http://www.rtvutrecht.nl/(...)e-jonge-vrouwen.htmlquote:UTRECHT - Utrecht is de stad waar de meeste jonge vrouwen wonen. Dat heeft het CBS berekend. Per honderd jonge mannen woonden er vorig jaar 138 jonge vrouwen in de stad. Ter vergelijking: in Amsterdam woonden vorig jaar 122 jonge vrouwen op 100 jonge mannen.
In Nederland worden jaarlijks per 100 meisjes 105 jongetjes geboren. Dit 'mannenoverschot' is bij jongvolwassenen nog steeds terug te zien, zegt het CBS. In Nederland zijn er meer 20- tot 25-jarige mannen dan vrouwen. In de vier grootste steden van het land daarentegen is het anders, met Utrecht dus als uitschieter.
Volgens het CBS wonen veel vrouwen graag in de stad omdat ze daar betere carrièrekansen hebben "Een andere mogelijke reden dat hoogopgeleide vrouwen in de stad blijven wonen, is dat ze een (hoogopgeleide) partner hebben die in de stad werkt. Veelal ontmoeten jonge vrouwen hun toekomstige partner als twintiger in de stad", zegt het CBS.
Maar de stad is niet alleen maar lief voor de dames. "In de steden heeft 25 procent van de vrouwen van 40 tot 45 jaar geen partner, tegenover 16 procent van de vrouwen in de minder stedelijke gebieden", aldus het CBS.
Wel als je zelf een vrouw bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Fout in de TT, je kunt namelijk nooit een overschot aan jonge vrouwen hebben
Niet, want alle vrouwen zijn stiekem biseksueelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel als je zelf een vrouw bent.
Is toch leuk, met z'n drieën een beetje experimenteren?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet, want alle vrouwen zijn stiekem biseksueel
Arier gesignaleerdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:09 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)e-jonge-vrouwen.html
Vrouwen hebben een veel te lang boodschappenlijstje in Nederland als ze voor een vriendje gaan shoppenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel als je zelf een vrouw bent.
Want? Dat baseer je op het feit dat in Nederland zoveel vrouwen geen partner hebben in vergelijking met andere landen, of wat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef jakosi het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een veel te lang boodschappenlijstje in Nederland als ze voor een vriendje gaan shoppen
In elk geval een paar jaar geleden zelfs met dezelfde foto als in de OP.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Brengen ze ditzelfde verslag niet ieder jaar uit?
ja daar herkende ik het ook al aan inderaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In elk geval een paar jaar geleden zelfs met dezelfde foto als in de OP.
Pure horror inderdaad. Zou me totaal geen houding weten te gevenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Nou fokkers.. Weten we welke stad te mijden
Mensen die bang voor de Utregse vrouwen zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Pure horror inderdaad. Zou me totaal geen houding weten te geven
Want? Ze spugen vuur of zo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Pure horror inderdaad. Zou me totaal geen houding weten te geven
PRATENquote:
Maar, alle gekheid op een stokje: Doordat mannen met deze wetenschap en masse richting Utrecht trekken, is het evenwicht waarschijnlijk hersteld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:52 schreef Paul het volgende:
[..]
PRATENwat eng, ik vind het al eng als vrouwen tegen me praten op FOK!
Sowieso de statistieken in heel Nederland.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Ben benieuwd naar de statistieken hier in Delft. Of nee, laat maar zitten.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:59 schreef Morrigan het volgende:
Ik snap het probleem niet. Misschien is een groot deel van die vrouwen wel lesbisch.
Het zal vast die vislucht zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die bang voor de Utregse vrouwen zijn
Uit 2013:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In elk geval een paar jaar geleden zelfs met dezelfde foto als in de OP.
Inderdaad. Dezelfde foto, hetzelfde bericht en dezelfde TS. Wat wil Utrecht de rest van Nederland zo graag duidelijk maken?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:31 schreef freako het volgende:
[..]
Uit 2013:
NWS / Jonge vrouwen teveel in Utrecht
Hier zijn ze trouwens Gronings.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:31 schreef freako het volgende:
[..]
Uit 2013:
NWS / Jonge vrouwen teveel in Utrecht
Of jij een tekort aan kwaliteiten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef jakosi het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een veel te lang boodschappenlijstje in Nederland als ze voor een vriendje gaan shoppen
Meer mannen nodig. Stop. Zijn extreem geil. Stop. Willen stukgetrokken worden. Stop.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Dezelfde foto, hetzelfde bericht en dezelfde TS. Wat wil Utrecht de rest van Nederland zo graag duidelijk maken?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Ben benieuwd naar de statistieken hier in Delft.
Arme jongens. 18 jaar geleden begon ik te studeren in Utreg.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:35 schreef vaduz het volgende:
Oud nieuws, dit heb ik al jaren terug in de krant gelezen.
Nah, 90% van de studentes kun je al na een avondje stappen je bed intrekken, als je groot bent en er een beetje stoer uitziet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ik ook zo rond die tijd. Ik heb er een prachtige vrouw aan overgehouden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Arme jongens. 18 jaar geleden begon ik te studeren in Utreg.
Rechten wel ja, ik zat op de Uithof. Maar goed, 3 jaar feestcommissie en 5 jaar dj'en.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ook zo rond die tijd. Ik heb er een prachtige vrouw aan overgehouden.
Was destijds ook een tip van mijn neef: ga studeren in Utrecht, want daar zijn de meeste mooie vrouwen. Heb ook nog in Rdam gestudeerd en daar was de spoeling idd wat dunner, al vond ik het vooral jammer dat alle colleges daar niet in het centrum waren, waar je in Utrecht iedere dag in het centrum zat.
Dat laatste staat wel redelijk garant voor veel wisselende contacten...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rechten wel ja, ik zat op de Uithof. Maar goed, 3 jaar feestcommissie en 5 jaar dj'en.
Ja, Utrecht is ook gewoon een heerlijke stad. Was er afgelopen oktober weer, nu met Miss Escobar en het was ook haar favoriete Nederlandse stad (boven Amsterdam "hier wil ik mijn kinderen niet laten opgroeien" en Den Haag).quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste staat wel redelijk garant voor veel wisselende contacten...mooi man!
Miss Escobar heeft verstand lees ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Utrecht is ook gewoon een heerlijke stad. Was er afgelopen oktober weer, nu met Miss Escobar en het was ook haar favoriete Nederlandse stad (boven Amsterdam "hier wil ik mijn kinderen niet laten opgroeien" en Den Haag).
Met een vliegtuig de Domtoren bestoken, jaja.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:47 schreef Peunage het volgende:
Hide yo kids, hide yo wives, ik ga er nu heen.
Sorry, we zijn gesloten vandaag.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:47 schreef Peunage het volgende:
Niet slim, maar wel lekker.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:46 schreef Scorpie het volgende:
Uithof en dan vooral de School voor Journalistiek
Ik zal ze mijn Domtoren laten zien, if you snap what I mean.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een vliegtuig de Domtoren bestoken, jaja.
Ik heb mijn vrouw al lang geleden meegenomen uit utrecht. Het is anders iedere keer zo ver rijden...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:47 schreef Peunage het volgende:
In de lente wachten totdat de eerste rokjes weer tevoorschijn werden getoverd, dat waren nog eens dagen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet slim, maar wel lekker.
Ik snap ook ineens waarom kranten bol staan van onzin. Was het kwijt...
Ik vroeg me al af waar Lenie uit de Takkestraat toch gebleven was.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw al lang geleden meegenomen uit utrecht. Het is anders iedere keer zo ver rijden...
Ik heb geen idee wie daar verantwoordelijk voor was, maar ik ben altijd meer voor de types gegaan waar de naam lenie niet bij past...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar Lenie uit de Takkestraat toch gebleven was.
Ahh jij hebt rondgehangen bij hockeyvereniging Kampong als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie daar verantwoordelijk voor was, maar ik ben altijd meer voor de types gegaan waar de naam lenie niet bij past...
Ik heb aardig wat hockeymeisjes achter de rug idd. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:57 schreef Hathor het volgende:
Ahh jij hebt rondgehangen bij hockeyvereniging Kampong als ik het goed begrijp?
Ik woon in een stadquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:04 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Beproef ik hier jaloezie van iemand die nooit een stadsmeid heeft kunnen krijgen?
Nouja, het klopt wel - maar is niet alleen in Nederland:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want? Dat baseer je op het feit dat in Nederland zoveel vrouwen geen partner hebben in vergelijking met andere landen, of wat?
quote:While men see the average woman as average looking, women see the average man as below average.
Mja als je verder kijkt zie je dat de echte conclusie eigenlijk is dat vrouwen minder waarde hechten aan het uiterlijk dan mannen dat doen bij vrouwen. Het gros van de mannen gaat voor de 33% mooiste vrouwen terwijl vrouwen gewoon vaak net wat boven hun eigen 'niveau' inzetten.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Nouja, het klopt wel - maar is niet alleen in Nederland:
http://www.wsj.com/articl(...)04578348392622848154
[..]
Lag dat ook niet aan de leeftijd?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja als je verder kijkt zie je dat de echte conclusie eigenlijk is dat vrouwen minder waarde hechten aan het uiterlijk dan mannen dat doen bij vrouwen. Het gros van de mannen gaat voor de 33% mooiste vrouwen terwijl vrouwen gewoon vaak net wat boven hun eigen 'niveau' inzetten.
Geen idee, vermelden ze niet. Alleen hoe knap ze zelf zijn en op wie ze reageren.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Lag dat ook niet aan de leeftijd?
Neuk ons?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Dezelfde foto, hetzelfde bericht en dezelfde TS. Wat wil Utrecht de rest van Nederland zo graag duidelijk maken?
Ze willen meer mannen op de universiteit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |