met beetje doorkrassen kan je nog vaak het antwoord nog wel uithalenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:49 schreef Paxcon het volgende:
Een streep doe ik nooit want dan kunnen ze het oude antwoord nog lezen en vaak staat daar iets chanants
Nooit last van.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:48 schreef Etsu het volgende:
Hoe krassen jullie de zinnen/woorden door op het tentamen? Een streep erdoorheen of zo hard en veel mogelijk krassen dat je pen door het papier heen gaat?
Bij mij dat laatste.
Je vergeet het woordje 'er' weerquote:Op maandag 26 januari 2015 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
met beetje doorkrassen kan je nog vaak het antwoord nog wel uithalen
Het eerste.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:48 schreef Etsu het volgende:
Hoe krassen jullie de zinnen/woorden door op het tentamen? Een streep erdoorheen of zo hard en veel mogelijk krassen dat je pen door het papier heen gaat?
Bij mij dat laatste.
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:51 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een bedrijfskundige vraag, iemand tips?
Vraag maar, wellicht kan ik je helpen. Ik doe tenslotte naast mijn rechtenbachelor ook bedrijfskunde.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:51 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een bedrijfskundige vraag, iemand tips?
ja sorryquote:Op maandag 26 januari 2015 22:54 schreef Mshauri het volgende:
Gênant als chanant schrijven is pas..
Of is dat de grap. Ik volg het niet meer doei
Afkomstig van KLB.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:54 schreef Mshauri het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vraag maar, wellicht kan ik je helpen. Ik doe tenslotte naast mijn rechtenbachelor ook bedrijfskunde.
Dat heeft ooit iemand per ongeluk zo geschreven, die werd volledig de grond ingeboord en nu herhaalt iedereen dat uitentreuren. Ik heb wel hoop dat het uitsterft want "Vis een optie?" was ook ooit super populair en dat zegt niemand meer.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:54 schreef Mshauri het volgende:
Vent is geen grap, natuurlijk.quote:
Dat was alleen omdat dat de zoveelste miljoenste post was ofzo, zo populair was dat niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heeft ooit iemand per ongeluk zo geschreven, die werd volledig de grond ingeboord en nu herhaalt iedereen dat uitentreuren. Ik heb wel hoop dat het uitsterft want "Vis een optie?" was ook ooit super populair en dat zegt niemand meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |