Beer vind ik eigenlijk nog wel kunnen, heeft nog wel iets schattigs ofzo. Maar zou zelf nooit voor zo'n naam kiezenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:05 schreef Limone het volgende:
Storm en Beer zijn allebei oudgermaanse namen. Niks nieuwerwetsch.Ik vind Beer echt super voor een jongen en voor een meisje. Maar leuker voor een jongen.
Ben nu wel benieuwd naar de naam van je miniquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:19 schreef Moppert het volgende:
Ik vind Beer echt een onwijs leuke jongensnaam, al jaren!
Op mijn 16e had ik een oppaskindje met die naam <3
En de naam van mijn mini vinden ook genoeg mensen raar of apart terwijl die naam zo oud is als de weg naar rome.
Dat snap ik wel! Ik post wel gewoon mee maar heb zelf op dat gebied ook weinig te melden. Al zat er net bij het vegen wel een soort flupsje, wie weet breekt het nu doorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:23 schreef SilverSjoiis het volgende:
Cassandra
Ik merk dat ik minder actief meepost doordat mn cyclus zo verrektes lang is en daardoor zelf weinig te melden hebIk ben er zelf ook niet zo mee bezig, omdat ik voor mezelf heb bepaald dat het écht weer begint als ik weer ongesteld word
Aan de andere kant ben ik al wel twee dagen heerlijk misselijk in de ochtend, want we batsen natuurlijk nog wel steeds door
![]()
Dus schattenHet is niet omdat ik jullie niet aardig vind, maar meer omdat het op dit moment niet zo 'leeft' bij mij
Cyclus dag 114 ofzo
Dat is wel ernstigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:56 schreef Gevalletje het volgende:
Sara, ik had ook roze afscheiding bij innestelingsbloeding, maar dan bij 6 weken. Maar dat klinkt inderdaad wel heel vroeg, ook voor een ei met rugwindCassandra, dacht dat Coccinelle hetzelfde probleem had en daar even medicatie voor kreeg. Zij zit nu in het Z&G topic
misschien dat zij je meer informatie kan geven?
Ben niet van de Storm en Vlinder enzo, maar Shaneequa etc vind ik veel erger.. Keek jaren terug een Amerikaans bevalprogramma. Een kindje moest vrij vroeg gehaald worden, waardoor de ouders het ineens heel snel over de naam eens moesten worden. Beiden schreven ze wat namen op papiertjes (sommige best leuk, meeste "mwah") en moeder trok daar 1uit en dat werd em dan. Pikt ze er #{@ net de naam "Kevineesha" uit. Moet daar met alle creatieve spelling toch altijd even aan terugdenken!
Wat is daar nou weer een rare naam aan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:42 schreef Moppert het volgende:
Even de link in mijn onderschrift aanklikken![]()
En dat flupsje is iig iets, hoera voor flupsjes!
CassandraDat is niet leuk om te horen!
Mijn bloeden is zo goed als over was wel heel pijnlijk weeren ik haat kraamverband het is zo dik.
Van mij dus ookquote:
Haha wat grappigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:01 schreef Moppert het volgende:
[..]
Van mij dus ook![]()
![]()
Ik was 4
![]()
Kraamverbrand is alsof je 5 rollen wattenschijfjes in je onderbroek hebt
Ja dat is ook balenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:19 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik ontmoet soms mensen die een naam hebben die ik heel mooi vind, maar hun persoonlijkheid is verschrikkelijk. Dan is de naam ook meteen minder leuk..
Auquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:01 schreef Moppert het volgende:
[..]
Van mij dus ook![]()
![]()
Ik was 4
![]()
misschien wel 6quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:01 schreef Moppert het volgende:
wat goedquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb even heel lang niet meegelezen ik was heel druk met afstuderen maar dat is nu wel gelukt
Gefeliciteerd met het afstuderenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb even heel lang niet meegelezenik was heel druk met afstuderen maar dat is nu wel gelukt
Ik zag (voorzichtige) strepen voor skoap
Oh en mag mijn nod naar 17 februari?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb even heel lang niet meegelezenik was heel druk met afstuderen maar dat is nu wel gelukt
Aangepast en gefeliciteerd met je afstuderen!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef sproetjes het volgende:
Of een implementatie dipjequote:Op woensdag 28 januari 2015 09:06 schreef Limone het volgende:
Van harte sproetjes!!Ga je nog met vakantie oid?
Mijn temperatuur was daarnet flink gedaald, dus ik denk dat ik straks ongesteld word.
Hieperdepiep! Gefeliciteerd sproetjes, goed nieuws!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:09 schreef sproetjes het volgende:
Jeetje skoap, maar je hebt vroeg getest! Nog even een paar dagen tandjes op elkaar, en dan gewoon een digitale test doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:24 schreef Skoap het volgende:
Balen Limone
hier helaas geen duidelijk overtuigende streepjes. Nu is mijn NOD ook pas donderdag/vrijdag...
Ik denk dat ik mijn eisprong donderdag ergens had, volgens de app is mijn NOD inderdaad vrijdag.
Naja blijft weer suf afwachten dus... wel moeilijk om hoop te blijven houden als ik heel eerlijk ben.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Over een week naar de gyn ik ben zenuwachtig voor alles![]()
Gisteren mijn vriend betrapt op het bestuderen van een folderpagina vol luier aanbiedingen van kruidvat![]()
Tot hier dacht ik uh-oh!quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Over een week naar de gyn ik ben zenuwachtig voor alles![]()
Gisteren mijn vriend betrapt op het bestuderen van een folderpagina vol luier aanbiedingen van kruidvat![]()
Kan dag zes tot 12 zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:38 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! Dat zou ook nog kunnen!(3 dagen voor nod? Niet hè)
ja mocht er geen bloed komen doe ik dat van het weekend inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef Fien10 het volgende:
Jammer Skoap, misschien inderdaad morgen of overmorgen even een digitale test doen?
Vind ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:08 schreef Hilzillah het volgende:
Yay majo! Bloed! (Dat staat wel heul gek ik WOHTS)
Ik hoop dat jij ook snel gaat bloeden!quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef Fien10 het volgende:
Gefeliciteerd met afstuderen sproetjes!![]()
Bloed voor MaJo, ik snap dat je daar blij mee bent, ik wil ook bloed zien!
Jammer Skoap, misschien inderdaad morgen of overmorgen even een digitale test doen?
Ik zit continue te googlen, en dat moet ik gewoon niet doen...
Over 12 dagen alquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
ja mocht er geen bloed komen doe ik dat van het weekend inderdaad.
zorg dan wel dat je nu ook goed batst. De zaadsoldaten moeten er al kunnen zijn als je ei vrij komtquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:01 schreef JantinaGr het volgende:
Hey hoi,
Majo.. fijn dat de menstruatie nu in elk geval is doorgebroken. Nu op naar een nieuwe ronde.
En Sproetjes, gefeliciteerd met je afstuderen!
Hier vandaag een licht streepje op de ovulatietest, zoals ik al verwacht had. Top. Dan verwacht ik de 30e een donkere.Van het weekend dus lekker batsen.
Had je gelezen wat ik had gezegd over mijn huisarts van de week? Er bestaan dus medicijnen om de menstruatie op te wekken. Ze doen dit meestal pas na 6 maanden dus daar kom je wel voor in aanmerking. Je loopt nu ook bij de gyn toch? Heeft die daar niks over gezegd?quote:
Ik heb het idee dat bij velen nog het misverstand bestaat dat je na je eisprong moet batsen. Het gaat juist om de dagen ervoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:55 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
zorg dan wel dat je nu ook goed batst. De zaadsoldaten moeten er al kunnen zijn als je ei vrij komt![]()
veel plezier
Ik ben er echt blij meequote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef Stippelrientje het volgende:
Goed dat je waarschijnlijk een duidelijk signaal hebt gehad voor je eisprong, majo![]()
de operatie is al bijna, dus fijn dat je nu al de menstruatie hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |