Adres?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gewoon doen, ook al is de kans klein.
Of hij heeft een mooie berk in de tuin met een lekker spechtengat erinquote:Op zondag 25 januari 2015 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Mensen, Geert paalt gewoon zijn schoonmaakster/medewerkster. Zou me echt niks verbazen
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Geert: waaaaaat, geen grijze worst in mijn soep? Hieer, suug oan mien snikkel.
Fietsopa 2.0
http://boerzoektvrouw.kro(...)-uit-gelderland/bertquote:Favoriete tv-programma?
Boer zoekt Vrouw, Voetbal Inside
Allemaal Blatterquote:Op zondag 25 januari 2015 21:30 schreef Em31 het volgende:
Op de Facebook pagina van Rimke staat dat ze inderdaad (in 2014) gestopt is met werken bij die kapsalon waar je haar zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
HideYoWifiHideYoHusbandsquote:Op zondag 25 januari 2015 21:13 schreef danos het volgende:
Wat zou het wifiwachtwoord zijn van Geert?
Dat valt wel mee denk ik, maar dan was het wel gelijk een grote bitchfight geworden tussen de drie dames.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:18 schreef Breekfast het volgende:
Sorry hoor maar het is bijna aanranding waar die Geert mee bezig is. Omdat het een oude man is wordt het al snel afgedaan als iets ontdeugends van een 'oude snoepert'.
Stel je eens voor wat de reacties waren geweest als boer Tom gewoon meteen bij binnenkomst Leonie vol op de bek had gepakt. Had je heel feministisch Nederland achter je aan gehad
Komt zij uit Maasbree?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Femke van BZV
Maasbree
Dan weet de postbode het vast wel, is maar een klein dorpje.
In ieder geval heb ik haar Facebook te pakken.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Komt zij uit Maasbree?dat is vlak bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |