Gevoel altijd volgenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik wilde sowieso stage lopen bij een notariskantoortje en ik heb ook misschien een studentassistentschap in tha pocket, en dan wilde ik daarnaast een paar (denk richting aan 30 (of minder) EC) aan master-/keuzevakken voor in de master, maar dat is niet voldoende voor een heel jaar denk ik zo.
Mijn gevoel zegt dat ik nog steeds lerarenopleiding wil doen, maar weet niet.
Wat het Dr. Pepper of Dr. Dre?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:14 schreef Yreal het volgende:
Ik zag in ieder geval een kerel op de rug die Dr. Dr. voerde.
Ik wil het al sinds ik 13 ben ofzo, maarja. Ik weet niet of ik zin heb om nog wat jaren bij te plakken om eindelijk les te mogen geven aan vmbo-pubers.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gevoel altijd volgen
Je kan sws keer een meeloopdag doen?
Je zit mentaal iig al op hetzelfde niveau, dus dat is mooi meegenomenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil het al sinds ik 13 ben ofzo, maarja. Ik weet niet of ik zin heb om nog wat jaren bij te plakken om eindelijk les te mogen geven aan vmbo-pubers.
Het lijkt me best leuk om later part-time docent te worden. Aan een universiteit dan wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil het al sinds ik 13 ben ofzo, maarja. Ik weet niet of ik zin heb om nog wat jaren bij te plakken om eindelijk les te mogen geven aan vmbo-pubers.
Universiteit hoeft van mij niet zo. Middelbare docent als economie/m&o lijkt me heel erg leuk.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk om later part-time docent te worden. Aan een universiteit dan wel.
Daar heb ik het geduld niet voor, plus dat je dan een extra opleiding moet volgen die ik absoluut niet ga doen. Universitair docent hoef je niets voor te kunnen (behalve je eigen vakgebied kennen natuurlijk).quote:Op maandag 26 januari 2015 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Universiteit hoeft van mij niet zo. Middelbare docent als economie/m&o lijkt me heel erg leuk.
Tja. Gewoon eerste graads worden, dan krijg je waarschijnlijk bovenbouw havo/vwo. Maar goed, ik zou zelf ook liever aan universiteit doen dan. Maar kan dan ook promoveren, dan moet je verplicht lesgeven.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken bachelor studenten aan de RuG die lesgeven aan eerstejaars.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb ik het geduld niet voor, plus dat je dan een extra opleiding moet volgen die ik absoluut niet ga doen. Universitair docent hoef je niets voor te kunnen (behalve je eigen vakgebied kennen natuurlijk).
Nee je moet civiel effect hebben daarvoor, wel correct blijven hequote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
Ik kan ook 4 vakken van rechtsgeleerdheid bachelor volgen en tweede bachelor binnenhalen, maar daar schiet ik ook niks mee op aangezien ik met notarieel alle andere masters (behalve S&B) mag doen.
Keuzes, keuzes.
Wel extra bachelordiplomaquote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
Ik kan ook 4 vakken van rechtsgeleerdheid bachelor volgen en tweede bachelor binnenhalen, maar daar schiet ik ook niks mee op aangezien ik met notarieel alle andere masters (behalve S&B) mag doen.
Keuzes, keuzes.
hang ergens anders een mierenneuker uit, je weet dat ik dat heb binnenkortquote:Op maandag 26 januari 2015 23:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee je moet civiel effect hebben daarvoor, wel correct blijven he
Jup, dat mag inderdaad. Er zijn zelfs professoren zonder universitaire opleiding (al is dat natuurlijk wel extreem zeldzaam).quote:Op maandag 26 januari 2015 23:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ken bachelor studenten aan de RuG die lesgeven aan eerstejaars.
Maar heeft geen toegevoegde waarde.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel extra bachelordiplomaGeeft je wel een bredere juridische basis (op papier en je CV)
Rustig blijven ademen ets, tel even tot tienquote:Op maandag 26 januari 2015 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
hang ergens anders een mierenneuker uit, je weet dat ik dat heb binnenkort
ik adem rustig hoor?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen ets, tel even tot tien
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja jezus dat is bij ons gewoon veronderstelde kennis
Punt is natuurlijk mijn handicap.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb ik het geduld niet voor, plus dat je dan een extra opleiding moet volgen die ik absoluut niet ga doen. Universitair docent hoef je niets voor te kunnen (behalve je eigen vakgebied kennen natuurlijk).
Achja dan hoor je ze ook niet kletsen tussendoor, heeft ook z'n voordelenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk mijn handicap.Ik zie mezelf niet met mijn doofheid in een drukke/volle collegezaal les te geven in bv. erfrecht.
En dat gaat ook niet werken denk ik.
Er bestaan speciale scholen voor vmbo/havo en dat lijkt me best tof.
Als een blinde rechter kan worden kun jij ook universitair docent worden, kom op zeg.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk mijn handicap.Ik zie mezelf niet met mijn doofheid in een drukke/volle collegezaal les te geven in bv. erfrecht.
En dat gaat ook niet werken denk ik.
Er bestaan speciale scholen voor vmbo/havo en dat lijkt me best tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |