Werkt deze ook met de lengte van het manlijke lid?quote:
Wel buiten maar dan andersom gebruikenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Werkt deze ook met de lengte van het manlijke lid?
Soms is het net of er enorme afstanden zijn hier in Nederland met verschil in klimaat. Als je dan ziet dat de een bijna in de zon zit in scheveningen en de ander aan het sneeuwruimen is in het hoge noordenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:44 schreef kree het volgende:
nog geen sneeuwvlok gezien hier deze "winter"
Verbazingwekkend ja,quote:Op maandag 26 januari 2015 10:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Soms is het net of er enorme afstanden zijn hier in Nederland met verschil in klimaat. Als je dan ziet dat de een bijna in de zon zit in scheveningen en de ander aan het sneeuwruimen is in het hoge noorden
Ik liep na de sneeuwbui naar buiten, en het voelde helemaal niet koud aanquote:Op maandag 26 januari 2015 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
Verbazingwekkend ja,
Nouja ik woon in Katwijk, dus het heeft een beetje gehageld en het is -2 geweest, dat was het tot nu toe deze winter
90 cmquote:Op maandag 26 januari 2015 09:36 schreef DrDarwin het volgende:
Juno, you know!
In de VS gaat het ook gezellig worden
Is zo'n plaatje er ook voor Twente?quote:
Geweldig op Twitter.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
90 cm![]()
WKN / 'Historische' sneeuwstorm voor noordoosten van de VS
Zeikerige motregen is in elk geval beter dan 2 meter sneeuw, en kans op stroomuitval.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:14 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig hebben we in Nederland mooi afwisselend weer, vandaag niet alleen een deprimerende grijze lucht maar ook nog eens zeikerige motregen
Hihaho hi-la-risch!quote:Op maandag 26 januari 2015 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
24 graden gewoon, waar zijn ze bang voor?
Nooit bedoeld om grappig te zijn, of om mensen zoals jij aan te trekkenquote:
Vergeet de nevel nietquote:Op maandag 26 januari 2015 12:14 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig hebben we in Nederland mooi afwisselend weer, vandaag niet alleen een deprimerende grijze lucht maar ook nog eens zeikerige motregen
Dan is het goed pipoquote:Op maandag 26 januari 2015 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit bedoeld om grappig te zijn, of om mensen zoals jij aan te trekken
Gewoon een beetje bashen op de slechtste eenheid die er bestaat.
Waarom? Daar kom ik nooit.quote:
Meh. Ik wil lente. Dit lijkt er niet echt opquote:Op maandag 26 januari 2015 13:22 schreef INViCTuS het volgende:
Update betreft winters weer: http://www.alpenweerman.n(...)winterweer-aantocht/
Ik voel weer een wel / niet die vooral naar het 2e neigt gebeuren.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:22 schreef INViCTuS het volgende:
Update betreft winters weer: http://www.alpenweerman.n(...)winterweer-aantocht/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |