http://www.rtvutrecht.nl/(...)e-jonge-vrouwen.htmlquote:UTRECHT - Utrecht is de stad waar de meeste jonge vrouwen wonen. Dat heeft het CBS berekend. Per honderd jonge mannen woonden er vorig jaar 138 jonge vrouwen in de stad. Ter vergelijking: in Amsterdam woonden vorig jaar 122 jonge vrouwen op 100 jonge mannen.
In Nederland worden jaarlijks per 100 meisjes 105 jongetjes geboren. Dit 'mannenoverschot' is bij jongvolwassenen nog steeds terug te zien, zegt het CBS. In Nederland zijn er meer 20- tot 25-jarige mannen dan vrouwen. In de vier grootste steden van het land daarentegen is het anders, met Utrecht dus als uitschieter.
Volgens het CBS wonen veel vrouwen graag in de stad omdat ze daar betere carrièrekansen hebben "Een andere mogelijke reden dat hoogopgeleide vrouwen in de stad blijven wonen, is dat ze een (hoogopgeleide) partner hebben die in de stad werkt. Veelal ontmoeten jonge vrouwen hun toekomstige partner als twintiger in de stad", zegt het CBS.
Maar de stad is niet alleen maar lief voor de dames. "In de steden heeft 25 procent van de vrouwen van 40 tot 45 jaar geen partner, tegenover 16 procent van de vrouwen in de minder stedelijke gebieden", aldus het CBS.
Wel als je zelf een vrouw bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Fout in de TT, je kunt namelijk nooit een overschot aan jonge vrouwen hebben
Niet, want alle vrouwen zijn stiekem biseksueelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel als je zelf een vrouw bent.
Is toch leuk, met z'n drieën een beetje experimenteren?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet, want alle vrouwen zijn stiekem biseksueel
Arier gesignaleerdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:09 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)e-jonge-vrouwen.html
Vrouwen hebben een veel te lang boodschappenlijstje in Nederland als ze voor een vriendje gaan shoppenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel als je zelf een vrouw bent.
Want? Dat baseer je op het feit dat in Nederland zoveel vrouwen geen partner hebben in vergelijking met andere landen, of wat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef jakosi het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een veel te lang boodschappenlijstje in Nederland als ze voor een vriendje gaan shoppen
In elk geval een paar jaar geleden zelfs met dezelfde foto als in de OP.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Brengen ze ditzelfde verslag niet ieder jaar uit?
ja daar herkende ik het ook al aan inderaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In elk geval een paar jaar geleden zelfs met dezelfde foto als in de OP.
Pure horror inderdaad. Zou me totaal geen houding weten te gevenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Nou fokkers.. Weten we welke stad te mijden
Mensen die bang voor de Utregse vrouwen zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Pure horror inderdaad. Zou me totaal geen houding weten te geven
Want? Ze spugen vuur of zo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Pure horror inderdaad. Zou me totaal geen houding weten te geven
PRATENquote:
Maar, alle gekheid op een stokje: Doordat mannen met deze wetenschap en masse richting Utrecht trekken, is het evenwicht waarschijnlijk hersteld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:52 schreef Paul het volgende:
[..]
PRATENwat eng, ik vind het al eng als vrouwen tegen me praten op FOK!
Sowieso de statistieken in heel Nederland.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Ben benieuwd naar de statistieken hier in Delft. Of nee, laat maar zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |