Ja, en vóór geopende deuren kan alles gelogen zijn. Anything goes.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:53 schreef gynaika het volgende:
[..]
Wie weet wat er allemaal achter gesloten deuren wordt besproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, dat denk ik ook!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:53 schreef gynaika het volgende:
[..]
Dat zal ook zo zijn hoor, maar zonder andere problemen aan haar hoofd had ze er misschien toch wat professioneler op gereageerd. Maar goed, zij is ook mens.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:54 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de irritatie wel degelijk is vanwege het ongevraagd bemoeien. Teleurstelling en irritatie zijn twee verschillende dingen.
na die foto van het rode haar denk ik inderdaad dat dat niet eens 'wel meevalt'.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:53 schreef gynaika het volgende:
[..]
ja goed gezien Poekje. Waar zou dat zijn? Zie ook wat mooie ronde stenen. Ik ga er even een screenshot van nemen om het beter te bekijken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:39 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
mm.. het allerlaatste beeld, wat ik zie, is van een overhangende rots, met neerstromnd water, aan een rivier, dan stopt de video bij mij, kunnen K en L daar overnacht hebben?
Ik heb je post nog wel gelezenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:10 schreef JustinCase het volgende:
Verwijderd.
Reden: ik bedenk ineens, dat het nergens voor nodig is om iemand's gemoedstoestand tijdens een telefoongesprek hier te bespreken.
Want zij stemmen hun strategie af op een handjevol zolderkamerkoekoeks? Serieus?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:26 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Misschien dat er meer informatie naar buiten wordt gebracht als wij hier een stapje terug doen... Just a thought.
Nee, maar ik kan me voorstellen dat als je bij elk beetje nieuws een stortvloed aan vragen en eventuele scenario's ontvangt in je mailbox, je wel twee keer nadenkt voor je dat doet...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:31 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Want zij stemmen hun strategie af op een handjevol zolderkamerkoekoeks? Serieus?
Je denkt dat zij anders helemaal niet nadenkt? Of maar één keer?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:35 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me voorstellen dat als je bij elk beetje nieuws een stortvloed aan vragen en eventuele scenario's ontvangt in je mailbox, je wel twee keer nadenkt voor je dat doet...
Ik mag hopen dat ze dat sowieso doen, minimaal twee keer nadenken. Je begrijpt heel goed wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:47 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Je denkt dat zij anders helemaal niet nadenkt? Of maar één keer?
heb het een paar keer nog eens bekeken, bedoel je dat moment dat het net lijkt of er heel even iets van wat wel lijkt een soort van triomfantelijke blik in zijn ogen verschijnt, bij het ophalen van zijn ogen, voor een tweetal seconden? dat?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:11 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Kijk goed naar Plinio's gezichtsuitdrukking, na ongeveer 1 minuut, als er gevraagd wordt hoe hij denkt dat K&L (hun resten) terecht gekomen zijn op de plek(ken) waar ze gevonden zijn. Het moment duurt maar kort en je moet het waarschijnlijk een paar keer afdraaien.
dat bijna schampere lachje denk ik inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:58 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
heb het een paar keer nog eens bekeken, bedoel je dat moment dat het net lijkt of er heel even iets van wat wel lijkt een soort van triomfantelijke blik in zijn ogen verschijnt, bij het ophalen van zijn ogen, voor een tweetal seconden? dat?
Jammer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:35 schreef Grijzemassa het volgende:
Zoals ik al eerder postte is er een politiefunctionaris die uit zijn ambt gezet is mensen aan het neerschieten in David.
https://twitter.com/chiri(...)312647659522?lang=en
Ook slachtoffers van moord in David, door kogels om het leven gebracht en gedumpt in de rivier
https://twitter.com/chiri(...)487869870081?lang=en
En er is sinds 2 dagen een 10 jarig jongetje vermist in Boquete
www.facebook.com/proyecci(...)?fref=nf&pnref=story
Dit zijn voorlopig de laatste nieuws up dates van mij, ik wacht nu af of er nog nieuws komt van de kant van de familie over een eventueel verder onderzoek. Als dat er niet is of komt houdt het op denk ik.
Bedankt voor je updates&nieuwsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:35 schreef Grijzemassa het volgende:
Zoals ik al eerder postte is er een politiefunctionaris die uit zijn ambt gezet is mensen aan het neerschieten in David.
https://twitter.com/chiri(...)312647659522?lang=en
Ook slachtoffers van moord in David, door kogels om het leven gebracht en gedumpt in de rivier
https://twitter.com/chiri(...)487869870081?lang=en
En er is sinds 2 dagen een 10 jarig jongetje vermist in Boquete
www.facebook.com/proyecci(...)?fref=nf&pnref=story
Dit zijn voorlopig de laatste nieuws up dates van mij, ik wacht nu af of er nog nieuws komt van de kant van de familie over een eventueel verder onderzoek. Als dat er niet is of komt houdt het op denk ik.
Ik blijf zelf het locale nieuws wel volgen en ook de landelijke Panamese kranten maar ga het hier niet meer linken. Ik heb net als enkele anderen de indruk dat onze inspanningen niet op prijs gesteld worden. Het was oke zolang er publiciteit nodig was voor de zaak maar als dat niet meer het geval is zie ik het nut er ook niet meer van in.quote:
Ik vind je nieuwslinks juist interessant om te volgen. Maar ik begrijp je beslissing.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:57 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik blijf zelf het locale nieuws wel volgen en ook de landelijke Panamese kranten maar ga het hier niet meer linken. Ik heb net als enkele anderen de indruk dat onze inspanningen niet op prijs gesteld worden. Het was oke zolang er publiciteit nodig was voor de zaak maar als dat niet meer het geval is zie ik het nut er ook niet meer van in.
Mochten er sterke aanwijzingen komen voor een misdrijf, dan heb ik een archiefje achter de hand
Ja ik blijf wel meelezen zo nu en dan want als er reden is voor een nader onderzoek omdat er toch aan misdrijf gedacht wordt, doe ik weer mee. Maar verder blijven speculeren zonder nieuwe informatie zie ik niet zo zittenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:53 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Bedankt voor je updates&nieuwsVreselijk dat er 10-jarig kind vermist wordt, hoop dat er snel wat over hem wordt vernomen.
Dapper besluit, blijf je voor de rest wel meelezen?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:58 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
heb het een paar keer nog eens bekeken, bedoel je dat moment dat het net lijkt of er heel even iets van wat wel lijkt een soort van triomfantelijke blik in zijn ogen verschijnt, bij het ophalen van zijn ogen, voor een tweetal seconden? dat?
Ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat bijna schampere lachje denk ik inderdaad
Ik zie je graag weer terug.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja ik blijf wel meelezen zo nu en dan want als er reden is voor een nader onderzoek omdat er toch aan misdrijf gedacht wordt, doe ik weer mee. Maar verder blijven speculeren zonder nieuwe informatie zie ik niet zo zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |