Nog niet oud genoeg om alles netjes genoeg te doenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt me juist dat je dochter dr eigen moestuintje moet bijhouden... Hoe oud is ze?
Wat zand eten kan weinig kwaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog niet oud genoeg om alles netjes genoeg te doen
Meestal nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat zand eten kan weinig kwaad.
Zandgebakjesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat zand eten kan weinig kwaad.
Hopelijk blijft dat dan voor jou de komende tijd zo. Hier ligt toch een behoorlijke laag.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben net thuis van het werk. Gelukkig had ik niet al te veel hinder van de sneeuw die viel tijdens mijn ronde
Na volgende week, heb ik 2 weken vrij. Dus mocht er toch nog meer gaan vallen is dat niet zo heel ergquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat dan voor jou de komende tijd zo. Hier ligt toch een behoorlijke laag.
ergens teveel van is eigenlijk vrijwel nooit goedquote:
Ik luister liever naar de Amerikaanse Dioquote:
Ik luister naar alles.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de Amerikaanse Dio![]()
Vraag ik dan eerst een bingokaart van ze? Het schijnt dat ze die allemaal hebben, tenminste zo lijkt hetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:49 schreef Kingstown het volgende:
De relatie-SC heeft 40+ ontdekt. Als er nog mensen hier zijn die een jongere man/vrouw zoeken...sla je slag!
Ow, dat is best wel slim van je. Heb je meteen een goed idee met wie je te maken hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
Vraag ik dan eerst een bingokaart van ze? Het schijnt dat ze die allemaal hebben, tenminste zo lijkt het
Kun je ook de oude inruilen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:49 schreef Kingstown het volgende:
De relatie-SC heeft 40+ ontdekt. Als er nog mensen hier zijn die een jongere man/vrouw zoeken...sla je slag!
Ik zie al voor me: "gezocht een strakke muts van 25, wie wil een wat minder strakke van 50 overnemen?"quote:
Kun jij die gasten even vertellen dat ze allemaal foutieve aannames doen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:15 schreef MadMaster het volgende:
T.e.a.b., z.g.a.n., MILF, omg. Veluwe.
Welke gasten?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij die gasten even vertellen dat ze allemaal foutieve aannames doen?
Kan ik bij jou een bingovakje wegstrepen.
Zijn ouwe stekkie is in de hens gestoken door Rotterdammers..... Een aannamequote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje aggressief ben je nog wel.
Ga je nu olie op het vuur gooien?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ouwe stekkie is in de hens gestoken door Rotterdammers..... Een aanname
Geen aanname, vanaf het begin al niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ouwe stekkie is in de hens gestoken door rotterdammers..... Een aanname
Wanneer komt de vendetta?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen aanname, vanaf het begin al niet.
Meer zeg ik er hier niet over...
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen is de wedstrijd...... MM heeft een alibi dat ie ziek is ,,,,
Bij de wedstrijd gebeurd er weinig, teveel blauwen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen is de wedstrijd...... MM heeft een alibi dat ie ziek is ,,,,
Maar vooraf etc .... Ik denk dat MM zich idd maar beter stil houdt ....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de wedstrijd gebeurd er weinig, teveel blauwen.
Hoezo, heb niets met die voetbal stammenstrijd en wat mij betreft slaan ze elkaar de koppen in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Valt me van je tegen, dit soort gewauwel...
Mwah, gewauwel?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Valt me van je tegen, dit soort gewauwel...
Hoezo? Daar kan je gewoon voluit matten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, gewauwel?
Beetje erg simpel om als volwassen vent af te spreken in een weiland om te vechten als voetbalhooligan.
Vooral heel erg geliefd bij sommige UTO-users. Jian is zijn allergrootste vriend.quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral heel erg geliefd bij sommige UTO-users. Jian is zijn allergrootste vriend.
Komt ook weleens langs in 40+....ow kijk eens aan.
Klopt het dat Willem-Jozef ook een account van jou is of is dat onzin?quote:
Hier nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij de wedstrijd gebeurd er weinig, teveel blauwen.
Tuurlijk, maar was een reactie op een opmerking over dit gebeuren. Alsof je niet mag verwijzen naar die stupiditeit in de vorm van "weet nog wel een weilandje langs de snelweg". Of ik begreep die gozert verkeerd, die het niet leuk leek te vinden. If so:1000 maal excuses danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Daar kan je gewoon voluit matten.
Onzinquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt het dat Willem-Jozef ook een account van jou is of is dat onzin?
Uiteraard lees ik met veel plezier je tirades op het UTO-subforum.
Waar lul je over man, MM vond mij zwatsen en ga je nu gelijk meeblaten?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar was een reactie op een opmerking over dit gebeuren. Alsof je niet mag verwijzen naar die stupiditeit in de vorm van "weet nog wel een weilandje langs de snelweg". Of ik begreep die gozert verkeerd, die het niet leuk leek te vinden. If so:1000 maal excuses dan
Ja duh, dat gezeik altijd hieroquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:05 schreef Kingstown het volgende:
Ein-de-lijk!We maakten ons al zorgen om je. (lees: ik dacht wat blijft die gozert lang weg)
Jazeker, beetje op vakantie geweest en nu weer aan het werkquote:
"Meeblaten"? Nee, juist niet, hij moet niet janken (als ik 'm goed begrijp)ik gaf alleen even een nuancering, mocht ie het anders bedoelen, trut.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar lul je over man, MM vond mij zwatsen en ga je nu gelijk meeblaten?
Streep je die weken ook af op de kalender?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker, beetje op vakantie geweest en nu weer aan het werk
Nog 46 weken, dan mag ik weer.
Er lijkt soms een consensus te zijn dat alles de schuld is van de RABO, maar jij bent duidelijk iemand die het net even beter snaptquote:
Zo'n ex hooligan heeft altijd nog wel ergens wat loyaliteit zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Meeblaten"? Nee, juist niet, hij moet niet janken (als ik 'm goed begrijp)ik gaf alleen even een nuancering, mocht ie het anders bedoelen, trut.
Neuh, op mijn bovenbeen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Streep je die weken ook af op de kalender?
Ik zat serieus al een tijdje op je vakantieverhalen te wachten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:09 schreef APK het volgende:
Jazeker, beetje op vakantie geweest en nu weer aan het werk
"Kom niet aan corky", "anders komp je aan mij" (of hoe die megool ook heette...)quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n ex hooligan heeft altijd nog wel ergens wat loyaliteit zitten.
Meer dan dat...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n ex hooligan heeft altijd nog wel ergens wat loyaliteit zitten.
Overdrijven is ook een vak apartquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi loopt al een maand of 2 te roepen dat je over 2 weken terug bent.
Begrijp het wel, heb hetzelfde met gozers waarmee ik ben opgegroeid, snap alleen het fanatisme voor een voetbalclub niet zo.quote:
Ok, sorry, beetje flauw.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat serieus al een tijdje op je vakantieverhalen te wachten.
Chufi loopt al een maand of 2 te roepen dat je over 2 weken terug bent.
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis
Snorkelen vond ik heerlijk daar, maar we hebben erg veel regen gehad (daarna ook op Lanta).
Hut was 800bht op Pattaya Beach, dat viel wel mee voor de tijd van het jaar, maar voor de rest vond ik Lipe verschrikkelijk duur in vergelijking met de andere eilanden.
Alles in bv de 7-Eleven was bv minstens 50% duurder dan in normale 7-Elevens.
Stranden vond ik erg mooi, maar verder was het eiland als je een beetje wilde wandelen een grote bouwplaats / vuilnisbelt
Leuk om er een keer geweest te zijn, maar ik ga er waarschijnlijk niet nog een keer naar toe.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, we weten nog niets over de omstandigheden waaronder deze toeriste is overleden, maar het kan best zijn dat er een of andere psychopaat op het 'griezeleiland' rondloopt.
In alle jaren op vakantie naar Thailand heb ik ook regelmatig minder leuke dingen meegemaakt zonder te avontuurlijk te zijn.
Dit jaar (op Koh Lanta) twee pogingen tot inbraak in de bungalows van mij en mijn reisgenote terwijl wij in de bungalows aan het slapen waren.
De tweede keer begon ze te schreeuwen en de inbreker (?) bleef aan het raam wrikken.
Pas toen ze een paar keer heel hard mijn naam riep (ik sliep in de bungalow naast die van haar) en ik wonder boven wonder wakker werd (04;15u 's nachts) ging hij pas weg, nadat hij eerst was blijven staan om te kijken of ik naar buiten kwam om te helpen.
Hij was ook te zien op de bewakingscamera, maar de Thaise politie doet er niets mee
Reisgenote heeft de laatste dagen bij mij in de bungalow geslapen omdat ze zich niet meer veilig voelde...
Weg vakantiegevoel en plannen voor volgend jaar.
(De Nederlandse eigenaresse van de bungalows was zelf ook al drie keer beroofd.)
In a nutshellquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, het moet wel leuk en betaalbaar blijven
Resorts hebben beveiliging, de meeste normale bungalows met fan (of airco) en toilet niet.
Het was verder geen bangmaakverhaal hoor, ik weet dat dit soort dingen gebeuren dus gewoon goed oppassen -zoals in elk land waar je gezien wordt als een rijke buitenlander- en een aantal jaren geleden hebben ze ook op oudjaarsavond tijdens het vuurwerk de deur van mijn etage in Amsterdam opengebeukt terwijl ik zelf in Thailand zat.
Het is gewoon een kutgevoel en je weet het motief van de 'belager / inbreker' niet.
Misschien ging het bij ons op Koh Lanta niet om geld maar was die persoon iets anders van plan.
Vandaar mijn opmerking over Ko Tao.
Wat het is, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Begrijp het wel, heb hetzelfde met gozers waarmee ik ben opgegroeid, snap alleen het fanatisme voor een voetbalclub niet zo.
Dit (hiero) is inmiddels ook jouw omgeving, toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat het is, maakt niet uit.
Jij hebt jouw omgeving, ik de mijne...
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat het is, maakt niet uit.
Jij hebt jouw omgeving, ik de mijne...
Tsja, soms gebeuren dingen en zijn de gevolgen niet altijd te overzien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok, sorry, beetje flauw.
Maar het blijft wel dom om zoiets te doen. Dat was meer m'n punt.
Wie heeft het over 'hiero'?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dit (hiero) is inmiddels ook jouw omgeving, toch?
Ik, maar ik heb eigenlijk even helemaal geen zin in jouw humorloze betweterigheid.quote:
Wel aardig inderdaad. Alleen loopt de wijze van het verhaal vertellen niet helemaal: vanuit haar/zijn perspectief. Maakt het rommelig en lijkt me ook totaal onnodig (tot nu toe dan..) om het verhaal goed te vertellen.quote:
Volgens mij was dat nou juist de bedoeling van de hele seriequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel aardig inderdaad. Alleen loopt de wijze van het verhaal vertellen niet helemaal: vanuit haar/zijn perspectief. maakt het rommelig en lijkt me ook totaal onnodig (tot nu toe dan..) om het verhaal goed te vertellen.
Lig jij er wakker van?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Je bent dus idd gewoon al 2 weken terug. En je vriendjes hier al die tijd maar negeren.
Jullie zijn nog lastiger dan mijn echte vriendenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Je bent dus idd gewoon al 2 weken terug. En je vriendjes hier al die tijd maar negeren.
Deze kun je uitzetten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie zijn nog lastiger dan mijn echte vrienden
Ik had een APK-vakantie kalender gemaakt en elke avond voor het slapen gaan streepte ik een dagje door, dus wakker liggen is te zwak uitgedrukt. Het beheerste bijna mijn hele leven, dus laat mij even lekker blij zijn nu.quote:
Vandaar mijn afwezigheid in deze reeksquote:
Ik lul met iedereen en als ik het zat ben druk ik op start en daar staat dan afsluiten.quote:
Ja haha, maar de manier waarop is vrij knullig. De aankondigingen in beeld:Noahs' story; Allisons' story, beetje zwak. En dan de te grote verschillen in hun belevingen, die niet stroken met hun gevoelens en gedrag in wat je ziet in hun flashbacks, beetje knullig gedaan, vind ik, maar wel leuk om te kijken, dat wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nou juist de bedoeling van de hele serie
Het bedoel je, "echte" vrienden?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie zijn nog lastiger dan mijn echte vrienden
Jij hebt eigenlijk verdacht weinig notes voor zo'n notoire shit stirrerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had een APK-vakantie kalender gemaakt en elke avond voor het slapen gaan streepte ik een dagje door, dus wakker liggen is te zwak uitgedrukt. Het beheerste bijna mijn hele leven, dus laat mij even lekker blij zijn nu.
Er valt iemand door de mand nu...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk verdacht weinig notes voor zo'n notoire shit stirrer
Als ze allebei dezelfde beleving hadden zat je 2x een half uur naar hetzelfde verhaal te kijkenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja haha, maar de manier waarop is vrij knullig. De aankondigingen in beeld:Noahs' story; Allisons' story, beetje zwak. En dan de te grote verschillen in hun belevingen, die niet stroken met hun gevoelens en gedrag in wat je ziet in hun flashbacks, beetje knullig gedaan, vind ik, maar wel leuk om te kijken, dat wel.
Hij kan het mooi brengen altijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Eng mannetjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kan het mooi brengen altijd.
Stemmen in Griekenland met die gozer. Hij weet niet dat het ook vanuit Nederland kan. Fann durfde niets te zeggen, ze is nogal bang voor hem, dus ging 'gewoon' meequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar is Fann? Die heeft daar vast verstand van.
Volgens mij ligt dat deel van het forum in puin, net als de abo-hoek...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ik kan mijn aantal notes niet meer zien.
Tell people to go to hell in such a way that they're actually looking forward to the trip.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:39 schreef APK het volgende:
Jij...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik voel een poll aankomen, wie is de grootste gangster in 40+
Haha, nee, da's niet waar. Ik denk dat het leuker was geweest als bijvoorbeeld dat hele gedoe van zitten bij die detective er al uit was gelaten, want dat is dan vaak de start van hun verhaal, alleen zitten daar al onderwerpen in die totaal niet relevant zijn om aan die detective te vertellen (intieme details etc.etc.). Dus alleen daar begint de ongeloofwaardigheid al. Daarbij wordt soms verteld vanuit haar perspectief dat hij het initiatief nam om weer af te spreken, terwijl hij dan andersom weer een ander 'verhaal' heeft wat m.i. niet echt bijdraagt aan karakterontwikkeling.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze allebei dezelfde beleving hadden zat je 2x een half uur naar hetzelfde verhaal te kijken
Mijn aandeel is al weer een tijdje terug, tenzij je mijn humorloze betweterigheid hiero wil meetellen...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jaja stop je inbreng maar weg.
Ga je nu aan zelfreflectie doen? Zelf ben ik nogal eigenwijs en vind daar niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn aandeel is al weer een tijdje terug, tenzij je mijn humorloze betweterigheid hiero wil meetellen...
Eindelijk eens vrijgesteld van deelnamequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sjoef valt af, da's een tandartszoontje.
Nee, ik citeer slechts een andere poster hier...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nu aan zelfreflectie doen? Zelf ben ik nogal eigenwijs en vind daar niks mis mee.
Tenzij je een biertje met Holleeder en Van Hout hebt gedronken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Eindelijk eens vrijgesteld van deelname![]()
![]()
nee hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Niet dat ik weet, kwam wel eens in de Happy Familyquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tenzij je een biertje met Holleeder en Van Hout hebt gedronken.
En dat zou me niets verbazen...
Ik ook, in de Rustenburgerstraat, maar daar zaten de broertjes Brown.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, kwam wel eens in de Happy Family
Ja daar woonde ik toen in de buurt in een kraakpand in de van Ostade.. Daar heeft Sas ook nog gewoond...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, in de Rustenburgerstraat, maar daar zaten de broertjes Brown.
Niet die andere twee...
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik denk dat TH de grootste gangster is hier.
Steve die ken ik wel, regelmatig kilo of 50 aan verkocht daar in de Pijp.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, in de Rustenburgerstraat, maar daar zaten de broertjes Brown.
Niet die andere twee...
Dus eigenlijk hebben toen we jouw shit zitten te roken ...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steve die ken ik wel, regelmatig kilo of 50 aan verkocht daar in de Pijp.
Die kans is groot.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben toen we jouw shit zitten te roken ...
Dus eigenlijk heb je ook nog recht op gevarengeld van de Gemeente Amsterdamquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was een goedlopende tent die Happy Family met subsidie.
Ik heb geen idee, is alweer lang geleden en verjaard.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je ook nog recht op gevarengeld van de Gemeente Amsterdam
Die weet wel wat dingen over een tapijtcentrum.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
Wordt nog een leuk boek van je neef sig000
o ja moest ik ook nog doen, traploper kopen, bedankt !quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die weet wel wat dingen over een tapijtcentrum.
Kun je niet lopen op een houten trap?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
o ja moest ik ook nog doen, traploper kopen, bedankt !
Heb er aardig wat tripjes meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was een goedlopende tent die Happy Family met subsidie.
Al de keren dat ik er kwam om wat te regelen zat het goed vol.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er aardig wat tripjes meegemaakt.
Meldde Steve B. dat je de volgende dag om 10 uur aanwezig moest zijn, reden er op dat tijdstip 5 bussen de straat daar in en gingen we naar Walibi in Belgie, karten in Uitgeest en dat soort dingen. Gratis voor ons.
Groepen werden aangemeld als buurtcentrum De Pijp of zoiets en daarna brak ter plekke vaak de pleuris uit.
Je had nog een Steve daar, die de broodjes deed achterin, en die regelde de schade als de bussen al weer weg waren...
de trap is niet helemaal geverfdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je niet lopen op een houten trap?
Het zat altijd bomvol.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al de keren dat ik er kwam om wat te regelen zat het goed vol.
Steve was best wel slim, vroeg niet de hoofdprijs voor de rookwaren en het was ook opvangplek voor de hele buurt en omgeving.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zat altijd bomvol.
Achterin had je de chillhoek met TV en video en de fameuze broodjes van Steve II, achter de muur van de bar de tafelvoetbalruimte en voorin de hangplekken met krukken.
En onder de bar de stuf in een biervat...
als randgroep jongere zat ik ergens andersquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je ook bij de Happy Family geweest?
Helemaal juist en dan op het hoekje links...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op de Rijnstraat linksaf als je uit richting Utrecht komt, op de Centuurbaan ben je te ver.
Het Lloyd of het JOC?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
als randgroep jongere zat ik ergens anders
in Zuid-Afrika kan je er mee betalenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:58 schreef chufi het volgende:
Ik ben nog nooit een randgroep jongere geweest .....
Ik ook, maar was dat niet voor kids die thuis niet meer aan hoefden te kloppen?quote:
nee joh gekkie!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar was dat niet voor kids die thuis niet meer aan hoefden te kloppen?
Ben er wel eens geweest als puber, op bezoek...
Ah daar komt de aap uit de mouw.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:11 schreef sacha het volgende:
[..]
nee joh gekkie!
gewoon zo'n vage kroeg waar om 3 uur de deur op slot ging omdat de verdovende drugs op de bar werden gegooid![]()
het was iets als ,'de buurvrouw' of 'je tante' of iets dergelijks
de Aap zit gewoon op de bankquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah daar komt de aap uit de mouw.
Ik zit te graven waar ik dan geweest ben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:11 schreef sacha het volgende:
[..]
nee joh gekkie!
gewoon zo'n vage kroeg waar om 3 uur de deur op slot ging omdat de verdovende drugs op de bar werden gegooid![]()
Ligt eraan wie je geript hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets kan dan wel verjaard zijn, maar vergeet de onderwereld het ook .... (als ze nog leven)
"de moeder" of "je zusje" klinkt aannemelijker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:11 schreef sacha het volgende:
Daar waar nu studentes wonen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verder is er nog het mysterie van de verdwenen buurman.
http://debuurvrouw.nl/quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"de moeder" of "je zusje" klinkt aannemelijker.
Dat was dan van voor zn verdwijning?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee mijn oude buurman in Tilburg.
Dat was nog wel mooi verhaal.
Daar ben ik natuurlijk in een ver verleden 1 keer geweest .... Maar meer herinner ik me er ook niet van ...quote:
Dus je kraakte het pand, en uiteindelijk mocht je het huren voor weinig en was je geen kraker meer maar huurder ...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Pand hadden we gekraakt toen het al tijd leegstond, een naaimachinewinkel was het geweest.
Tegelijk nam ik contact op met eigenaar om te huren.
Die wilde ineens erg snel voor mooie prijs als we die krakers eruit zouden mopsen.
Daar waren we zelf en de buurman blij dat het tuig opgedonderd was.
Allemaal van voor jouw tijdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn god, wat een verhalen, ik kan me er helemaal niks bij voorstellen
Ik denk dat mijn achtergrond niet echt doorsnee is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn god, wat een verhalen, ik kan me er helemaal niks bij voorstellen
Ja geef je achtergrond maar de schuldquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn achtergrond niet echt doorsnee is.
en anders is het vast wel de schuld van sachaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geef je achtergrond maar de schuld
altijd!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en anders is het vast wel de schuld van sacha
nooit. die weet niet beterquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij geeft toch stiekem altijd je moeder dan weer de schuld toch ?
Over een uur moet ie dan iig weer naar huis ...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou Juup weer eenzaam in het café zitten?
met de busquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een uur moet ie dan iig weer naar huis ...
Juup gaat vreemd in een ander SC-topic.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou Juup weer eenzaam in het café zitten?
als hjj maar geen SOA oploopt danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juup gaat vreemd in een ander SC-topic.
Nah zo ingeburgerd was ie nog niet hoor... EN PP en ik zijn ook wel eens ergens anders te vinden in de stille uurtjes...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juup gaat vreemd in een ander SC-topic.
ook vreemdgangers!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah zo ingeburgerd was ie nog niet hoor... EN PP en ik zijn ook wel eens ergens anders te vinden in de stille uurtjes...
alleen voor die maagden...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal maagden daar, dus geen gevaar.
Waar?!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal maagden daar, dus geen gevaar.
2 straten rechtdoor en dan linksafquote:
Ah ja dacht ik al bij de R&Pquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
2 straten rechtdoor en dan linksaf
je moet in ieder geval niet in OUD zijnquote:
das nog een hele klim hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kan doorgaan tot de kroeg sluit en dan ben je nog binnen 300 meter thuis ...
Want? Daar is niets te doen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
je moet in ieder geval niet in OUD zijn
dáár zul je geen maagden vindenquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
als hjj maar geen SOA oploopt dan
Als ik met Sly chat, gaat ie altijd een blokkie omquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Was de Griek niet thuis of hield ie het op vulgaire type-chat?
wat is dezequote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Was de Griek niet thuis of hield ie het op vulgaire type-chat?
ow gelukkigquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel, maar dr kind is niet van mij ...
Heb je hem zeker op de grote route gestuurd....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik met Sly chat, gaat ie altijd een blokkie om
Tuurlijk, je moet elkaar wel een béétje de ruimte geven toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je hem zeker op de grote route gestuurd....
en dat weet je zeker?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel, maar dr kind is niet van mij ...
over een jaar ben ik 28, koop ik een dirlding en trouw ik met Kingquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wanneer ga je King doen?
en mag het ook 2x, want die wil ik ook een keer doen
Ik mot geen afgelikte boterhamquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:55 schreef sacha het volgende:
[..]
over een jaar ben ik 28, koop ik een dirlding en trouw ik met King![]()
daarna mag jij
Zo'n Dirnlding staat je niet want je hebt geen tieten ....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:55 schreef sacha het volgende:
[..]
over een jaar ben ik 28, koop ik een dirlding en trouw ik met King![]()
daarna mag jij
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n Dirn;ding staat je niet want je hebt geen tieten ....
al die vrouwen die nu geen maagd meer zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, ik ben wel benieuwd wie chufi daar in OUD kent eigenlijk
nou enquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n Dirnlding staat je niet want je hebt geen tieten ....
oh, het zijn er meerdere...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
al die vrouwen die nu geen maagd meer zijn
breek me de bek niet openquote:
bij mij gaan de kilootjes er heel langzaam af, maar ik zou nu best een patatje pindasaus lustenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
Ik heb de hele dag honger en ben 3 kg aangekomen
hou op schei uit, anders krijg ik weer trekquote:Op zondag 25 januari 2015 00:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij gaan de kilootjes er heel langzaam af, maar ik zou nu best een patatje pindasaus lusten
Het is zaterdagavond toch?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:03 schreef Juup© het volgende:
Slapen jullie nu godnondeju nog niet? Tssss
Wel ja, maak mij gekquote:Op zondag 25 januari 2015 00:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
...maar ik zou nu best een patatje pindasaus lusten
We waren over jou aan het roddelen en aan het wachten op je gezellige barpic.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:03 schreef Juup© het volgende:
Slapen jullie nu godnondeju nog niet? Tssss
jurken draag ik niet, jurkjes welquote:Op zondag 25 januari 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet zo'n ding aan... Je draagt nooit jurkjes toch ...
Eet je bijna nooit?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet het bijna nooit, maar zo af en toe heb ik daar zo'n zin in en dan wacht ik maar tot die zin weer over gaat.
Patatje pinda!!quote:Op zondag 25 januari 2015 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... het... patat met bedoel je![]()
ik las even verkeerd
ik dacht al, ze leest het vast nog een keer. In de anderhalf jaar dat ik hier woon ben ik iets van 4 keer bij de snackbar geweest. Bij mijn vorige huis was er geen snackbar in de buurt, dus ook geen verleiding.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... het... patat met bedoel je![]()
ik las even verkeerd
Je kunt het ook gewoon in de vriezer hebben liggen hoor!!quote:Op zondag 25 januari 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dacht al, ze leest het vast nog een keer. In de anderhalf jaar dat ik hier woon ben ik iets van 4 keer bij de snackbar geweest. Bij mijn vorige huis was er geen snackbar in de buurt, dus ook geen verleiding.
IK eet wel eens een patatje met mayo in de stad, bij de Belg op het Rembrandplein, daarquote:Op zondag 25 januari 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dacht al, ze leest het vast nog een keer. In de anderhalf jaar dat ik hier woon ben ik iets van 4 keer bij de snackbar geweest. Bij mijn vorige huis was er geen snackbar in de buurt, dus ook geen verleiding.
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We waren over jou aan het roddelen en aan het wachten op je gezellige barpic.
gadver... van die zakken bevroren frietjes? gewoon lekker zelf schillen en bakken, véél lekkerderquote:Op zondag 25 januari 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon in de vriezer hebben liggen hoor!!
ik ook niet hoor, ik ook gewoon in zo'n zwarte juspanquote:Op zondag 25 januari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen frituurpan, en mis 'm ook niet.
Doe ik soms ook wel maar ik heb niet altijd aardappels op voorraadquote:Op zondag 25 januari 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
gadver... van die zakken bevroren frietjes? gewoon lekker zelf schillen en bakken, véél lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |