quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:59 schreef Morrigan het volgende:
Ik snap het probleem niet. Misschien is een groot deel van die vrouwen wel lesbisch.
Het zal vast die vislucht zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die bang voor de Utregse vrouwen zijn
Uit 2013:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In elk geval een paar jaar geleden zelfs met dezelfde foto als in de OP.
Inderdaad. Dezelfde foto, hetzelfde bericht en dezelfde TS. Wat wil Utrecht de rest van Nederland zo graag duidelijk maken?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:31 schreef freako het volgende:
[..]
Uit 2013:
NWS / Jonge vrouwen teveel in Utrecht
Hier zijn ze trouwens Gronings.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:31 schreef freako het volgende:
[..]
Uit 2013:
NWS / Jonge vrouwen teveel in Utrecht
Of jij een tekort aan kwaliteiten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef jakosi het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een veel te lang boodschappenlijstje in Nederland als ze voor een vriendje gaan shoppen
Meer mannen nodig. Stop. Zijn extreem geil. Stop. Willen stukgetrokken worden. Stop.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Dezelfde foto, hetzelfde bericht en dezelfde TS. Wat wil Utrecht de rest van Nederland zo graag duidelijk maken?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Ben benieuwd naar de statistieken hier in Delft.
Arme jongens. 18 jaar geleden begon ik te studeren in Utreg.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:35 schreef vaduz het volgende:
Oud nieuws, dit heb ik al jaren terug in de krant gelezen.
Nah, 90% van de studentes kun je al na een avondje stappen je bed intrekken, als je groot bent en er een beetje stoer uitziet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef jakosi het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een veel te lang boodschappenlijstje in Nederland als ze voor een vriendje gaan shoppen
Ik ook zo rond die tijd. Ik heb er een prachtige vrouw aan overgehouden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Arme jongens. 18 jaar geleden begon ik te studeren in Utreg.
Rechten wel ja, ik zat op de Uithof. Maar goed, 3 jaar feestcommissie en 5 jaar dj'en.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ook zo rond die tijd. Ik heb er een prachtige vrouw aan overgehouden.
Was destijds ook een tip van mijn neef: ga studeren in Utrecht, want daar zijn de meeste mooie vrouwen. Heb ook nog in Rdam gestudeerd en daar was de spoeling idd wat dunner, al vond ik het vooral jammer dat alle colleges daar niet in het centrum waren, waar je in Utrecht iedere dag in het centrum zat.
Dat laatste staat wel redelijk garant voor veel wisselende contacten...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rechten wel ja, ik zat op de Uithof. Maar goed, 3 jaar feestcommissie en 5 jaar dj'en.
Ja, Utrecht is ook gewoon een heerlijke stad. Was er afgelopen oktober weer, nu met Miss Escobar en het was ook haar favoriete Nederlandse stad (boven Amsterdam "hier wil ik mijn kinderen niet laten opgroeien" en Den Haag).quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste staat wel redelijk garant voor veel wisselende contacten...mooi man!
Miss Escobar heeft verstand lees ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Utrecht is ook gewoon een heerlijke stad. Was er afgelopen oktober weer, nu met Miss Escobar en het was ook haar favoriete Nederlandse stad (boven Amsterdam "hier wil ik mijn kinderen niet laten opgroeien" en Den Haag).
Met een vliegtuig de Domtoren bestoken, jaja.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:47 schreef Peunage het volgende:
Hide yo kids, hide yo wives, ik ga er nu heen.
Sorry, we zijn gesloten vandaag.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:47 schreef Peunage het volgende:
Niet slim, maar wel lekker.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:46 schreef Scorpie het volgende:
Uithof en dan vooral de School voor Journalistiek
Ik zal ze mijn Domtoren laten zien, if you snap what I mean.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een vliegtuig de Domtoren bestoken, jaja.
Ik heb mijn vrouw al lang geleden meegenomen uit utrecht. Het is anders iedere keer zo ver rijden...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:47 schreef Peunage het volgende:
In de lente wachten totdat de eerste rokjes weer tevoorschijn werden getoverd, dat waren nog eens dagen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet slim, maar wel lekker.
Ik snap ook ineens waarom kranten bol staan van onzin. Was het kwijt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |