Werkt deze ook met de lengte van het manlijke lid?quote:
Wel buiten maar dan andersom gebruikenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Werkt deze ook met de lengte van het manlijke lid?
Soms is het net of er enorme afstanden zijn hier in Nederland met verschil in klimaat. Als je dan ziet dat de een bijna in de zon zit in scheveningen en de ander aan het sneeuwruimen is in het hoge noordenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:44 schreef kree het volgende:
nog geen sneeuwvlok gezien hier deze "winter"
Verbazingwekkend ja,quote:Op maandag 26 januari 2015 10:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Soms is het net of er enorme afstanden zijn hier in Nederland met verschil in klimaat. Als je dan ziet dat de een bijna in de zon zit in scheveningen en de ander aan het sneeuwruimen is in het hoge noorden
Ik liep na de sneeuwbui naar buiten, en het voelde helemaal niet koud aanquote:Op maandag 26 januari 2015 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
Verbazingwekkend ja,
Nouja ik woon in Katwijk, dus het heeft een beetje gehageld en het is -2 geweest, dat was het tot nu toe deze winter
90 cmquote:Op maandag 26 januari 2015 09:36 schreef DrDarwin het volgende:
Juno, you know!
In de VS gaat het ook gezellig worden
Is zo'n plaatje er ook voor Twente?quote:
Geweldig op Twitter.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
90 cm![]()
WKN / 'Historische' sneeuwstorm voor noordoosten van de VS
Zeikerige motregen is in elk geval beter dan 2 meter sneeuw, en kans op stroomuitval.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:14 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig hebben we in Nederland mooi afwisselend weer, vandaag niet alleen een deprimerende grijze lucht maar ook nog eens zeikerige motregen
Hihaho hi-la-risch!quote:Op maandag 26 januari 2015 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
24 graden gewoon, waar zijn ze bang voor?
Nooit bedoeld om grappig te zijn, of om mensen zoals jij aan te trekkenquote:
Vergeet de nevel nietquote:Op maandag 26 januari 2015 12:14 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig hebben we in Nederland mooi afwisselend weer, vandaag niet alleen een deprimerende grijze lucht maar ook nog eens zeikerige motregen
Dan is het goed pipoquote:Op maandag 26 januari 2015 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit bedoeld om grappig te zijn, of om mensen zoals jij aan te trekken
Gewoon een beetje bashen op de slechtste eenheid die er bestaat.
Waarom? Daar kom ik nooit.quote:
Meh. Ik wil lente. Dit lijkt er niet echt opquote:Op maandag 26 januari 2015 13:22 schreef INViCTuS het volgende:
Update betreft winters weer: http://www.alpenweerman.n(...)winterweer-aantocht/
Ik voel weer een wel / niet die vooral naar het 2e neigt gebeuren.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:22 schreef INViCTuS het volgende:
Update betreft winters weer: http://www.alpenweerman.n(...)winterweer-aantocht/
Lange termijnquote:Op maandag 26 januari 2015 13:48 schreef dick_laurent het volgende:
Hmmm vooruitzichten zijn weer wat positiever, kou lijkt wederom een klein weekje aan te houden, daarna sneeuw en vorstkansen zeer snel afnemend:
http://www.weerplaza.nl/15daagse/
Wishful thinking ...voor wat het waard isquote:Op maandag 26 januari 2015 14:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lange termijn
Voor wat het waard is
[ afbeelding ]
Ik moest mijn dochter van school halenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga eens gewoon binnen aan het werk dan ofzo
Moeders die op schoolplein staan te fokkenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moest mijn dochter van school halen. Stond bij school te wachten toen ik dat postte. Nu zit ik weer warm en veilig achter mijn laptop
. Werken doe ik niet op maandagmiddag
Ik merk het ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wishful thinking ...voor wat het waard is
Die klinkt heel dubieus als je hem anders leest.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moeders die op schoolplein staan te fokken
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:17 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Die klinkt heel dubieus als je hem anders leest.
Ik ook! Donderdag eindelijk met sneeuw over de nieuwe boulevard lopen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
Verbazingwekkend ja,
Nouja ik woon in Katwijk, dus het heeft een beetje gehageld en het is -2 geweest, dat was het tot nu toe deze winter
Het is in Nederland 5 minuten voordat de voorspelde sneeuw gaat vallen nog de vraag of het uberhaupt gaat vallenquote:Op maandag 26 januari 2015 18:24 schreef sonnyspek het volgende:
Stel het gaat woensdag/donderdag sneeuwen. Hoelaat zal dat dan zijn? Ik snap dat je dat niet precies kan zeggen maar wel ongeveer welk dagdeel.
Tussen 00.01 en 23:59quote:Op maandag 26 januari 2015 18:24 schreef sonnyspek het volgende:
Stel het gaat woensdag/donderdag sneeuwen. Hoelaat zal dat dan zijn? Ik snap dat je dat niet precies kan zeggen maar wel ongeveer welk dagdeel.
Welk dagdeel is dat ongeveer dan?quote:
Ze doen daar alles raar:quote:Op maandag 26 januari 2015 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit bedoeld om grappig te zijn, of om mensen zoals jij aan te trekken
Gewoon een beetje bashen op de slechtste eenheid die er bestaat.
-40 is hetzelfde in Farenheit als in Celciusquote:Op maandag 26 januari 2015 19:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze doen daar alles raar:
[ afbeelding ]
Onze weather-pro app voorspelt momenteel voor Twente een kleine 5 mm neerslag donderdag (omschrijving: licht sneeuw) . We zullen zien.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:34 schreef michiel_merk het volgende:
Helga voorspeld sneeuw voor a.s donderdag , ze is normaal gesproken erg voorzichtig met dit soort voorspellingen.
het zal wel weer kiele kiele worden
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Onze weather-pro app voorspelt momenteel voor Twente een kleine 5 mm neerslag donderdag (omschrijving: licht sneeuw) . We zullen zien.
inderdaad, randstad plat door een paar cm sneeuw en in het zuiden nietsquote:Op maandag 26 januari 2015 20:41 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze kaart ziet er niet verkeerd uit
Iets zuidelijker en ik ben tevreden.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:41 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze kaart ziet er niet verkeerd uit
Kan nog redelijk kloppen. Eerdere kaartjes gaven vergelijkbare gebieden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net deze tegen
Wat een gelul
Met dit soort buien kan de intensiteit best wel fors zijn, dus waarom zou het gelul zijn? Er staat niks over of het ook blijft liggen of niet, alleen intensiteitquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net deze tegen
Wat een gelul
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Met dit soort buien kan de intensiteit best wel fors zijn, dus waarom zou het gelul zijn? Er staat niks over of het ook blijft liggen of niet, alleen intensiteit
na klagen over tegenvallend extreem weer klaag jij nu ook over extreme voorspellingen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net deze tegen
Wat een gelul
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:15 schreef byah het volgende:
[..]
na klagen over tegenvallend extreem weer klaag jij nu ook over extreme voorspellingen?
Dit kaartje vind ik vrij kut, want de hoeveelheid die in De Bilt valt kan veel minder zijn dan wat er in andere delen van het land valt.quote:
Ja sorry, hij komt niet in andere smaken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dit kaartje vind ik vrij kut, want de hoeveelheid die in De Bilt valt kan veel minder zijn dan wat er in andere delen van het land valt.
Vergeet de Nederlandse versie van het Lake effect niet. Warme water kan de buien behoorlijk laten intensiveren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net deze tegen
Wat een gelul
Bredaas weerschild perfect weergegeven, derhalve geen gelul.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net deze tegen
Wat een gelul
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Bredaas weerschild perfect weergegeven, derhalve geen gelul.
Ga in een hoekje zitten huilen dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
Ja hoor, het zoveelste plaatje deze winter waar er een sneeuwdek van bijna 20 cm wordt voorspeld. Tot nu toe weten we hoe dat elke keer afliep...
Dat kaartje geeft aan hoeveel sneeuw er valt tot dinsdag, niet het sneeuwdek op dinsdag.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
Ja hoor, het zoveelste plaatje deze winter waar er een sneeuwdek van bijna 20 cm wordt voorspeld. Tot nu toe weten we hoe dat elke keer afliep...
Laten we hopen dat het meer dan die 20 cm wordtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
Vánaf dinsdagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat kaartje geeft aan hoeveel sneeuw er valt tot dinsdag, niet het sneeuwdek op dinsdag.
quote:
Dit plaatje laat de totale neerslagsom zien vanaf dinsdag 6:00 uur tot zondag 1 feb 12:00 uur.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Vánaf dinsdagTussen dinsdag 6:00 UTC en woensdag 18:00 UTC
Het ziet er naar uit dat het veel minder wordt. De kaarten zien er leuk uit, zeker cumulatief maar de kans is klein dat het volledig blijft liggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het meer dan die 20 cm wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |