Nog niet oud genoeg om alles netjes genoeg te doenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Het lijkt me juist dat je dochter dr eigen moestuintje moet bijhouden... Hoe oud is ze?
Wat zand eten kan weinig kwaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog niet oud genoeg om alles netjes genoeg te doen
Meestal nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat zand eten kan weinig kwaad.
Zandgebakjesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat zand eten kan weinig kwaad.
Hopelijk blijft dat dan voor jou de komende tijd zo. Hier ligt toch een behoorlijke laag.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben net thuis van het werk. Gelukkig had ik niet al te veel hinder van de sneeuw die viel tijdens mijn ronde
Na volgende week, heb ik 2 weken vrij. Dus mocht er toch nog meer gaan vallen is dat niet zo heel ergquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat dan voor jou de komende tijd zo. Hier ligt toch een behoorlijke laag.
ergens teveel van is eigenlijk vrijwel nooit goedquote:
Ik luister liever naar de Amerikaanse Dioquote:
Ik luister naar alles.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de Amerikaanse Dio![]()
Vraag ik dan eerst een bingokaart van ze? Het schijnt dat ze die allemaal hebben, tenminste zo lijkt hetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:49 schreef Kingstown het volgende:
De relatie-SC heeft 40+ ontdekt. Als er nog mensen hier zijn die een jongere man/vrouw zoeken...sla je slag!
Ow, dat is best wel slim van je. Heb je meteen een goed idee met wie je te maken hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
Vraag ik dan eerst een bingokaart van ze? Het schijnt dat ze die allemaal hebben, tenminste zo lijkt het
Kun je ook de oude inruilen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:49 schreef Kingstown het volgende:
De relatie-SC heeft 40+ ontdekt. Als er nog mensen hier zijn die een jongere man/vrouw zoeken...sla je slag!
Ik zie al voor me: "gezocht een strakke muts van 25, wie wil een wat minder strakke van 50 overnemen?"quote:
Kun jij die gasten even vertellen dat ze allemaal foutieve aannames doen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:15 schreef MadMaster het volgende:
T.e.a.b., z.g.a.n., MILF, omg. Veluwe.
Welke gasten?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij die gasten even vertellen dat ze allemaal foutieve aannames doen?
Kan ik bij jou een bingovakje wegstrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |