Ah joh, beetje uit de richting maarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, geen wonder dat het plaatsje me weinig zegt, ik zit zo'n 130km noordelijker.
Ik overweeg om alsnog m'n ontbijt te pakken nu.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah joh, beetje uit de richting maar
Ik heb treeeeeeeeeek...
Half zes joh? Dan heb je toch nog geen trek....? Ik ben dan nog niet eens thuis. Ik baal echt als ik voor kwart over zes moet eten om welke reden dan ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overweeg om alsnog m'n ontbijt te pakken nu.
Al is het handiger om nu iets van een fruitje te pakken en vanavond eventueel m'n ontbijt in plaats van andere zooi. (Laat wakker, en aangezien ik toch een aantal dingen vandaag wil doen wat langer door nog. Ritmeverschuivingen.)
Enniewee, fruit it is. Want over ongeveer anderhalf uur toch vast wel avondeten, want Hollander.
Vandaar de "want Hollander".quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Half zes joh? Dan heb je toch nog geen trek....? Ik ben dan nog niet eens thuis. Ik baal echt als ik voor kwart over zes moet eten om welke reden dan ook.
Maar goed, fruit is een goed plan!
Het nadeel aan een luie marginaal zijn, ik haal geen eten, maar ik heb dus ook geen controle over wat er in huis gehaald wordt aan extra zooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:29 schreef DonnaRush het volgende:
True. Niets te snaaien in huis halen is de truc.
Geloof me, het duurt heel lang voor dat went. Ik ben nu al een jaartje ofzo op gewicht, maar in m'n hoofd nog steeds een fattie hoor. Kan ook nog steeds verbaasd in de spiegel kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:
De terugweg, 5 km in 14 minuten.![]()
Ben wel helemaal kapot nu.Maar voldaan gevoel. En per ongeluk een jurkje gescoord in de uitverkoop voor m'n stapavond vrijdag.
Ik heb echt even verbaasd in de spiegel staan kijken, van húh ben ik dat. In mijn hoofd ben ik nog steeds dik maar eigenlijk valt 't wel mee in de praktijk.
Hahah ja het was echt een rare ervaring. Ik had naast het jurkje ook een ander shirtje gepast wat best goed stond. En de verkoopster kwam naar me toe en ze zei, krijg je een mooie taille van he. Hahah ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Geloof me, het duurt heel lang voor dat went. Ik ben nu al een jaartje ofzo op gewicht, maar in m'n hoofd nog steeds een fattie hoor. Kan ook nog steeds verbaasd in de spiegel kijken.
En je echte gewicht is?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:10 schreef Sarabi het volgende:
Een voordeel in mijn hoofd voel ik me nu ook geen fattie![]()
Die denkt nog steeds dat ik 70 kilo weeg.
Nee nog niet gedaan. Moet ff de techniek opzoeken eerst. Daarom wilde ik dus dips doen en toen dat niet lukte heb ik aan zo'n touw getrokken voor de triceps haha. Hoe heet die oefening?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:26 schreef Qwea het volgende:
Ey banana? Heb jij ook tricep kickbacks in je schema?
Triceps kickback heten zequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:24 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan. Moet ff de techniek opzoeken eerst. Daarom wilde ik dus dips doen en toen dat niet lukte heb ik aan zo'n touw getrokken voor de triceps haha. Hoe heet die oefening?
Wowquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:45 schreef tetsuo-shima het volgende:
BAM! Vandaag weer mijn wekelijks weegmoment gehad en de score is nu precies 50kg kwijt! Mijn DAF kan dus uiteraard niet meer stuk, ik ben er trots op en heel blij mee. achteraf dus ook heel blij met de keuze om geen maagverkleining ofzo te nemen.
respect!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:45 schreef tetsuo-shima het volgende:
BAM! Vandaag weer mijn wekelijks weegmoment gehad en de score is nu precies 50kg kwijt! Mijn DAF kan dus uiteraard niet meer stuk, ik ben er trots op en heel blij mee. achteraf dus ook heel blij met de keuze om geen maagverkleining ofzo te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |