Nog niet oud genoeg om alles netjes genoeg te doenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt me juist dat je dochter dr eigen moestuintje moet bijhouden... Hoe oud is ze?
Wat zand eten kan weinig kwaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog niet oud genoeg om alles netjes genoeg te doen
Meestal nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat zand eten kan weinig kwaad.
Zandgebakjesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat zand eten kan weinig kwaad.
Hopelijk blijft dat dan voor jou de komende tijd zo. Hier ligt toch een behoorlijke laag.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben net thuis van het werk. Gelukkig had ik niet al te veel hinder van de sneeuw die viel tijdens mijn ronde
Na volgende week, heb ik 2 weken vrij. Dus mocht er toch nog meer gaan vallen is dat niet zo heel ergquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat dan voor jou de komende tijd zo. Hier ligt toch een behoorlijke laag.
ergens teveel van is eigenlijk vrijwel nooit goedquote:
Ik luister liever naar de Amerikaanse Dioquote:
Ik luister naar alles.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de Amerikaanse Dio![]()
Vraag ik dan eerst een bingokaart van ze? Het schijnt dat ze die allemaal hebben, tenminste zo lijkt hetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:49 schreef Kingstown het volgende:
De relatie-SC heeft 40+ ontdekt. Als er nog mensen hier zijn die een jongere man/vrouw zoeken...sla je slag!
Ow, dat is best wel slim van je. Heb je meteen een goed idee met wie je te maken hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
Vraag ik dan eerst een bingokaart van ze? Het schijnt dat ze die allemaal hebben, tenminste zo lijkt het
Kun je ook de oude inruilen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:49 schreef Kingstown het volgende:
De relatie-SC heeft 40+ ontdekt. Als er nog mensen hier zijn die een jongere man/vrouw zoeken...sla je slag!
Ik zie al voor me: "gezocht een strakke muts van 25, wie wil een wat minder strakke van 50 overnemen?"quote:
Kun jij die gasten even vertellen dat ze allemaal foutieve aannames doen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:15 schreef MadMaster het volgende:
T.e.a.b., z.g.a.n., MILF, omg. Veluwe.
Welke gasten?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij die gasten even vertellen dat ze allemaal foutieve aannames doen?
Kan ik bij jou een bingovakje wegstrepen.
Zijn ouwe stekkie is in de hens gestoken door Rotterdammers..... Een aannamequote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje aggressief ben je nog wel.
Ga je nu olie op het vuur gooien?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ouwe stekkie is in de hens gestoken door Rotterdammers..... Een aanname
Geen aanname, vanaf het begin al niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ouwe stekkie is in de hens gestoken door rotterdammers..... Een aanname
Wanneer komt de vendetta?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen aanname, vanaf het begin al niet.
Meer zeg ik er hier niet over...
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen is de wedstrijd...... MM heeft een alibi dat ie ziek is ,,,,
Bij de wedstrijd gebeurd er weinig, teveel blauwen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen is de wedstrijd...... MM heeft een alibi dat ie ziek is ,,,,
Maar vooraf etc .... Ik denk dat MM zich idd maar beter stil houdt ....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de wedstrijd gebeurd er weinig, teveel blauwen.
Hoezo, heb niets met die voetbal stammenstrijd en wat mij betreft slaan ze elkaar de koppen in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Valt me van je tegen, dit soort gewauwel...
Mwah, gewauwel?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Valt me van je tegen, dit soort gewauwel...
Hoezo? Daar kan je gewoon voluit matten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, gewauwel?
Beetje erg simpel om als volwassen vent af te spreken in een weiland om te vechten als voetbalhooligan.
Vooral heel erg geliefd bij sommige UTO-users. Jian is zijn allergrootste vriend.quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral heel erg geliefd bij sommige UTO-users. Jian is zijn allergrootste vriend.
Komt ook weleens langs in 40+....ow kijk eens aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |