We dachten nog daarheen te gaan aanstaande vrijdag maar liever niet dan. Als ik ergens niet tegen kan is het die vrijdag-druktequote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Daarom ook op maandag, lekker vol en zeker niet te druk. Had al gehoord dat het op vrijdagen megadruk was
Van Sijpesteijntunnel. Die is bijna niet te vinden met al die werkzaamheden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Kersje88 het volgende:
Hoi, Ik woon nog niet heel lang in Utrecht en heb een vraag. Hoe kan ik het snelste van de ene kant naar de andere kant van het station gaan op de fiets zonder om te hoeven rijden?
Dankjewel, google geeft niet aan dat ik daar door heen kan fietsen maar dat is in werkelijkheid dus wel zo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Van Sijpesteijntunnel. Die is bijna niet te vinden met al die werkzaamheden.![]()
https://maps.google.nl/ma(...)tput=classic&dg=ntvo
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Kersje88 het volgende:
Hoi, Ik woon nog niet heel lang in Utrecht en heb een vraag. Hoe kan ik het snelste van de ene kant naar de andere kant van het station gaan op de fiets zonder om te hoeven rijden?
Enige optie zo ongeveer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:26 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Dankjewel, google geeft niet aan dat ik daar door heen kan fietsen maar dat is in werkelijkheid dus wel zo?
Ik zou de fiets laten staan en gewoon recht door de stationshal heen lopenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Kersje88 het volgende:
MEGA-PRIMARK JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef Q. het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met dat enorme pand gaat gebeuren als V&D op de fles gaat. Dat ding is net zo groot als 1/3e van HC.
Dat mag ook met je fiets by the way; ik zou het alleen niet rond de spits doen in de huidige stationshalquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou de fiets laten staan en gewoon recht door de stationshal heen lopen
Moest laatst bij stadskantoor zijn, dat is inderdaad de beste oplossing.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik loop er eigenlijk alleen tijdens de spits, dus geen haar op mijn hoofd die er over zou denken om dan de fiets mee te nemenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat mag ook met je fiets by the way; ik zou het alleen niet rond de spits doen in de huidige stationshal
Nou ik moet naar de Wittevrouwensingel dus dat is nog wel een stukje vanaf het station.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het OV is in Utrecht ook niet echt een optie. Wat een drama is dat ook altijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:52 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Nou ik moet naar de Wittevrouwensingel dus dat is nog wel een stukje vanaf het station.
Prima, maar dan graag wel HC hermetisch afgrendelen van de binnenstad, alleen nog maar bereikbaar via het station, zodat alle provincialen die uit Veenendaal en dergelijke oorden naar HC komen om te shoppen ook lekker op HC blijven.quote:
Gewoon tunneltje bij Smakkelaarsveld?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Kersje88 het volgende:
die is/gaat toch dicht?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:00 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Prima, maar dan graag wel HC hermetisch afgrendelen van de binnenstad, alleen nog maar bereikbaar via het station, zodat alle provincialen die uit Veenendaal en dergelijke oorden naar HC komen om te shoppen ook lekker op HC blijven.
[..]
Gewoon tunneltje bij Smakkelaarsveld?
Gawd noquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laat bork het maar niet horen, onderdeel van dezelfde nepketen als Olivier.
Gewoon lopen, 20 minuutjes, eitje hoef je fiets niet op slot te zetten en/of te zoeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:52 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Nou ik moet naar de Wittevrouwensingel dus dat is nog wel een stukje vanaf het station.
Nou ik heb geen 20 minuten dan dus ik moet toch een snellere manier vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:53 schreef bork het volgende:
[..]
Gewoon lopen, 20 minuutjes, eitje hoef je fiets niet op slot te zetten en/of te zoeken.
Jammerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:01 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Nou ik heb geen 20 minuten dan dus ik moet toch een snellere manier vinden
Nog niet. En die van Sijpesteijntunnel is prima, je bent dan toch in 5 minuutjes met de fiets van het station op de Wittevrouwensingel. Het is niet het meest duidelijke verkeersknooppuntje ever maar als je er eenmaal doorheen bent gefietst ken je de weg wel.quote:
Vanaf welke kant van het station kom je? Als je vanaf ASW komt kan je ook via Oudenoord naar de wittevrouwensingel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:01 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Nou ik heb geen 20 minuten dan dus ik moet toch een snellere manier vinden
Idd de Sijpesteijntunnel, is alleen wel een beetje verborgen. Ben er vorige week nog doorheen gereden. En anders via de Daalsetunnel, die omweg is ook wel te overzienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Kersje88 het volgende:
Nee hoor. Godzijdank niet. Dan kan je echt niet meer van west naar oost komen.quote:
We hebben het toch over dat tunneltje met graffitti?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor. Godzijdank niet. Dan kan je echt niet meer van west naar oost komen.
Ik kom vanaf de bushalte aan de jaarbeurskant, dus moet eerst mijn fiets pakken en dan richting de Wittevrouwensingelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vanaf welke kant van het station kom je? Als je vanaf ASW komt kan je ook via Oudenoord naar de wittevrouwensingel.
Nee, die is al sinds begin januari dicht.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We hebben het toch over dat tunneltje met graffitti?
Ik verwacht iig dat ik die dagen Transwijk-Noord niet uit kan komen dus ik zorg dat ik genoeg eten en drinken in huis heb. Gaat echt chaos worden hier.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:47 schreef marcek het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over afsluitingen tijdens de tour?
Kan mij voorstellen dat er bepaalde wijken en wegen worden afgesloten, zoals wegen rondom de start.
Ik ga maar een paar dagen op vakantie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:25 schreef marcek het volgende:
Ik denk dat ik maar een paar dagen vrij neem.
Ja, dat wordt een gezellige troep. Ik ga echt een paar dagen weg volgens mij. Kan ik mn huis tegen een boel geld verhuren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:35 schreef marcek het volgende:
Ik hoorde vanochtend op het nieuws dat fc de zwaluwen een oranjehotel op hun terrein gaat plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St Josephlaan komt ie overheenquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:52 schreef Blik het volgende:
Best een idee eigenlijk om je huis te verhuren voor een mooi bedrag. Ik kan best dat weekend bij mijn ouders wonen
Ik zit alleen in het gebied waar de Tour helemaal niet langskomt, Zuilen
Ik ben altijd te oud gerst voor brothers...quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:24 schreef Q. het volgende:
De tijden veranderen echt:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)et-discoavonden.html
Als je de stoplichten negeert is het inderdaad prima vertoeven in Utrecht. En als je niet van de ene naar de andere kant van station moetquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:20 schreef quinoahipster het volgende:
Wat een gezeik, ik vermaak me prima en erger me zelden op de fiets in Utrecht.
Ik ben serieus nooit in Brothers geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:24 schreef Q. het volgende:
De tijden veranderen echt:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)et-discoavonden.html
Ik erger me als fietser enkel en alleen aan de voetgangers op de Zadelstraat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:20 schreef quinoahipster het volgende:
Wat een gezeik, ik vermaak me prima en erger me zelden op de fiets in Utrecht.
Ik kwam er vroeger ook elke weekquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef MaJo het volgende:
Brothers, jeugdsentimentMaar kom dan ook uit Wijk, kwam er dagelijks langs
Ik geef les aan mensen die vaak naar de Brothers gaan. Die zullen wel moeten afkickenquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben serieus nooit in Brothers geweest.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben serieus nooit in Brothers geweest.
Snoeihard erlangs zodat ze goed schrikkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik erger me als fietser enkel en alleen aan de voetgangers op de Zadelstraat.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef MaJo het volgende:
Grote kans dat jullie hebben staan bekken dusquote:
Zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Grote kans dat jullie hebben staan bekken dus![]()
Ik genoegquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zat ik ook te denkenMaar kan me niet herinneren ooit gebekt te hebben in de Brothers
En 1 daarvan zit bij mij thuisquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:10 schreef Paul het volgende:
NWS / Utrecht stad met grootste overschot aan jonge vrouwen
Ik vind het inderdaad te idioot voor woorden dat we tegenwoordig zo in de waan van de dag zitten. Wat heeft het voor zin dat de politiek zich uit gaat spreken over iets waar het bedrijf zelf nog niet eens zicht op heeft?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef Mirel het volgende:
[..]
"Maar" en "wel" in je tweede zin lijkt te impliceren dat het ironisch is dat er kamervragen zijn.
Bovendien komen ze dan altijd met uitspraken dat de ns de boel op orde moeten krijgen en dat de communicatie tussen prorail en de ns beter moet. Dit terwijl de kamer zich bezig moet houden met landelijk beleid en structurele oplossingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad te idioot voor woorden dat we tegenwoordig zo in de waan van de dag zitten. Wat heeft het voor zin dat de politiek zich uit gaat spreken over iets waar het bedrijf zelf nog niet eens zicht op heeft?
Dat, en waar bemoeien ze zich mee? Ze hebben het jaren terug afgestoten, dan moet je nu niet gaan roepen dat je er wat over te zeggen wil hebben. Als je dat wel wil, moet je ook een echt standpunt innemen en het weer een staatsbedrijf maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Bovendien komen ze dan altijd met uitspraken dat de ns de boel op orde moeten krijgen en dat de communicatie tussen prorail en de ns beter moet. Dit terwijl de kamer zich bezig moet houden met landelijk beleid en structurele oplossingen.
Dat laatste durven ze niet want dan moeten ze hand in eigen boezem steken en impopulaire maatregelen nemen.
Zelfde zie je bij de zorgwet.
In dat geval valt ze er absoluut niet onderquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tenzij je er niet overheen mag valt zij dan dus juist niet onder overschot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |