Het is maar goed dat Geert niet op de boerderij van Jan zitquote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Waar zal Geert 'm ingestopt te hebben na de dood van z'n vrouw ? Lijkt me niet het type die lang droog kan staan.
In een uitgeholde auberginequote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Waar zal Geert 'm ingestopt te hebben na de dood van z'n vrouw ? Lijkt me niet het type die lang droog kan staan.
In die van de hont van Bertie.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
zn vrouw zal nog wel even opgebaard in huis hebben gelegenquote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:20 schreef luckass het volgende:
[..]
zn vrouw zal nog wel even opgebaard in huis hebben gelegen
[..]
Die is idd blij dat ze ff rust heeft.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die vrouw die in zijn winkel werkt en ook zijn huis schoonmaakt?
[..]
God.ver.domme.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:20 schreef luckass het volgende:
[..]
[..]
Kan je beter op de wc gaan zitten en het uitspugen in je toiletquote:Op zondag 25 januari 2015 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Echt die reacties hier, moet nooit drinken en dit lezen tegelijk. Gegarandeerd cola tegen mijn scherm
[..]
Leonie lijkt me veel interessanter dan die Lotte inderdaad. En ik ben ook nieuwsgierig naar dat andere meisje.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Lotte pleite is dan komt Leonie veel beter tot haar recht.
Haha dat is waar. Ik kijk nu al uit naar volgende week zondag, hoe irritant ik Geert ook vind.. ben toch wel benieuwd naar zijn bijzondere acties en uitspraken.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Hoe dan ook, Geert is wel de kijkcijferhit van dit seizoen BZV.
Ga haar schrijven dan.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Femke, als je dit leest: wees blij dat Tom je niet gekozen heeft
Ik maak geen kans, joh.quote:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |