pak je vent maar vast om samen naar een test te glurenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:33 schreef silliegirl het volgende:
Ik denk dat ik vandaag of morgen toch echt een keer ongesteld zou moeten worden. Volgens mij was mijn eisprong (das vooral afgaand op mijn lijf) op zaterdag de 17e, dus dan zou het ongeveer kloppen.
Overigens voel ik me raar. Ik ben moe, heb krampen in mijn buik, mijn darmen doen rommelig en ik ben met vlagen wat misselijk, alsof ik iets verkeerds heb gegeten.
Oh, en mijn borsten doen pijn. Nu zijn ze altijd wel gevoeliger om en nabij menstruatie, maar nu zijn ze hyper-gevoelig. Vriend merkte gisteren al op dat ze wat blauwig lijken te zien, maar dat zijn vooral aderen die je heel goed ziet lopen.
Ik moet dan altijd aan mijn moeder denken, als ik vroeger kwam met "mam! Ik heb blauwe strepen op mijn borsten" dan zijn ze "dat is niets erg, dan groeien ze!". Ik hoop niet dat dat waar is want ik vind ze inmiddels wel groot genoeg![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:45 schreef Skoap het volgende:
Nou ook maar eens een foto dan
Die meest links is van vanmorgen.mooie toename HcgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ze op de linker twee goed hoor.. en nog altijd voor je nod toch?Schudden voor gebruik
Yup, NOD is morgen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:12 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik zie ze op de linker twee goed hoor.. en nog altijd voor je nod toch?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:45 schreef Skoap het volgende:
Nou ook maar eens een foto dan
Die meest links is van vanmorgen.heel goed! De ebay dipsticks werden hier ook pas na NOD echt duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik heb goede
hoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Lieve dames, ik wens jullie heel veel geluk. Hopelijk mogen jullie allemaal snel volgen! Dat zou ik heel fijn vindenquote:Gisterenmorgen een afspraak gehad bij de gyn, Eerst bloeddruk gemeten door een vpk en die was 150/88 (bovendruk weer wat hoger, maar wat denk je van de spanning), onderdruk weer netjes gedaald!
Daarna mocht ik door naar de gyn. Ik had een vrouw (toen dacht ik pfieuw!), ze wilde gelijk een echo maken. Ondank dat ik misschien pas 5,5 week zwanger ben.
Op de echo was nog niet zo veel te zien. De baarmoeder zag er goed uit. Had lekker wat slijm om in te nestelen, en er was een zwangerschapsring te zien met een heel klein friemeltje erin.
Dus waarschijnlijk ben ik wat minder ver als gedacht. Maar de vrouw was erg stug, liet weinig los. En dat maakte mij wat onzeker. Ging echt met het gevoel weg van "Zit het nu wel goed?".
Gisteren morgen was ik erg onzeker. En nu nog wel een klein beetje. Maar probeer heel hard mijn best te doen op alles positief te benaderen, en er ook positief in te staan.
11 februari mag ik weer terug, dan krijg ik weer een echo. En dan kijken we verder om een intake te plannen.
Net met mijn stomme kop de laatste CB gedaan met weekindicatie. En waar hij vorige week woensdag 2-3 aangaf, gaf hij nu ook 2-3 aan. Alleen vorige week deed ik hem met mijn eerste plas en nu met mijn 3e.. Had gehoopt dat hij voor mijn geruststellen 3+ zou aangeven.
Ik moet gewoon afwachten.... En genieten....![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heel goed! De ebay dipsticks werden hier ook pas na NOD echt duidelijkdus ik heb goede
hoop!Zijn dat van die klackstars?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week zat je misschien echt net aan de 4 weken (2+2bonus) en dan is het logisch dat het de 2-3 weken aangeeft. Nu een week verder kan je net in de 5 weken zitten en dan is het dus logisch 2-3 wekenquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Dames ik kom afscheid nemen hier... Tuurlijk spiek ik nog mee voor de streepjes, alle ups en downs.. En kan het vast en zeker niet laten om af en toe hier te posten.
Maar ik merk dat ik mezelf een beetje in niemandsland houd, omdat ik nog vrij onzeker ben over alles. Terwijl ik toch echt streepjes plas.
Met deze crosspost uit Z&G sluit ik af... En hoop ik dat ik hier niet meer terug hoef te komen schrijven.
[..]
Lieve dames, ik wens jullie heel veel geluk. Hopelijk mogen jullie allemaal snel volgen! Dat zou ik heel fijn vinden![]()
![]()
Ja die heb ik ook! Zo'n zak met testen (ook ovulatie!!!!) voelt wel een beetje junkerig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup! honderdmiljoen tests voor een kwartje, mijn innerlijke vrek deed een dansje
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heel goed! De ebay dipsticks werden hier ook pas na NOD echt duidelijkdus ik heb goede
hoop!thanks dit soort post geven mij net wat meer vertrouwen, dat kan ik wel gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Luc was ik natuurlijk onverwacht zwanger, heb ik pas na NOD getest en had ik gelijk een knalstreep. Nu ben ik echt veranderd in een onzekere muts, ik had dat echt nooit verwacht
Ik ben nu ook alleen maar bezig met wat er mis kan gaan, bij Luc had ik dat helemaal niet.
* Skoap geetf zichzelf een schop onder haar kont om normaal te gaan doenLife is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Dames ik kom afscheid nemen hier... Tuurlijk spiek ik nog mee voor de streepjes, alle ups en downs.. En kan het vast en zeker niet laten om af en toe hier te posten.
Maar ik merk dat ik mezelf een beetje in niemandsland houd, omdat ik nog vrij onzeker ben over alles. Terwijl ik toch echt streepjes plas.
Met deze crosspost uit Z&G sluit ik af... En hoop ik dat ik hier niet meer terug hoef te komen schrijven.
[..]
Lieve dames, ik wens jullie heel veel geluk. Hopelijk mogen jullie allemaal snel volgen! Dat zou ik heel fijn vinden![]()
![]()
Baby's bouwen in Oostenrijk, onze poging bleek succesvolquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:30 schreef Barreltje het volgende:
De volgende ovulatie is in Oostenrijk. . Dat wordt een sneeuw baby bouwen. .
+1 Mijn zoon is ook een Oostenrijkse sneeuwbabyquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:05 schreef Malteser het volgende:
Gefeliciteerd Skoap!! Die strepen worden duidelijker.
[..]
Baby's bouwen in Oostenrijk, onze poging bleek succesvol. Wij waren met Kerst op wintersport en ik ben nu 6w6d zwanger.
Dat kan ik heb hem ook heel vaak gemist.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:48 schreef bloes85 het volgende:
Lees ook dat het zou kunnen dat je de piek mist als je maar 1x per 24uur test. Daar gaan we dan maar vanuit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |