Je mist alleen erik zijn grapquote:Op maandag 26 januari 2015 23:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vent is geen grap, natuurlijk.
Je hebt te maken met een toekomstige mr. drs. boterbart.

Het is FOK!'s eigen inside joke geworden, je kunt het alleen maar omarmenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heeft ooit iemand per ongeluk zo geschreven, die werd volledig de grond ingeboord en nu herhaalt iedereen dat uitentreuren. Ik heb wel hoop dat het uitsterft want "Vis een optie?" was ook ooit super populair en dat zegt niemand meer.

boeiequote:

Misschien gewoon je vakken halenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:08 schreef Etsu het volgende:
maar komend semester eens nadenken wat ik volgend jaar ga doen
wil geen master, maar wat wel

Over vijftien jaar:quote:

Beide gewoon een dikke Nee met een hoofdletter.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet later een serveerster als vrouw hebben en een strafrechtkantoor hebben met Yreal.

Tussenjaar: lekker stages lopen, paar vakjes voor de leuk doen etc.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:08 schreef Etsu het volgende:
maar komend semester eens nadenken wat ik volgend jaar ga doen
wil geen master, maar wat wel
dit dus.quote:

Ach donder op manquote:Op maandag 26 januari 2015 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Na 2x promoveren mag je jezelf dr dr noemen. Ik heb pas een figuur gezien die dat ook deed...

Ja, ik wilde sowieso stage lopen bij een notariskantoortje en ik heb ook misschien een studentassistentschap in tha pocket, en dan wilde ik daarnaast een paar (denk richting aan 30 (of minder) EC) aan master-/keuzevakken voor in de master, maar dat is niet voldoende voor een heel jaar denk ik zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tussenjaar: lekker stages lopen, paar vakjes voor de leuk doen etc.

Leuk voor hem, maar zo werken Nederlandse titels niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Na 2x promoveren mag je jezelf dr dr noemen. Ik heb pas een figuur gezien die dat ook deed...

o?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:14 schreef Yreal het volgende:
Ik zag in ieder geval een kerel op de rug die Dr. Dr. voerde.

Twee keer hoofdletterfout.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:14 schreef Yreal het volgende:
Ik zag in ieder geval een kerel op de rug die Dr. Dr. voerde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |