misschien zelfs wel 2 van de 3 damesquote:Op zondag 25 januari 2015 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Zou me niks verbazen als Geert de volgende aflevering 1 van de 3 dames gaat palen
Nou nou nou, is toch gewoon een aardige gastquote:Op zondag 25 januari 2015 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Wat een saaie oppervlakkige kneus is hij zeg.
Dit, godsamme zegquote:Op zondag 25 januari 2015 21:14 schreef Postbus100 het volgende:
Die gesprekken van Tom gaan steeds op dezelfde manier
'ik hou wel van een goed gesprek'
'tja, het is wel moeilijk om over jezelf te praten'
Ja, flapdrol, als je inhoudelijk niets zegt, wordt het geen goed gesprek
Ik heb ook nooit Utopia gekeken - maar gezien de kijkcijfers doen vele anderen het wel. Wat is er dan belachelijk aan?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vreselijk zeg 😀ik heb nooit geen Utopia gekeken.
In t bijzijn van de andere.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Zou me niks verbazen als Geert de volgende aflevering 1 van de 3 dames gaat palen
Gewoon anaal vernederen, niets mis mee moet kunnen!quote:
Misschien moet hij eerst Lotte de laan uitsturen, dan komt de boel wel van de grond. Ze overvleugelt iedereen op dit moment, ook die andere meisjes.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Tom kan niet praten. Lotte kan niet stoppen met praten, goeie match.
Met een grijze worst.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Niks, maar ga je dat dan kijken als je daar bent?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:17 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit Utopia gekeken - maar gezien de kijkcijfers doen vele anderen het wel. Wat is er dan belachelijk aan?
Of omdat ze alle drie niet om kunnen gaan met de 35 cm genotsworst van Geertquote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef Amarantha het volgende:
En nog een voorspelling: Uiteindelijk houdt Geert geen vrouw over omdat ze allemaal vinden dat hij te klef is naar alle vrouwen.
Inderdaad. Als Lotte pleite is dan komt Leonie veel beter tot haar recht.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien moet hij eerst Lotte de laan uitsturen, dan komt de boel wel van de grond. Ze overvleugelt iedereen op dit moment, ook die andere meisjes.
Mary vindt het maar wat prachtig. Zolang ze iedere dag om halfacht Utopia van 'm mag kijken zit ze liever gisteren dan vandaag permanent bij die witte swaffelaar in bed.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef Amarantha het volgende:
En nog een voorspelling: Uiteindelijk houdt Geert geen vrouw over omdat ze allemaal vinden dat hij te klef is naar alle vrouwen.
In een broccoli.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Waar zal Geert 'm ingestopt te hebben na de dood van z'n vrouw ? Lijkt me niet het type die lang droog kan staan.
Die vrouw die in zijn winkel werkt en ook zijn huis schoonmaakt?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Waar zal Geert 'm ingestopt te hebben na de dood van z'n vrouw ? Lijkt me niet het type die lang droog kan staan.
Doucheslang.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |