Jij bent echt tof.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:18 schreef richolio het volgende:
Ludovicigod was precies mijn tt, maar kon niet openen want mobiel.
Het kan nóg sneller gaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:19 schreef tralalala het volgende:
Bij Ricksen gaat het wel heel snel achteruit.
Weer?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:23 schreef tong80 het volgende:
GVD. Ik ga weer studeren. Wil zo'n professor voor me.
Sjinkie Knegt.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ging het het eerste kwartier eigenlijk over?
Sjinkie.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjinkie zei een aantal keer Ja en Nee op wat vragen, inhoudslloos zoals meeste sporters.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martina Visseresquote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef El-Capone het volgende:
Hoe heet die vrouw ook alweer die zo op martin visser lijkt?
GODVER GLOEIENDEGODVER HEB IK DAT GEMISTquote:
Het was fantastischquote:Op maandag 26 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GODVER GLOEIENDEGODVER HEB IK DAT GEMIST
even terugkijken straks
Nou zo bijzonder was het ook weer nietquote:Op maandag 26 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
even terugkijken straks
Was een topshowtjequote:Op maandag 26 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
even terugkijken straks
Rot op joh.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Sjinkie zei een aantal keer Ja en Nee op wat vragen, inhoudslloos zoals meeste sporters.
Fijn accent en fijne teksten.quote:
G4Hquote:
Dat is iedereen.quote:
"Deze kerel"?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze kerel zat gister bij Grehan een wijf te versieren.
Ellen > Conan > Fallonquote:
Heb met alledrie weinig, veel te geforceerde humorquote:
Sigur ros hoor je hier inquote:Op maandag 26 januari 2015 19:39 schreef richolio het volgende:
Sigur Ros meets Ben Howard ish.
Klinkt wel goed eigenlijk.
Ik ga hun tweede plaat toch maar proberen, maar ben niet overtuigd.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:39 schreef richolio het volgende:
Sigur Ros meets Ben Howard ish.
Klinkt wel goed eigenlijk.
Ja. Maar dan alleen de rustigere nummers, een Andvari ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Sigur ros hoor je hier inIn de galm gitaar of zo?
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:41 schreef Gehenna het volgende:
Ik vond hem achter de toetsen the Gathering wel tof
MES.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik beter in de versie van Sjek van Gelder.
Vroeg me al af of iemand 'm überhaupt zou begrijpenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat die toetsenist ook zo heette.
Wat vind jij eigenlijk van Frankie?quote:
Nou dat maakte me aan het lachenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:41 schreef Gehenna het volgende:
Ik vond hem achter de toetsen bij the Gathering wel tof
Het is maar een select groepjequote:Op maandag 26 januari 2015 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fidan mag wel vaak aanschuiven daar zeg.
Over de Waalquote:
Ik heb Boeijen nooit vaak geluisterd.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Frankie?
Klein beetje wel ja, maar wel voornamelijk Ben Howard. Daar lijkt het wel erg op.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Sigur ros hoor je hier inIn de galm gitaar of zo?
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou dat maakte me aan het lachen
Dank.
Ik zit nog steeds the gniffelenquote:
Jij houdt wel van Nederlandstalige luisterliedjes, dan zou ik toch wel zeggen dat Boeijen wel goed past. Alleen moet je met z'n accent kunnen leven.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Boeijen nooit vaak geluisterd.
Niet dat het me niet kon boeijen, maar nooit eens zijn muziek uitgeprobeerd.
Ik heb nooit moeite met accenten in Nederlandstalige muziek.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt wel van Nederlandstalige luisterliedjes, dan zou ik toch wel zeggen dat Boeijen wel goed past. Alleen moet je met z'n accent kunnen leven.
Is het enige positieve aan dit gesprekquote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef Strani het volgende:
Wel een hele mooie vrouw, die Fidan. Zeker met 'r haar zo.
Sylvana is ook een Frank Boeijen fan, maar ze hebben voor Fidan gekozen dit keer. Gelukkig maar.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwerft Fidan over het Westergasfabrieksterrein?
Ja D:quote:Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef Strani het volgende:
Die Turk impliceert gewoon dat alle Marrokanen boeren zijn.
Heeft Sylvana het spoor naar de studio dit kalenderjaar al eens bewandeld?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sylvana is ook een Frank Boeijen fan, maar ze hebben voor Fidan gekozen dit keer. Gelukkig maar.
En dat andré hazes onderklassemuziek isquote:Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef Strani het volgende:
Die Turk impliceert gewoon dat alle Marrokanen boeren zijn.
Ja, hadden ze haar maar vastgebonden op dat spoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Sylvana het spoor naar de studio dit kalenderjaar al eens bewandeld?
Dit heb ik ook heel erg, leu voor die 2, hun idool ontmoeten. Maar wat moeten wij hiermee?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar wat is nu het item? "Turken adoreren stiekem Frank Boeien" wtf?
Die ookquote:Op maandag 26 januari 2015 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt? Hij presenteert DWDD anders al jaren met redelijk succes.
NPO2quote:Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuke lucky vandaag.
Tijd voor MET HET MES OP TAFEL, Stijn.
Heb jij ook andere woorden in je vocabulaire?quote:
Ja, jelly bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij ook andere woorden in je vocabulaire?
Deze suffe kut ripoff ook. Kunnen Nederlanders nooit wat zelf bedenken?quote:
Elfletterig schijnt dit een prachtig programma te vinden.quote:
Blegh.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je zijn snor willen likken?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
Hele DJ Booth maar ze gaat niet mixen
Drukt alleen op play
Als je van deze muzieksmaak houdt, dan maakt hij wel hele mooie muziek.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dan valt zijn matige muziek/zang/rap niet zo op.
Ik hou van hiphop maar dit was bagger.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als je van deze muzieksmaak houdt, dan maakt hij wel hele mooie muziek.
Ik hou niet van hiphop. Dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:40 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Ik hou van hiphop maar dit was bagger.
Ik kijk geen boer zoekt vrouw, dus geen idee waar dit op sloeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Haha deze Lucky maakt de uitzending weer goed
Kijk voor de gein de laatste aflevering terug en daarna nog een keer deze luckyquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kijk geen boer zoekt vrouw, dus geen idee waar dit op sloeg.
Dat is het me niet waard.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kijk voor de gein de laatste aflevering terug en daarna nog een keer deze lucky
Hij zat met iedereen te flirten en te zoenen en aan te raken. ;Pquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef TLC het volgende:
Kan iemand Lucky TV uitleggen ? Ik snap em niet
Deze Lucky was heel leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Haha deze Lucky maakt de uitzending weer goed
Beste seizoen ooit. #geilegeertquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:56 schreef Karina het volgende:
Lucky niet gezien maar als het over BzV ging dan denk ik dat ik het niet ga snappen. Sowieso kijk ik eigenlijk tegenwoordig nog maar de helft van het programma. Het valt elke keer echt zo tegen.
Tegen de tijd dat ik dat ga kijken ben ik al aan het dementeren en aan het eind het begin alweer vergeten.quote:
Ik gok dat BzV nog zolang gaat lopen ook ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik dat ga kijken ben ik al aan het dementeren en aan het eind het begin alweer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |