Ow, ik koop ook geen snoep daar, wel hele zalmfilet en varkensfilet, een grote pot kappertjes en augurkschijfjes, moninsiropen, fonds, Italiaanse bollen, garnalen etc.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:12 schreef tetsuo-shima het volgende:
Ik kom zelf nooit bij de Sligro eigenlijk, gewoon de standaard supermarkten. En ja ik ben nooit echt een snoeper geweest ofzo, dus dat scheelt natuurlijk ook wel wat denk ik
Van normaal (maar teveel) eten kan je ook dik wordenquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:12 schreef tetsuo-shima het volgende:
Ik kom zelf nooit bij de Sligro eigenlijk, gewoon de standaard supermarkten. En ja ik ben nooit echt een snoeper geweest ofzo, dus dat scheelt natuurlijk ook wel wat denk ik
Niet voldoende met loebes in huis haha.quote:
Helpt bezigheidstherapie?quote:
Dat weet ik uit ervaring dat was ook mijn grote probleem. MiIn punt is alleen dat ik niet in een impuls van ineens dubbel zoveel vlees haal voor het avondeten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Van normaal (maar teveel) eten kan je ook dik worden
Geen idee hoe het komt. Het lukt me niet echt om bezig te blijven. Kan me nergens op concentreren. Ik heb gewoon nergens zin in. Ook niet echt meer in eten trouwens want ik zit volquote:
Oeh.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag heerlijk runderlappen met boerenkool op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |