Jeetje skoap, maar je hebt vroeg getest! Nog even een paar dagen tandjes op elkaar, en dan gewoon een digitale test doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:24 schreef Skoap het volgende:
Balen Limone
hier helaas geen duidelijk overtuigende streepjes. Nu is mijn NOD ook pas donderdag/vrijdag...
Ik denk dat ik mijn eisprong donderdag ergens had, volgens de app is mijn NOD inderdaad vrijdag.
Naja blijft weer suf afwachten dus... wel moeilijk om hoop te blijven houden als ik heel eerlijk ben.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Over een week naar de gyn ik ben zenuwachtig voor alles![]()
Gisteren mijn vriend betrapt op het bestuderen van een folderpagina vol luier aanbiedingen van kruidvat![]()
Tot hier dacht ik uh-oh!quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Over een week naar de gyn ik ben zenuwachtig voor alles![]()
Gisteren mijn vriend betrapt op het bestuderen van een folderpagina vol luier aanbiedingen van kruidvat![]()
Kan dag zes tot 12 zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:38 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! Dat zou ook nog kunnen!(3 dagen voor nod? Niet hè)
ja mocht er geen bloed komen doe ik dat van het weekend inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef Fien10 het volgende:
Jammer Skoap, misschien inderdaad morgen of overmorgen even een digitale test doen?
Vind ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:08 schreef Hilzillah het volgende:
Yay majo! Bloed! (Dat staat wel heul gek ik WOHTS)
Ik hoop dat jij ook snel gaat bloeden!quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef Fien10 het volgende:
Gefeliciteerd met afstuderen sproetjes!![]()
Bloed voor MaJo, ik snap dat je daar blij mee bent, ik wil ook bloed zien!
Jammer Skoap, misschien inderdaad morgen of overmorgen even een digitale test doen?
Ik zit continue te googlen, en dat moet ik gewoon niet doen...
Over 12 dagen alquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
ja mocht er geen bloed komen doe ik dat van het weekend inderdaad.
zorg dan wel dat je nu ook goed batst. De zaadsoldaten moeten er al kunnen zijn als je ei vrij komtquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:01 schreef JantinaGr het volgende:
Hey hoi,
Majo.. fijn dat de menstruatie nu in elk geval is doorgebroken. Nu op naar een nieuwe ronde.
En Sproetjes, gefeliciteerd met je afstuderen!
Hier vandaag een licht streepje op de ovulatietest, zoals ik al verwacht had. Top. Dan verwacht ik de 30e een donkere.Van het weekend dus lekker batsen.
Had je gelezen wat ik had gezegd over mijn huisarts van de week? Er bestaan dus medicijnen om de menstruatie op te wekken. Ze doen dit meestal pas na 6 maanden dus daar kom je wel voor in aanmerking. Je loopt nu ook bij de gyn toch? Heeft die daar niks over gezegd?quote:
Ik heb het idee dat bij velen nog het misverstand bestaat dat je na je eisprong moet batsen. Het gaat juist om de dagen ervoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:55 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
zorg dan wel dat je nu ook goed batst. De zaadsoldaten moeten er al kunnen zijn als je ei vrij komt![]()
veel plezier
Ik ben er echt blij meequote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef Stippelrientje het volgende:
Goed dat je waarschijnlijk een duidelijk signaal hebt gehad voor je eisprong, majo![]()
de operatie is al bijna, dus fijn dat je nu al de menstruatie hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |