Hihaho hi-la-risch!quote:Op maandag 26 januari 2015 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
24 graden gewoon, waar zijn ze bang voor?
Nooit bedoeld om grappig te zijn, of om mensen zoals jij aan te trekkenquote:
Vergeet de nevel nietquote:Op maandag 26 januari 2015 12:14 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig hebben we in Nederland mooi afwisselend weer, vandaag niet alleen een deprimerende grijze lucht maar ook nog eens zeikerige motregen
Dan is het goed pipoquote:Op maandag 26 januari 2015 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit bedoeld om grappig te zijn, of om mensen zoals jij aan te trekken
Gewoon een beetje bashen op de slechtste eenheid die er bestaat.
Waarom? Daar kom ik nooit.quote:
Meh. Ik wil lente. Dit lijkt er niet echt opquote:Op maandag 26 januari 2015 13:22 schreef INViCTuS het volgende:
Update betreft winters weer: http://www.alpenweerman.n(...)winterweer-aantocht/
Ik voel weer een wel / niet die vooral naar het 2e neigt gebeuren.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:22 schreef INViCTuS het volgende:
Update betreft winters weer: http://www.alpenweerman.n(...)winterweer-aantocht/
Lange termijnquote:Op maandag 26 januari 2015 13:48 schreef dick_laurent het volgende:
Hmmm vooruitzichten zijn weer wat positiever, kou lijkt wederom een klein weekje aan te houden, daarna sneeuw en vorstkansen zeer snel afnemend:
http://www.weerplaza.nl/15daagse/
Wishful thinking ...voor wat het waard isquote:Op maandag 26 januari 2015 14:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lange termijn
Voor wat het waard is
[ afbeelding ]
Ik moest mijn dochter van school halenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga eens gewoon binnen aan het werk dan ofzo
Moeders die op schoolplein staan te fokkenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moest mijn dochter van school halen. Stond bij school te wachten toen ik dat postte. Nu zit ik weer warm en veilig achter mijn laptop
. Werken doe ik niet op maandagmiddag
Ik merk het ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wishful thinking ...voor wat het waard is
Die klinkt heel dubieus als je hem anders leest.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moeders die op schoolplein staan te fokken
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:17 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Die klinkt heel dubieus als je hem anders leest.
Ik ook! Donderdag eindelijk met sneeuw over de nieuwe boulevard lopen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
Verbazingwekkend ja,
Nouja ik woon in Katwijk, dus het heeft een beetje gehageld en het is -2 geweest, dat was het tot nu toe deze winter
Het is in Nederland 5 minuten voordat de voorspelde sneeuw gaat vallen nog de vraag of het uberhaupt gaat vallenquote:Op maandag 26 januari 2015 18:24 schreef sonnyspek het volgende:
Stel het gaat woensdag/donderdag sneeuwen. Hoelaat zal dat dan zijn? Ik snap dat je dat niet precies kan zeggen maar wel ongeveer welk dagdeel.
Tussen 00.01 en 23:59quote:Op maandag 26 januari 2015 18:24 schreef sonnyspek het volgende:
Stel het gaat woensdag/donderdag sneeuwen. Hoelaat zal dat dan zijn? Ik snap dat je dat niet precies kan zeggen maar wel ongeveer welk dagdeel.
Welk dagdeel is dat ongeveer dan?quote:
Ze doen daar alles raar:quote:Op maandag 26 januari 2015 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit bedoeld om grappig te zijn, of om mensen zoals jij aan te trekken
Gewoon een beetje bashen op de slechtste eenheid die er bestaat.
-40 is hetzelfde in Farenheit als in Celciusquote:Op maandag 26 januari 2015 19:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze doen daar alles raar:
[ afbeelding ]
Onze weather-pro app voorspelt momenteel voor Twente een kleine 5 mm neerslag donderdag (omschrijving: licht sneeuw) . We zullen zien.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:34 schreef michiel_merk het volgende:
Helga voorspeld sneeuw voor a.s donderdag , ze is normaal gesproken erg voorzichtig met dit soort voorspellingen.
het zal wel weer kiele kiele worden
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Onze weather-pro app voorspelt momenteel voor Twente een kleine 5 mm neerslag donderdag (omschrijving: licht sneeuw) . We zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |