We hebben het toch over dat tunneltje met graffitti?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor. Godzijdank niet. Dan kan je echt niet meer van west naar oost komen.
Ik kom vanaf de bushalte aan de jaarbeurskant, dus moet eerst mijn fiets pakken en dan richting de Wittevrouwensingelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vanaf welke kant van het station kom je? Als je vanaf ASW komt kan je ook via Oudenoord naar de wittevrouwensingel.
Nee, die is al sinds begin januari dicht.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We hebben het toch over dat tunneltje met graffitti?
Ik verwacht iig dat ik die dagen Transwijk-Noord niet uit kan komen dus ik zorg dat ik genoeg eten en drinken in huis heb. Gaat echt chaos worden hier.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:47 schreef marcek het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over afsluitingen tijdens de tour?
Kan mij voorstellen dat er bepaalde wijken en wegen worden afgesloten, zoals wegen rondom de start.
Ik ga maar een paar dagen op vakantie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:25 schreef marcek het volgende:
Ik denk dat ik maar een paar dagen vrij neem.
Ja, dat wordt een gezellige troep. Ik ga echt een paar dagen weg volgens mij. Kan ik mn huis tegen een boel geld verhuren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:35 schreef marcek het volgende:
Ik hoorde vanochtend op het nieuws dat fc de zwaluwen een oranjehotel op hun terrein gaat plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St Josephlaan komt ie overheenquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:52 schreef Blik het volgende:
Best een idee eigenlijk om je huis te verhuren voor een mooi bedrag. Ik kan best dat weekend bij mijn ouders wonen
Ik zit alleen in het gebied waar de Tour helemaal niet langskomt, Zuilen
Ik ben altijd te oud gerst voor brothers...quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:24 schreef Q. het volgende:
De tijden veranderen echt:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)et-discoavonden.html
Als je de stoplichten negeert is het inderdaad prima vertoeven in Utrecht. En als je niet van de ene naar de andere kant van station moetquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:20 schreef quinoahipster het volgende:
Wat een gezeik, ik vermaak me prima en erger me zelden op de fiets in Utrecht.
Ik ben serieus nooit in Brothers geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:24 schreef Q. het volgende:
De tijden veranderen echt:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)et-discoavonden.html
Ik erger me als fietser enkel en alleen aan de voetgangers op de Zadelstraat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:20 schreef quinoahipster het volgende:
Wat een gezeik, ik vermaak me prima en erger me zelden op de fiets in Utrecht.
Ik kwam er vroeger ook elke weekquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef MaJo het volgende:
Brothers, jeugdsentimentMaar kom dan ook uit Wijk, kwam er dagelijks langs
Ik geef les aan mensen die vaak naar de Brothers gaan. Die zullen wel moeten afkickenquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben serieus nooit in Brothers geweest.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben serieus nooit in Brothers geweest.
Snoeihard erlangs zodat ze goed schrikkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik erger me als fietser enkel en alleen aan de voetgangers op de Zadelstraat.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:01 schreef MaJo het volgende:
Grote kans dat jullie hebben staan bekken dusquote:
Zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Grote kans dat jullie hebben staan bekken dus![]()
Ik genoegquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zat ik ook te denkenMaar kan me niet herinneren ooit gebekt te hebben in de Brothers
En 1 daarvan zit bij mij thuisquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:10 schreef Paul het volgende:
NWS / Utrecht stad met grootste overschot aan jonge vrouwen
Ik vind het inderdaad te idioot voor woorden dat we tegenwoordig zo in de waan van de dag zitten. Wat heeft het voor zin dat de politiek zich uit gaat spreken over iets waar het bedrijf zelf nog niet eens zicht op heeft?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef Mirel het volgende:
[..]
"Maar" en "wel" in je tweede zin lijkt te impliceren dat het ironisch is dat er kamervragen zijn.
Bovendien komen ze dan altijd met uitspraken dat de ns de boel op orde moeten krijgen en dat de communicatie tussen prorail en de ns beter moet. Dit terwijl de kamer zich bezig moet houden met landelijk beleid en structurele oplossingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad te idioot voor woorden dat we tegenwoordig zo in de waan van de dag zitten. Wat heeft het voor zin dat de politiek zich uit gaat spreken over iets waar het bedrijf zelf nog niet eens zicht op heeft?
Dat, en waar bemoeien ze zich mee? Ze hebben het jaren terug afgestoten, dan moet je nu niet gaan roepen dat je er wat over te zeggen wil hebben. Als je dat wel wil, moet je ook een echt standpunt innemen en het weer een staatsbedrijf maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Bovendien komen ze dan altijd met uitspraken dat de ns de boel op orde moeten krijgen en dat de communicatie tussen prorail en de ns beter moet. Dit terwijl de kamer zich bezig moet houden met landelijk beleid en structurele oplossingen.
Dat laatste durven ze niet want dan moeten ze hand in eigen boezem steken en impopulaire maatregelen nemen.
Zelfde zie je bij de zorgwet.
In dat geval valt ze er absoluut niet onderquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tenzij je er niet overheen mag valt zij dan dus juist niet onder overschot.
Cartouchequote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:16 schreef 16meter het volgende:
Vroegah kwam ik er wel 's. Heb die grote discotheken nooit echt leuk gevonden.
Leuk gedaan, wel eens met de comment eronder dat ze het nog een keer mogen doen op een zonnige lente of zomerdag als de terrassen ook vol zitten en Utrecht op zijn mooist eruit ziet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:11 schreef bork het volgende:
De grachten op Google Streetview ->
http://www.duic.nl/nieuws(...)r-hoe-het-eruitziet/
Sonnenborgh kan je ook bekijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb liever Street View van hoe je de Domtoren beklimt
Zoiets?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb liever Street View van hoe je de Domtoren beklimt
Rechts staan cijfertjes, dat zijn andere verdiepingenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, ik kom hier alleen niet echt heel ver... sta zo weer buiten...
whaha het kan gewoon! maar ik bedoelde eigenlijk dat je zelf alle trappen kan opklikkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:14 schreef bork het volgende:
[..]
Rechts staan cijfertjes, dat zijn andere verdiepingen.
de Vredenburgzaal is wel grootquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:03 schreef Paul het volgende:
Heeft TivoliVredenburg daar niet te kleine zalen voor
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ds-naar-utrecht.html
Wazzup?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
de Vredenburgzaal is wel grooten ook de ronda is groter dan het oude Tivoli
Groetjes uit het Umc![]()
![]()
neusoperatie gehad gisteren, moet nu 2 nachtjes blijven. Niks ernstigs dus maar wel vervelend en ik verveel mequote:
ok, sterkte. Ik heb er in december 3 nachtjes geslapen, inderdaad saai is het goede woord, ik mocht niet eens mijn bed uit (alleen wc).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
neusoperatie gehad gisteren, moet nu 2 nachtjes blijven. Niks ernstigs dus maar wel vervelend en ik verveel me![]()
nope, ook alleen maar naar de wc. Als ik teveel beweeg gaat het meteen weer bloedenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:54 schreef bork het volgende:
[..]
ok, sterkte. Ik heb er in december 3 nachtjes geslapen, inderdaad saai is het goede woord, ik mocht niet eens mijn bed uit (alleen wc).
Klasgenootje van mijn jongen lag er afgelopen weekend voor haar neus, gebotst met dansles op school.
Maar je mag er wel uit? Er is een bibliotheek en de studentenkantine is best ok![]()
Tablet/Ipadtime danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
nope, ook alleen maar naar de wc. Als ik teveel beweeg gaat het meteen weer bloeden
Het is goed afgelopen maar ik had netvliesloslating, is weer keurig gemaakt wel veel pijn gehad, afgelopen dinsdag laatste controle gehad en alles was goedquote:Hopelijk had jij niks ernstigs?
wow nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:12 schreef bork het volgende:
[..]
Tablet/Ipadtime dan
[..]
Het is goed afgelopen maar ik had netvliesloslating, is weer keurig gemaakt wel veel pijn gehad, afgelopen dinsdag laatste controle gehad en alles was goed![]()
.
Netvliesloslating is iets wat vaker voorkomt; maar waar je zelf heel alert op moet zijn. Als je te laat bent, is je oog onherstelbaar beschadigd. Je herkent het doordat je beeld, met name aan de rand (daar waar de loslating begint) zwart wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
wow nog nooit van gehoordklinkt heftig! Gelukkig is het goed gekomen
Ik heb genoeg vermaak hier
Eerder stadium is troebel zien in een hoekje, het lijkt alsof er iets "vettigs" op je bril zit maar het gaat er niet vanaf. Daarna flitsjes (regenboogkleuren).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Netvliesloslating is iets wat vaker voorkomt; maar waar je zelf heel alert op moet zijn. Als je te laat bent, is je oog onherstelbaar beschadigd. Je herkent het doordat je beeld, met name aan de rand (daar waar de loslating begint) zwart wordt.
Kortom goed om tijdig te herkennen dus!
Ik weet wel wie het is. Zo'n kansloze drugsdealende kutsomalier die het SSH in de kloksteeg geplaatst heeft, mijn vriendin woont daar en hij zorgt regelmatig voor overlast.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef zatoichi het volgende:
Welke idioot gaat er nou een kaart trappen als hij geen sigaret krijgt. Hoe junk kun je zijn
Ik woon een straatje verderop, in onderhuur in ook zo´n SSH-flat. Het valt me op hoeveel tjappies er nog in deze appartementen wonen. Apart als je ziet hoeveel hardwerkende mensen moeite hebben om fatsoenlijke woonruimte te vinden in de stad (ik kom er als normale Nederlander niet eens voor in aanmerkingquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is. Zo'n kansloze drugsdealende kutsomalier die het SSH in de kloksteeg geplaatst heeft, mijn vriendin woont daar en hij zorgt regelmatig voor overlast.
Echt, als ik die gast tegen kom dan is ie nog niet jarig
Ja het is bij vlagen echt kansloos... dat soort gasten verzieken de sfeer voor de rest, dat zie je nu wel weer. Vaak nog wel een praatje gemaakt of pogingen gedaan om die gast te helpen met z'n problemen maar dat is wel klaar nu.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik woon een straatje verderop, in onderhuur in ook zo´n SSH-flat. Het valt me op hoeveel tjappies er nog in deze appartementen wonen. Apart als je ziet hoeveel hardwerkende mensen moeite hebben om fatsoenlijke woonruimte te vinden in de stad (ik kom er als normale Nederlander niet eens voor in aanmerking) en je intussen hier struikelt over de klaplopers die de hele dag binnen in hun appartementje een jointje zitten te roken.
Ze moeten sowieso dat daklozen-opvang-gedoe op de Voorstraat sluiten en dat lekker ergens buiten de stad verplaatsen. Het is toch zonde dat zo'n mooie straat wordt verpest door al dat gajes.
Ik zeg knokploeg en die vent doodschoppen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is. Zo'n kansloze drugsdealende kutsomalier die het SSH in de kloksteeg geplaatst heeft, mijn vriendin woont daar en hij zorgt regelmatig voor overlast.
Echt, als ik die gast tegen kom dan is ie nog niet jarig
Die belastingbetalende fietsers zijn het echte probleem, dat snap je toch wel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef Nielsch het volgende:
Arm beest.
Helaas al zolang zoveel overlast van drugsdealers en -verkopers op het Lucasbolwerk. Snap ik ook wel, de politie is druk met boetes uitdelen aan fietsers die een stukje over de stoep fietsen.
Gewoon naar Nieuwegein met dat tuig. Die verdienen zo'n mooie plek midden in deze mooie stad niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik woon een straatje verderop, in onderhuur in ook zo´n SSH-flat. Het valt me op hoeveel tjappies er nog in deze appartementen wonen. Apart als je ziet hoeveel hardwerkende mensen moeite hebben om fatsoenlijke woonruimte te vinden in de stad (ik kom er als normale Nederlander niet eens voor in aanmerking) en je intussen hier struikelt over de klaplopers die de hele dag binnen in hun appartementje een jointje zitten te roken.
Ze moeten sowieso dat daklozen-opvang-gedoe op de Voorstraat sluiten en dat lekker ergens buiten de stad verplaatsen. Het is toch zonde dat zo'n mooie straat wordt verpest door al dat gajes.
Daar heb ik echt geen ploeg voor nodig hoor. Ik heb voor dat beest gezorgd, afgelopen zomer nog ontvlooid en een ontwormingskuur gegeven... gaf hem regelmatig eten, drinken en een aai over zijn bol en nu is hij doodgetrapt als een oud stuk vuil. Ik ga hem er op z'n minst op aanspreken als ik hem tegen kom.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zeg knokploeg en die vent doodschoppen.
Je zal vast niet de eerste zijn en hij zal of moe worden van de zoveelste persoon of heel erg spijt hebben en dat zal jij misschien weer niet genoeg vinden ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen ploeg voor nodig hoor. Ik heb voor dat beest gezorgd, afgelopen zomer nog ontvlooid en een ontwormingskuur gegeven... gaf hem regelmatig eten, drinken en een aai over zijn bol en nu is hij doodgetrapt als een oud stuk vuil. Ik ga hem er op z'n minst op aanspreken als ik hem tegen kom.
Ik ken die gast al langer dan vandaag en hij terroriseert de boel al lang genoeg. Ik hoef dit niet langer meer aan te zien, helemaal niet omdat de katten van mijn vriendin ook daar buiten rond lopen. Mijn vermoeden klopt trouwens, zojuist van Tilt te horen gekregen dat het die kansloze onverlaat was.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je zal vast niet de eerste zijn en hij zal of moe worden van de zoveelste persoon of heel erg spijt hebben en dat zal jij misschien weer niet genoeg vinden ofzo.
Wel naar die wijken aan de noordwest kant dan he. In Vreeswijk hoeven we ze niet !quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon naar Nieuwegein met dat tuig. Die verdienen zo'n mooie plek midden in deze mooie stad niet.
Mooi. Oprotten met dat kansloze tuig.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zojuist vriendin gesproken die in het woonbestuur zit van de Kloksteeg, de SSH gaat nu een poging doen hem definitief uit z'n woning te zetten. Dus veel plezier met die gast in Nieuwegein Noordwest.
quote:Beste bewoner,
De SSH heeft vanmiddag meldingen binnengekregen. Daarom sturen wij jou deze e-mail.
In de meldingen die wij binnenkrijgen wordt genoemd dat een van de bewoners van de Kloksteeg afgelopen nacht betrokken is bij de dood van de kat van Café Tilt. Een bijzonder heftig incident.
Bedankt voor al jullie meldingen. Deze helpen ons om daadkrachtig op te treden wanneer deze bewoner inderdaad betrokken blijkt te zijn. De SSH zal alles in het werk stellen om deze bewoner zo snel als mogelijk van de Kloksteeg te laten vertrekken.
Tot zover dit bericht. Na het weekend ontvangen jullie een update.
Een had bloed aan zijn handen... Alsof dat een beschrijving is waar we hem mee op kunnen sporen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:44 schreef Q. het volgende:
Elders in de stad zit ook genoeg kansloos tuig:
http://www.duic.nl/nieuws(...)er-tot-bloedens-toe/
IK HEB ER EENTJE GEZIEN! Dat moet hem wel zijn! Zoveel zijn er daar toch niet van? Criminele Marokkanen met bloed aan hun handen op Kanaleneiland? Kat in 't bakkie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar goed we zoeken dus Marokkanen in kanaleneiland. Zoveel kunnen er daar toch niet zijn...
Omdat we een huftermaatschappij hebben en iedereen bang. Laten we eerlijk zijn zou jij alleen hebben ingegrepen tegen drie man? Ik denk als ik met meerdere was wel, maar niet in mijn eentje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Een had bloed aan zijn handen... Alsof dat een beschrijving is waar we hem mee op kunnen sporen.
Maar goed we zoeken dus Marokkanen in kanaleneiland. Zoveel kunnen er daar toch niet zijn...
En waarom grijpt er niemand in? Zeker daar zit de tram altijd hartstikke vol...
Niet in mijn eentje, maar ik zou wel een aantal mensen aanspreken om als groep iets te doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Omdat we een huftermaatschappij hebben en iedereen bang. Laten we eerlijk zijn zou jij alleen hebben ingegrepen tegen drie man? Ik denk als ik met meerdere was wel, maar niet in mijn eentje.
Ja, helemaal mee eens. Ben alleen bang dat het niet alleen een klap in je gezicht wordt...quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:54 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Niet in mijn eentje, maar ik zou wel een aantal mensen aanspreken om als groep iets te doen.
Niets doen zou ik mijn leven lang bij me dragen. Dan heb ik liever een klap op mijn gezicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |