Welkom bij de club van -50 (al zit ik officieel op -48, maar ik denk dat ik mijn hoogste gewicht nooit op een weegschaal gezien heb). Fijn he?quote:
Fijn toch! Maar het druk zijn en goed eten combineren gaat dus goed?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja laatste dagen niet veel gepost hier, maar gaat nog steeds prima.
Ben erg druk met dingen regelen voor het huis.
Ja dus? Dan alsnog staat het mij vrij om erna te vragen dacht ik zo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zoals ik al zei, je hoeft niet alles te begrijpen. Het werkt voor haar blijkbaar. Ik begrijp ook niet alles van jou en toch lijkt het voor jou te werken.
tuurlijk, net zo vrij als het mij staat om op te merken dat niet iedereen hetzelfde in het leven staat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dus? Dan alsnog staat het mij vrij om erna te vragen dacht ik zo.
Mooi dat zijn we het daar iig over eens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
tuurlijk, net zo vrij als het mij staat om op te merken dat niet iedereen hetzelfde in het leven staat.
Ja gaat prima zolang ik gewoon op gezette tijden blijf eten gaat het prima. In het weekend kijk ik wel wat minder nauw moet ik zeggen hoor. Maargoed alle beetjes helpen en dat zie je ook aan de weegschaal. Vanavond weer lekker hardlopen heb er zin in.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:47 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Fijn toch! Maar het druk zijn en goed eten combineren gaat dus goed?
En is het gelukt? Zelf heb ik gelukkig niet zo heel veel moeite met de booschappen, ik kan heel rationeel boodschappen doen en dus niet emotioneel. ik doe eigenlijk ook nooit echt impulsboodschappenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:09 schreef Sjeen het volgende:
Tetsuo-Shima, complimenten hoor! Ik hoop dat je op termijn in aanmerking komt om ook het overtollig vel kwijt te raken
Ik heb mezelf op de proefgesteld net, moest naar de Sligro. Maar ik heb me heel netjes aan mijn lijst gehouden
Niet? het gebeurt mij regelmatig dat ik voor het afrekenen nog even door de winkelwagen heen ga van wat heb ik nou eigenlijk allemaal gepakt en alsnog een hoop terug legquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:27 schreef tetsuo-shima het volgende:
[..]
En is het gelukt? Zelf heb ik gelukkig niet zo heel veel moeite met de booschappen, ik kan heel rationeel boodschappen doen en dus niet emotioneel. ik doe eigenlijk ook nooit echt impulsboodschappen
Dat doe ik meestal al bij het vak zelf. Wat dat betreft is lactose-intolerant zijn ook echt handig. Je moet alle verpakkingen lezen en bent er dan vaak al bewust genoeg mee bezig om een verstandige keuze te maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet? het gebeurt mij regelmatig dat ik voor het afrekenen nog even door de winkelwagen heen ga van wat heb ik nou eigenlijk allemaal gepakt en alsnog een hoop terug leg
Melksuiker staat ook vaak achter aroma's (op dipsausmix, bijvoorbeeld). Gelukkig is dat nu echt een heel stuk beter te doen inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:25 schreef douche-eendje het volgende:
Herkenbaar tink. Ik kan het merendeel aan nootjes, koekjes en zelfs sommige chocoladesoorten prima negeren dankzij sesamallergie. En labels lezen, continu. Gelukkig is dat nu wel makkelijker nu men echt verplicht is om sesam te vermelden sinds decemberhet viel nog wel eens onder het kopje aroma's
Lijstje van de dag:
O standyoghurt met muesli en honing
t banaan
l 3speltboterhammen kaas, salade van rucola, komkommer, tomaat en wat feta.
t fruit
d bietjesrisotto
De Sligro is voor mij als een speelgoedwinkel voor kinderen, ik zou daar zoveel kunnen kopenquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:27 schreef tetsuo-shima het volgende:
[..]
En is het gelukt? Zelf heb ik gelukkig niet zo heel veel moeite met de booschappen, ik kan heel rationeel boodschappen doen en dus niet emotioneel. ik doe eigenlijk ook nooit echt impulsboodschappen
+1.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De Sligro is voor mij als een speelgoedwinkel voor kinderen, ik zou daar zoveel kunnen kopen
Jup, al dat lekkers.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De Sligro is voor mij als een speelgoedwinkel voor kinderen, ik zou daar zoveel kunnen kopen
Ja of een vereniging of iig ingeschreven staan bij de kvk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:00 schreef BananaPancake het volgende:
Hebben jullie allemaal een sligro pas? Dan moet je toch een bedrijf hebben ofzo?
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |