quote:Op maandag 26 januari 2015 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Tentamens zonder lijntjes om je antwoord op te schrijven
Nee, ik meestal ook niet, maar laatst wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik ongeveer sinds groep 6 op de middelbare school niet meer gehad.
Vandaag nog gehadquote:Op maandag 26 januari 2015 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Tentamens zonder lijntjes om je antwoord op te schrijven
Ze zijn denk ik bang voor die smartwatches waardoor ze alle horloges op een hoop hebben gegooid. Er werd uitdrukkelijk voor het tentamen omgeroepen om naast mobiele telefoons ook horloges op te bergen in je tas. Verder controleren ze tegenwoordig met een apparaatje op mobiele verkeer bij de toiletten.quote:
Dat gebeurt op de RuG ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik bang voor die smartwatches waardoor ze alle horloges op een hoop hebben gegooid. Er werd uitdrukkelijk voor het tentamen omgeroepen om naast mobiele telefoons ook horloges op te bergen in je tas. Verder controleren ze tegenwoordig met een apparaatje op mobiele verkeer bij de toiletten.
Bij mij waren er niet eens hokjes. Je moet maar gokken hoeveel ruimte je ging innemen omdat je zowel a, b als c op hetzelfde A4tje moest zettenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vandaag nog gehad
Ben er vaak niet binnengebleven!
Mobiel verkeer.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik bang voor die smartwatches waardoor ze alle horloges op een hoop hebben gegooid. Er werd uitdrukkelijk voor het tentamen omgeroepen om naast mobiele telefoons ook horloges op te bergen in je tas. Verder controleren ze tegenwoordig met een apparaatje op mobiele verkeer bij de toiletten.
Dat is wel chill.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind dat wel fijn trouwens. Als je een opgave verneukt verfrommel je dat ene blad en probeer je het nog eens. Plus altijd genoeg ruimte om vragen te maken. En voor docenten natuurlijk helemaal fijn want dan kunnen ze honderden keren dezelfde vraag achter elkaar nakijken in plaats van steeds een andere x heel vaak.
Terecht. Je kan nooit zien of iets een smartwatch is of niet tegenwoordig.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat bij sommige vakken op het blad en bij ons mogen horloges tegenwoordig ook niet om.
Nou, dat heb ik. Ik heb echt een wijvenhandschrift.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral als je een groot handschrift hebt.
Oeh, dat is wel tof zeg? Gewoon op wifi gaan zitten en verder op vliegtuigstand, dat is andere frequentiequote:Op maandag 26 januari 2015 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik het wel, maar die oude surveillanten kun je makkelijk belazeren.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Terecht. Je kan nooit zien of iets een smartwatch is of niet tegenwoordig.
Daarom gewoon alles weg.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik het wel, maar die oude surveillanten kun je makkelijk belazeren.
Heb deze post doorgespeeld aan de examencommissie gr grquote:Op maandag 26 januari 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Gewoon zo'n signal jammer uit China halen
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:49 schreef Paxcon het volgende:
Een streep doe ik nooit want dan kunnen ze het oude antwoord nog lezen en vaak staat daar iets chanants
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb deze post doorgespeeld aan de examencommissie gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |