Ik vroeg me al af waar Lenie uit de Takkestraat toch gebleven was.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw al lang geleden meegenomen uit utrecht. Het is anders iedere keer zo ver rijden...
Ik heb geen idee wie daar verantwoordelijk voor was, maar ik ben altijd meer voor de types gegaan waar de naam lenie niet bij past...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar Lenie uit de Takkestraat toch gebleven was.
Ahh jij hebt rondgehangen bij hockeyvereniging Kampong als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie daar verantwoordelijk voor was, maar ik ben altijd meer voor de types gegaan waar de naam lenie niet bij past...
Ik heb aardig wat hockeymeisjes achter de rug idd. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:57 schreef Hathor het volgende:
Ahh jij hebt rondgehangen bij hockeyvereniging Kampong als ik het goed begrijp?
Ik woon in een stadquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:04 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Beproef ik hier jaloezie van iemand die nooit een stadsmeid heeft kunnen krijgen?
Nouja, het klopt wel - maar is niet alleen in Nederland:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want? Dat baseer je op het feit dat in Nederland zoveel vrouwen geen partner hebben in vergelijking met andere landen, of wat?
quote:While men see the average woman as average looking, women see the average man as below average.
Mja als je verder kijkt zie je dat de echte conclusie eigenlijk is dat vrouwen minder waarde hechten aan het uiterlijk dan mannen dat doen bij vrouwen. Het gros van de mannen gaat voor de 33% mooiste vrouwen terwijl vrouwen gewoon vaak net wat boven hun eigen 'niveau' inzetten.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Nouja, het klopt wel - maar is niet alleen in Nederland:
http://www.wsj.com/articl(...)04578348392622848154
[..]
Lag dat ook niet aan de leeftijd?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja als je verder kijkt zie je dat de echte conclusie eigenlijk is dat vrouwen minder waarde hechten aan het uiterlijk dan mannen dat doen bij vrouwen. Het gros van de mannen gaat voor de 33% mooiste vrouwen terwijl vrouwen gewoon vaak net wat boven hun eigen 'niveau' inzetten.
Geen idee, vermelden ze niet. Alleen hoe knap ze zelf zijn en op wie ze reageren.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Lag dat ook niet aan de leeftijd?
Neuk ons?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Dezelfde foto, hetzelfde bericht en dezelfde TS. Wat wil Utrecht de rest van Nederland zo graag duidelijk maken?
Ze willen meer mannen op de universiteit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Dezelfde foto, hetzelfde bericht en dezelfde TS. Wat wil Utrecht de rest van Nederland zo graag duidelijk maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |