abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149008003
quote:
mm.. het allerlaatste beeld, wat ik zie, is van een overhangende rots, met neerstromnd water, aan een rivier, dan stopt de video bij mij, kunnen K en L daar overnacht hebben?
pi_149008031
* UPDATE *

N. v. P. heeft mij vanmorgen (telefonisch) bevestigd dat de mail echt is.

Helaas ben ik van het gesprek niet heel veel wijzer geworden. Het komt erop neer, dat ze er (op dit moment?) niks over mag/wil vertellen... Denk het laatste. Kreeg sterk het gevoel dat ze al de goede bedoelingen (van ons amateurs) een beutje beu zijn...

"Fijn én bedankt dat je jouw website offline hebt gehaald. Mocht er nieuws en/of informatie zijn wat de familie met derde wil delen, dan zal dit via de media worden gecommuniceerd."

Tja, hier moeten we het dan maar mee doen, I guess...
pi_149008073
Ik heb in ieder geval besloten om de website definitief te verwijderen...
pi_149008158
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:54 schreef jackie12 het volgende:

[..]

In een keer goed lopen is dus niet vanzelfsprekend zonder gids.
Wel met de beste routebeschrijving die toen online stond en die speciaal gemaakt was om de Pianista zonder gids te doen. Daarmee kon je niet verkeerd gaan. Tot de mirador dan. Dezelfde beschrijving verklaart meteen ook waarom ze door zijn gelopen en niet omgekeerd. "You know you’re at the divide when you’re at the highest point and the trail ahead of you starts to slope downward again."
pi_149008190
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:29 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Ik heb gezegd dat hij El Pianista wilde lopen en met betrokkenen wilde praten, meer niet.
[..]
De naam van een quebrada en een mogelijke wandelroute, voor zover ik weet. Die route staat op de nieuwe kaart in de OP.
[..]
Ik heb geen contact gehad met AFK, maar AFK heeft zelf bronnen in Boquete.
[..]
Ik heb hem geen gedetailleerde vragenlijst gestuurd, wel gezegd dat ik benieuwd was naar zijn bevindingen.
[..]
Je hebt meer en vaker contact met hem gehad dan ik, dus wat houdt je tegen om hem weer eens een berichtje te sturen?

misschien het feit dat ik sterk vermoed dat hij een mol is, betaald door de Panamese overheid?

Een des-informant uit de Latino en Boquete community die Feliciano c.s. moet beschermen tegen al te opdringerige journalisten/onderzoekers? En dit uitstekend doet door ons aan de ene kant te voeren, en aan de andere kant onze kennisbehoefte en invulling zo grotendeels te regisseren? Richting verdwaling / ongeluk?

Ik ga hem niet meer contacten iig.: er komt niets uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Poekje01 op 24-01-2015 13:59:14 ]
pi_149008421
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
* UPDATE *

Helaas ben ik van het gesprek niet heel veel wijzer geworden. Het komt erop neer, dat ze er (op dit moment?) niks over mag/wil vertellen... Denk het laatste. Kreeg sterk het gevoel dat ze al de goede bedoelingen (van ons amateurs) een beutje beu zijn...

"Fijn én bedankt dat je jouw website offline hebt gehaald. Mocht er nieuws en/of informatie zijn wat de familie met derde wil delen, dan zal dit via de media worden gecommuniceerd."

Thanks voor the update! Hmmm...
pi_149008835
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb dat ook wel gedacht, dat de foto's op de mirador door een derde gemaakt zijn. Ze lijken daar toch net even meer te geven dan op andere foto's. Kan komen door het enthousiasme, hoera we zijn op de top! Maar dan denk je toch ook, als ze dat wisten, dan wisten ze niet dat ze daar moesten omdraaien? Kan. Of ze wisten het wel maar wilden al dan niet op aanraden van een derde nog ff verder wandelen. Die foto's zijn stukken ingetogener. Hoeft niks te betekenen, maar ik kreeg ook het idee dat de foto's op de mirador door derden zijn gemaakt.
Als er iemand bij was, zou je toch een foto verwachten waar de dames samen op staan. En eentje waar zo'n derde zelf op staat, maar daar kan een redelijke verklaring voor zijn. Al is het maar, dat die ziek gemeld is bij z'n baas, of een WAO-achtige uitkering heeft in Nederland of Panama.

Zulke verklaringen gaan niet op voor het ontbreken van een foto met K&L samen. En ik heb nog niemand een onschuldige verklaring zien geven daarvoor. Dus dan kom je bijna noodzakelijkerwijs uit op een scenario met manipulaties, en alle problemen die dat met zich meebrengt. Zoals het merkwaardige succes van elke manipulatie, dat er nog geen enkele is doorgeprikt. Wat zo'n manipulerende dader/medeplichtige vooraf niet kan weten. En ook, dat lang niet iedereen zo'n manipulatie met zekerheid goed kan uitvoeren, waardoor degene die dat wel kan, de aandacht naar zich toe trekt.
pi_149008932
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:07 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Als er iemand bij was, zou je toch een foto verwachten waar de dames samen op staan. En eentje waar zo'n derde zelf op staat, maar daar kan een redelijke verklaring voor zijn. Al is het maar, dat die ziek gemeld is bij z'n baas, of een WAO-achtige uitkering heeft in Nederland of Panama.

Zulke verklaringen gaan niet op voor het ontbreken van een foto met K&L samen. En ik heb nog niemand een onschuldige verklaring zien geven daarvoor. Dus dan kom je bijna noodzakelijkerwijs uit op een scenario met manipulaties, en alle problemen die dat met zich meebrengt. Zoals het merkwaardige succes van elke manipulatie, dat er nog geen enkele is doorgeprikt. Wat zo'n manipulerende dader/medeplichtige vooraf niet kan weten. En ook, dat lang niet iedereen zo'n manipulatie met zekerheid goed kan uitvoeren, waardoor degene die dat wel kan, de aandacht naar zich toe trekt.
Ik vertelde dit van de week ook al: Een paar maanden geleden heb ik iets gepost waarop een stel te zien is die samen met F vulkaan Baru beklimmen.
0 foto's van het stel samen
0 foto's van F samen met iemand van het stel van de in totaal 67 foto's

Het zou heel normaal zijn als die er wel zouden zijn maar in dit geval van vulkaan Baru zijn die er dus niet
  zaterdag 24 januari 2015 @ 14:15:10 #35
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149009051
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:42 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Ik heb in ieder geval besloten om de website definitief te verwijderen...
Netjes van je.
Je hebt niet meteen even gevraagd hoe ze tov het fok topic staat?

Ik krijg het idee dat de familie het na deze zoektocht wil afsluiten, of nou, niet zozeer dat ze het willen afsluiten, maar wel dat ze verder willen. Met het verwerkingsproces. En misschien denken ze dat commotie het laatste is wat ze kunnen gebruiken. Ik kan me voorstellen dat ze onder een emotioneel juk gebukt gaan, dat ze willen proberen om verder te kijken. En dat ze bang zijn benaderd te worden nav de vragenlijst. En dan kun je zeggen nou dan moeten ze NvP vertellen dat ze niks meer hoeft door te spelen, maar ik denk dat dat lastig is. Dat de nieuwsgierigheid dan toch wordt aangewakkerd. Ofzo.
pi_149009260
Ik vind dat toch wel vreemd, het verzoek van NvP om die website met vragen te verwijderen.

Watikjebrom: heeft NvP misschien ook gezegd hoe ze bij jouw website terecht gekomen is?
Dat kan eigenlijk niet anders zijn dan via hier, toch? Want zoals iemand hier al opmerkte (ik weet niet meer wie, sorry), komt een website niet zo snel terecht in de resultaten van een zoekmachine... Vreemd allemaal.

Want als ze het echt willen afsluiten enz, zou je toch denken dat ze dan ook contact opnemen met de leden hier die van plan zijn om naar Boquete te gaan.
pi_149009338
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Netjes van je.
Je hebt niet meteen even gevraagd hoe ze tov het fok topic staat?

Ik krijg het idee dat de familie het na deze zoektocht wil afsluiten, of nou, niet zozeer dat ze het willen afsluiten, maar wel dat ze verder willen. Met het verwerkingsproces. En misschien denken ze dat commotie het laatste is wat ze kunnen gebruiken. Ik kan me voorstellen dat ze onder een emotioneel juk gebukt gaan, dat ze willen proberen om verder te kijken. En dat ze bang zijn benaderd te worden nav de vragenlijst. En dan kun je zeggen nou dan moeten ze NvP vertellen dat ze niks meer hoeft door te spelen, maar ik denk dat dat lastig is. Dat de nieuwsgierigheid dan toch wordt aangewakkerd. Ofzo.
Ik denk dat je daar een heel goed punt hebt! Ze klonk ook lichtelijk geďrriteerd aan de telefoon... God weet hoeveel telefoontjes/berichten ze per dag ontvangen... Kan me voorstellen dat je daar wel een keer klaar mee bent.

Het mag nu wel duidelijk zijn dat er (door wie dan ook) meegelezen wordt, het lijkt mij dus verstandig, zoals jij al eerder zei, de discussie centraal (hier op FOK!) te houden.

Mocht er hier iets besproken worden waar ze wat mee kunnen, dan zullen ze dat vast wel doen. Denk niet dat ze daar ook nog een hoop mailtjes en/of telefoontjes voor nodig hebben. Dat zorgt waarschijnlijk alleen maar voor ruis...

Nee, dat heb ik helaas niet kunnen vragen, daar kreeg ik de kans ook niet voor hoor haha. Net als de mail, was ook het gesprek kort en krachtig! :)
pi_149009394
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
* UPDATE *

Weten we dat ook weer. Hoog tijd dat iedereen PGP gaat gebruiken, dan is de echtheid meteen te checken. Ook om andere redenen, want Opstelten, Plasterk en Teeven zijn nogal gluurderige types. En hun opvolgers zullen dat ook zijn.
quote:
Dat gevoel heb ik al vanaf het begin.
quote:

Maar websites zijn toch media? Ze zegt eigenlijk, dat ze op dit moment niks willen delen. Uiteraard hun goed recht, zoals iedereen dat heeft. Maar met dat "lopend onderzoek" geeft NvP dus wel informatie aan derden. Of het echt is, of gezegd om de door verscheidene users hier gesuggereerde reden (de kans vergroten dat je op het verzoek ingaat), is een tweede. Erg slim vind ik het niet, want kijk maar wat het gevolg is. Een woordvoerder hoort zoiets op haar klompen aan te voelen.

Verder vraag ik me af. of alles wat ze tot nu toe wel gecommuniceerd hebben, wel zo door de andere familie gewaardeerd is. Maar dat is een beetje hullie-doen-het-ook praat.
pi_149009434
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:21 schreef Saarah het volgende:
Ik vind dat toch wel vreemd, het verzoek van NvP om die website met vragen te verwijderen.

Watikjebrom: heeft NvP misschien ook gezegd hoe ze bij jouw website terecht gekomen is?
Dat kan eigenlijk niet anders zijn dan via hier, toch? Want zoals iemand hier al opmerkte (ik weet niet meer wie, sorry), komt een website niet zo snel terecht in de resultaten van een zoekmachine... Vreemd allemaal.

Want als ze het echt willen afsluiten enz, zou je toch denken dat ze dan ook contact opnemen met de leden hier die van plan zijn om naar Boquete te gaan.
Hoi! :)

Nee, dat heeft ze me helaas niet verteld, maar ik denk dat het nu wel duidelijk is dat ze die info via dit forum heeft. Kan haast niet anders...
  zaterdag 24 januari 2015 @ 14:28:36 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149009468
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:21 schreef Saarah het volgende:

Dat zei ootjekatootje.

En wat betreft het laatste, wellicht hadden ze veel liever gezien dat het geld wat nu gebruikt wordt voor een 'ontdekkingsreis' (waar ze misschien niet zoveel vertrouwen in hebben) zou gestort worden op de AFK rekening.
pi_149009644
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:12 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik vertelde dit van de week ook al: Een paar maanden geleden heb ik iets gepost waarop een stel te zien is die samen met F vulkaan Baru beklimmen.
0 foto's van het stel samen
0 foto's van F samen met iemand van het stel van de in totaal 67 foto's
Niet gepubliceerd althans. Heb je een URL naar de foto's die wel online staan?
quote:
Het zou heel normaal zijn als die er wel zouden zijn maar in dit geval van vulkaan Baru zijn die er dus niet
Tja, zo zie je maar: alles waarvan je kunt denken "dat zou toch heel normaal zijn", zegt niets over een individueel geval. Dat gaat uiteraard ook op voor foto's die K&L niet genomen hebben, dat er geen afscheidsbericht gevonden(!) is, of althans niet bekend bij het grote publiek, en nog een boel dingen die hier snel het stempel "merkwaardig, dus verdacht" gekregen hebben.
pi_149009656
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:27 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Nee, dat heeft ze me helaas niet verteld, maar ik denk dat het nu wel duidelijk is dat ze die info via dit forum heeft. Kan haast niet anders...
Nee, kan inderdaad niet anders...
(en sorry voor het plotseling binnenvallen hier, maar ik lees nog steeds alles mee. Maar post zelf nog weinig, heb zo het idee dat alles al tien keer gezegd is en dat ik dus alleen maar in herhaling ga vallen :P )
pi_149009748
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:24 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Ik denk dat je daar een heel goed punt hebt! Ze klonk ook lichtelijk geďrriteerd aan de telefoon... God weet hoeveel telefoontjes/berichten ze per dag ontvangen... Kan me voorstellen dat je daar wel een keer klaar mee bent.
Haha, lichtelijk. Dan heeft ze zich ingehouden, en dat moet ook wel, want zij heeft jou benaderd. En ze wilde iets van je, dus dan moet ze dat niet verkloten als jij belt of zij het wel was. Wat juist erg attent is, en onterechte praatjes over haar kan voorkomen.
pi_149009753
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:07 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat een “foto van K en L samen” wel is gemaakt maar niet in de media is verschenen. Dat zou ook kunnen gelden voor een “foto met een derde erbij”.
pi_149009835
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:27 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Kan natuurlijk via-via zijn. Getipt dus.
pi_149009965
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:39 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat een “foto van K en L samen” wel is gemaakt maar niet in de media is verschenen. Dat zou ook kunnen gelden voor een “foto met een derde erbij”.
Mwah.. dan hebben beide families er dus vrede mee, als ene B. P., justitiewoordvoerster in Panama, zegt dat de foto's aantonen dat er geen derden bij waren. Niet aannemelijk.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 14:50:16 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149010030
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:24 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Dat geirriteerde is ook niet zo gek. Ook zij had zich vastgepind op de laatste zoekactie en kan nu de een na de ander vertellen nee, er is niks gevonden. Nee, we moeten voortijdig afbreken met zoeken. NEEHEE geen nieuws!!
pi_149010137
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:47 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Mwah.. dan hebben beide families er dus vrede mee, als ene B. P., justitiewoordvoerster in Panama, zegt dat de foto's aantonen dat er geen derden bij waren. Niet aannemelijk.
Wie weet wat er allemaal achter gesloten deuren wordt besproken.
pi_149010138
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat geirriteerde is ook niet zo gek. Ook zij had zich vastgepind op de laatste zoekactie en kan nu de een na de ander vertellen nee, er is niks gevonden. Nee, we moeten voortijdig afbreken met zoeken. NEEHEE geen nieuws!!
Nou, ik denk dat de irritatie wel degelijk is vanwege het ongevraagd bemoeien. Teleurstelling en irritatie zijn twee verschillende dingen.
pi_149010188
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:39 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Haha, lichtelijk. Dan heeft ze zich ingehouden, en dat moet ook wel, want zij heeft jou benaderd. En ze wilde iets van je, dus dan moet ze dat niet verkloten als jij belt of zij het wel was. Wat juist erg attent is, en onterechte praatjes over haar kan voorkomen.
Haha, daar heb je zeker een punt! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')