerste periode, kreeg ik gemiddeld 2x per week een echo, als het goed zou aanslaan, zou ik een recept voor een half jaar meekrijgen en zonder echo's er voor kunnen gaan.
pi_149155097
Ik heb een lf van 7-10 dagen met een regelmatige cyclus van 27 dagen. Maar het gemiddelde wordt bepaald door de extremen :+
pi_149155220
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:18 schreef Sethiwe het volgende:
Fien, ik heb 2 jaar geleden clomid gebruikt vanwege pcos en de eerste periode, kreeg ik gemiddeld 2x per week een echo, als het goed zou aanslaan, zou ik een recept voor een half jaar meekrijgen en zonder echo's er voor kunnen gaan.
Ja, dat doen ze inderdaad bijna overal, maar niet in het ziekenhuis waar ik loop. Daar moet je zelf een eisprong opsporen met ovulatie testen. Dat vind ik ook wel een beetje vreemd..

Maaar ik zal jullie verder niet teveel opzadelen met al m'n gezemel. Daar is inderdaad een ander topic voor.
pi_149155488
1e ronde clomid had ik begeleiding met echo en de twee andere met behulp van ovulatietesten en temperaturen. De eerste keer wil men zien of clomid aan slaat en of de dosering niet te hoog is (als in; meerdere grote follikels).

Zodra ik in de veilige zone zit, mag iemand ovulatietesten van mij overnemen tegen de verzendkosten :) Ik heb er nog zo'n 15 stuks denk ik.
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 22:48:24 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149155791
Ik snap period tracker niet meer. De app zegt dat mijn gemiddelde 46 dagen is maar als ik het zelf uitreken dan is het 41 dagen. Daarnaast rekent ie uit dat mijn NOD op 1 maart is, dat zou betekenen dat mijn cyclus 31 dagen zou zijn. Denk dat ik beter van 10 maart uit kan gaan. Beetje vreemd dit!
pi_149155866
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ja, dat doen ze inderdaad bijna overal, maar niet in het ziekenhuis waar ik loop. Daar moet je zelf een eisprong opsporen met ovulatie testen. Dat vind ik ook wel een beetje vreemd..

Maaar ik zal jullie verder niet teveel opzadelen met al m'n gezemel. Daar is inderdaad een ander topic voor.
Is idd een beetje vreemd, verschillend beleid tussen de ziekenhuizen. Ik heb de folder van toen opgezocht en daarin staat dat er een risico is op overstimulatie, dat kan je toch niet vinden met een ovulatietest lijkt mij.
pi_149156295
Ja klopt dat van die overstimulatie heb ik ook gelezen. Dan hoop ik maar van harte dat jullie inderdaad gelijk hebben, en dat ze de eerste ronde in de gaten houden.
Heeft de Clomid bij jullie positief effect gehad?
pi_149156603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef MaJo het volgende:
Ik snap period tracker niet meer. De app zegt dat mijn gemiddelde 46 dagen is maar als ik het zelf uitreken dan is het 41 dagen. Daarnaast rekent ie uit dat mijn NOD op 1 maart is, dat zou betekenen dat mijn cyclus 31 dagen zou zijn. Denk dat ik beter van 10 maart uit kan gaan. Beetje vreemd dit!
Die apps raken helemaal van streek als je langste cyclus meer dan twee keer zo lang is als je kortste. En dan hebben ze ook maar weinig voorspellende waarde. (Die van mij had bedacht dat ik twee eisprongen in één cyclus had, like wtf, en de dag na mijn "most fertile day" werd ik ongesteld.) Heb toen die 3-maanden cyclus uitgezet, toen klopte hij beter. Met als Dikke Vette Disclaimer: eisprong was 4 dagen eerder dan de berekening. Moraal van het verhaal: leuk en handig als journaaltje, maar weinig voorspellende gaves bij cyclussen die extreem variëren. Ben blij dat ik ook ovutestjes heb gebruikt. Gewoon lekker bestellen joh, dan kun je symptomen ook wat beter plaatsen. ^O^
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 23:10:01 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149156760
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:06 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Die apps raken helemaal van streek als je langste cyclus meer dan twee keer zo lang is als je kortste. En dan hebben ze ook maar weinig voorspellende waarde. (Die van mij had bedacht dat ik twee eisprong en in één cyclus had, like wtf, en de dag na mijn "most fertile day" werd ik ongesteld.) Heb toen die 3-maanden cyclus uitgezet, toen klopte hij beter. Met als Dikke Vette Disclaimer: eisprong was 4 dagen eerder dan de berekening. Moraal van het verhaal: leuk en handig als journaaltje, maar weinig voorspellende gaves bij cyclussen die extreem variëren. Ben blij dat ik ook ovutestjes heb gebruikt. Gewoon lekker bestellen joh, dan kun je symptomen ook wat beter plaatsen. ^O^
haha ok dus de app kan het gewoon niet handelen _O-

Ovutesten ga ik bestellen, ik wachtte eerst mijn menstruatie af. Maar als dagboekje vind ik het wel handig, om dingen bij te houden :)

Ik zal die drie maanden knop eens opzoeken, waarschijnlijk is die 46 dagen daarvan een gemiddelde!
pi_149156901
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

haha ok dus de app kan het gewoon niet handelen _O-

Ovutesten ga ik bestellen, ik wachtte eerst mijn menstruatie af. Maar als dagboekje vind ik het wel handig, om dingen bij te houden :)

Ik zal die drie maanden knop eens opzoeken, waarschijnlijk is die 46 dagen daarvan een gemiddelde!
Nee schat, er is geen 3 maandenknop. Wel een optie om cyclussen langer/korter dan ..... (vul in) niet mee te laten tellen.

(Ik had een cyclus van 3 maanden die ik niet mee tel.)
pi_149156974
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef Fien10 het volgende:
Ja klopt dat van die overstimulatie heb ik ook gelezen. Dan hoop ik maar van harte dat jullie inderdaad gelijk hebben, en dat ze de eerste ronde in de gaten houden.
Ja
pi_149157061
Fijn!!
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 23:21:32 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149157375
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Nee schat, er is geen 3 maandenknop. Wel een optie om cyclussen langer/korter dan ..... (vul in) niet mee te laten tellen.

(Ik had een cyclus van 3 maanden die ik niet mee tel.)
er is zo'n knop die je aan kunt zetten waarbij de gemiddelden van de laatste 3 maanden berekend worden, als je dit uitzet gaat het uit van het gemiddelde dat je zelf opgeeft.

Ik had trouwens verkeerd gekeken, de ovulatie is op 1 maart, niet de NOD :@ weet gewoon niet meer hoe ik het af moet lezen :') ik ga zelf uit van ovulatie rond 25 februari en NOD op 10 maart :)

Edit: als ik die knop die de gemiddelden berekend uitzet en mijn eigen gemiddelde op 40 zet dan is mijn eisprong 23 februari en mijn NOD 9 maart. Dit klopt al stukken beter :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door MaJo op 28-01-2015 23:26:51 ]
pi_149157986
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

godsamme, precies die aflevering haal ik ook altijd aan als het over achterlijke ghettonamen gaat :D :') O+

Kevineesha *O*
:D

KapiteinCupcake, ik heb echt geen idee hoe deze serie heette.. Moet nog bij m'n ouders gewoond hebben toen ik em zag, dus minimaal 3 jaar geleden. Al een iets oudere serie dus!
pi_149158140
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef Fien10 het volgende:
3e ronde zwanger O+
pi_149158212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:01 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Jup, komt goed. Ik denk aan een ruk door vanaf morgen maar aan de slag. Vriendlief is alvast geīnformeerd, haha. :P Eisprong is denk ik 1 februari.
als vrijdag je ovulatietest donker zal zijn is nu sexen super timing hoor ;)

Binnen 12-48 uur kan de eisprong zijn na de donkere ovulatietest ;)
Schudden voor gebruik
pi_149161773
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:39 schreef coccinelle het volgende:

[..]

3e ronde zwanger O+
Kijk dat zijn positieve berichten! :)
pi_149161798
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:01 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Kijk dat zijn positieve berichten! :)
Ik voeg er een toe: toen ik eenmaal de juiste dosering had, was het in de tweede ronde raak. Zoon is nu bijna 6 maanden :).
  donderdag 29 januari 2015 @ 08:05:58 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_149161802
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

:D

KapiteinCupcake, ik heb echt geen idee hoe deze serie heette.. Moet nog bij m'n ouders gewoond hebben toen ik em zag, dus minimaal 3 jaar geleden. Al een iets oudere serie dus!
ik woonde ook nog bij mijn ouders, dus maak daar maar minimaal 12 jaar van :')
disclaimer
pi_149161898
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:05 schreef Jentin het volgende:

[..]

Ik voeg er een toe: toen ik eenmaal de juiste dosering had, was het in de tweede ronde raak. Zoon is nu bijna 6 maanden :).
Wat fijn. Alhoewel je nooit weet hoe het zal gaan en ieder mens anders is, is her toch fijn om goede berichten te lezen.
  donderdag 29 januari 2015 @ 09:30:46 #142
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149162777
Ik vind womanlog nog steeds fantastisch.. maar ik heb dan ook een vrij stabiele cyclus van 30-31-32 dagen..

En een menstruatie van 3 dagen.. :{ volgens Google hoeft dat geen invloed te hebben op de vruchtbaarheid. . Maar toch.. hmmm. .

De volgende ovulatie is in Oostenrijk. . Dat wordt een sneeuw baby bouwen. . O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149162819
Ik denk dat ik vandaag of morgen toch echt een keer ongesteld zou moeten worden. Volgens mij was mijn eisprong (das vooral afgaand op mijn lijf) op zaterdag de 17e, dus dan zou het ongeveer kloppen.

Overigens voel ik me raar. Ik ben moe, heb krampen in mijn buik, mijn darmen doen rommelig en ik ben met vlagen wat misselijk, alsof ik iets verkeerds heb gegeten.
Oh, en mijn borsten doen pijn. Nu zijn ze altijd wel gevoeliger om en nabij menstruatie, maar nu zijn ze hyper-gevoelig. Vriend merkte gisteren al op dat ze wat blauwig lijken te zien, maar dat zijn vooral aderen die je heel goed ziet lopen.
Ik moet dan altijd aan mijn moeder denken, als ik vroeger kwam met "mam! Ik heb blauwe strepen op mijn borsten" dan zijn ze "dat is niets erg, dan groeien ze!". Ik hoop niet dat dat waar is want ik vind ze inmiddels wel groot genoeg :')
pi_149162835
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:30 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind womanlog nog steeds fantastisch.. maar ik heb dan ook een vrij stabiele cyclus van 30-31-32 dagen..

En een menstruatie van 3 dagen.. :{ volgens Google hoeft dat geen invloed te hebben op de vruchtbaarheid. . Maar toch.. hmmm. .

De volgende ovulatie is in Oostenrijk. . Dat wordt een sneeuw baby bouwen. . O+
Jaaa! Top idee, een sneeuwbaby voor jou! O+ O+
pi_149162924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:33 schreef silliegirl het volgende:
Overigens voel ik me raar. Ik ben moe, heb krampen in mijn buik, mijn darmen doen rommelig en ik ben met vlagen wat misselijk, alsof ik iets verkeerds heb gegeten.
zo voel ik me ook :D

Maar had je al een testje gedaan of niet?
pi_149163042
Nou ook maar eens een foto dan ;)
Die meest links is van vanmorgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149163103
Ik zie een streepje Skoap, van harte! *O*
pi_149163128
Op die meest linkse zie ik hem ook, Skoap! Gefeliciteerd!

@ silliegirl: die blauwe lijnen op m'n borsten heb ik ook...
pi_149163147
Hij is nu echt duidelijk hoor Skoap! Een streep is een streep! *O*
  donderdag 29 januari 2015 @ 09:50:50 #150
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149163163
Dat is wel echt een streepje, Skoap! *O*
En ik vind dat ook erg veelbelovend klinken, Sillie! En omdat ik streepjes wil zien zeg ik: gooi er eens een test tegenaan!

Hier inmiddels op dag 23 en nog steeds geen streepjes- of temperatuur temperatuurpiek. Vandaag andere ovulatietesten (gevoeliger, mijn eerste batch was al op :')) en daar zie ik wel redelijk duidelijk een streep. Maar of dat dan is omdat er een piek is, of omdat deze gevoeliger zijn en dus sowieso een streep geven, valt nog maar te bezien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')